Thanks meiden! Ik wil vooral gewoon duidelijkheid. Ongesteld of een positieve test.. dit is maar niks. Hoop is er nauwelijks meer maar ja, geen rood.. pfffff! Number en Marielle, heel naar voor jullie, sterkte en succes de volgende ronde meiden! Xx
Number2 en Marielle, dikke knuf. Hopelijk meer geluk de volgende ronde. Dex, Ik kan er helemaal inkomen dat je duidelijkheid wil, vooral met zo weinig hoop, dan kun je weer naar de volgende ronde kijken. Succes nog even. Veel rood dus. Ik vraag me af of de griepepidemie er iets mee te maken kan hebben. De afgelopen dagen blaf ik me helemaal rot. Veel zweten ook.
Je houd aan de ene kant hoop maar aan de andere kant denk nou kom op dan!! Bedankt lieve meiden! Ik hoop op een roze lijst volgende ronde voor allemaal. Succes en geniet ervan zwangere dames!het is jullie enorm gegund !!
Balen number2 en dex!.. knuffel van mij. Hier nog steeds af n toe lichte krampen maar nog steeds geen duivels te bekennen... ik haat me lijf op dit moment
Ah nee had wel op meer roze gehoopt. Dit is wel erg weinig hoor. Balen meiden maar op naar de volgende ronde. Dan meer roze hoor!
Dit heb ik precies t zelfde. Laat me gewoon ongesteld worden dan als t negatief ks...😩 Njaa in juni. Vier maanden nadat ik gestopt was met pil testte ik op dag 40 heel licht positief. Ik zal de foto ecen posten maar door de kwaliteit hier weet ik niet of je het goed kan zien. Maar exht een tuurtest op dag 40. Dus ik wacht t nog eventjes af. Hier dr foto
Nou dames, ik ga ook door naar de volgende ronde. Vanochtend was mn temp erg gedaald. Dus zal morgen wel ongesteld worden. Succes iedereen!
Hoe is je vakantie Pitahaya? Zelf inmiddels in nw groepje verder aan het schrijven 8-15 mrt, maar blijf wel meelezen hier.
Ja heerlijk hier. Heerlijk weer. Zoontje is alleen vandaag wat ziek. Hier kan ik mij nog niet aanmelden bij nieuwe nod lijst want met een gemiddelde cyclus van 39 dagen zal die pas rond 26 maart zijn. Jammer dat ik sowieso niet bij velen van jullie in het groepje zal komen.
Neej.. nog steeds niet zit nu op dag 40. Toen testte ik in juni heel locht positief, een tuurtestje.. maar nu nog steeeds geen krampjes of andere dingen. Wel soms wat moe en misselijk maja dat kan door 100 andere dingen komen..
Hmm en je langste cyclus is 40 dagen.... Dan zou je menstruatie toch 1 dezer dagen moeten komen. Wanneer ga je testen?
Ik wil nu eigenlijk al testen hahah maar ik denk dat ik nog ff wacht. Misschien ga k morgen testen maar zoiezo aan het einde van deze week. Maximaal ga ik vrijdag testen
Hé meiden, ik was naar Londen dus nauwelijks online geweest. Ook hier nog steeds geen menstruatie. Begin inmiddels toch wel voorzichtig te hopen. Ben vooral ontzettend moe en moet echt regelmatig eten anders soort licht misselijk. Ik wil morgen weer testen maar durf niet zo goed... Ben zo bang voor de teleurstelling..dus misschien stel ik nog uit.🙈 Hoe gaat het verder met jullie meiden? Of is iedereen inmiddels naar een nieuwe groep gegaan? Sarah ook nog steeds aan het wachten dus.. geduld is steeds lastiger hè?
Jaa dat klopt zeker.. maar ik weet nu dat ik niet zeanger ben hoor. Mja dan lees je weer dat er soms vrouwen zijn die na 2 weken positief testen ofzo iets en dan krijg je toch weer testdrsng en hoop. Ben nu 8 dagen overtijd..