Wow marielle, super gaaf!!! Gefeliciteerd!!! Aaahh Dex tuurlijk lezen we mee, zijn toch met zijn allen Ik mag al bijna weer op t wachtbankje.. gaat eigenlijk best snel. Woensdagochtend heb ik een afspraak bij de huisarts, spannend hoor
Haha ik vind het langzaam gaan, maar ik heb hele lange cyclussen Goed dat je een afspraak met de huisarts hebt gemaakt hoor. Hopelijk komt er wat uit! Spannend meid, succes.
Bedankt meis. Ik hoop oprecht dat t voor jou snel raak is. Op de een of andere manier leef ik altijd erg met je mee. Dikke knuffel
Zo weer getest. Uiteraard negatief. Ben helemaal klaar met testen nu. Ben gewoon zo boos en verdrietig nu dat ik en niet ongesteld word en niet zwanfer ben..
Ach Sarah, ik ken je frustratie meis.. heb je deze ronde ook ovulatietesten gebruikt en getemperatuurd? Oftewel weet je zeker dat je een eisprong hebt gehad.
Wat spannend je 1e echo, super leuk! En ik snap dag het juist wel fijn is om iets te voelen, geeft toch wat bevestiging. Hier nog steeds rustig, ik snap er inmiddels weinig meer van. Had vandaag dus ook een negatieve CB plus test.. voel inmiddels wel het een en ander maar niet ongesteld en geen positieve test. Ik heb wel ovu testen gedaan en getemperatuurd dus weet vrij zeker dat er een eisprong is geweest, wat mij inmiddels op 20 dpo brengt. Om gek van te worden. Zouden wij dan die uitzondering zijn die pas laat positief testen of is dat te rooskleurig gedacht? Ik weet het niet meer... we wachten maar af.
He meis, Lief dat je het vraagt. We zien elkaar niet meer zo op het forum omdat jij naar het andere gedeelte ben verhuisd. Het gaat goed hoor. Lange cyclussen gewoon nog steeds. Nu in nieuwe ronde begonnen met monikspeper. Hoop dat dat helpt! Hoe is het met jou??
Ik vind het zo raar bij jou!!! Waarschijnlijk is er dan toch geen eisprong geweest want kan niet anders toch?
Ja op dag 14 de smiley van CB. Ik had op 12dpo wel buikkramp en rugpijn en savonds 2 druppels rood met afvegen.. verder helemaal niks.
Ja dacht zoek je even op! Ben erg benieuwd of de monnikspeper gaat helpen! Hoop het enorm voor je! Hier alles ok, morgen eerste echco. Schrik zit er goed in.. Kan wel n paar draaiende duimen gebruiken! Hopelijk voor jou gauw betere cyclus met als resultaat een positieve test!! Heel veel succes. Liefs
Nou meiden, het lijkt er op dat het klaar is. Gisteravond roze verlies en nu begint mijn buik ook wel zeer te doen en lijkt het te beginnen. Een vreemde cyclus maar ben blij als het nu goed doorzet zodat we duidelijkheid hebben. Sarah, hoe gaat het met jou?
Ja dat klopt. Een week overtijd is echt niks, zo onzeker! Heb mijn LF nu wel even aangepast naar 16 dagen, die lijkt toch langer te zijn dan de normale 14, maar we gaan het zien deze maand. Komt vast goed! Meiden, veel succes allemaal en bedankt voor alle lieve woorden/steun/etc.!! Ik lees zeker nog mee maar ga voorlopig nog even niet naar een nieuw groepje.
Okeej help.. Ik ben nog steeds niet ongesteld en mn nod was 12 februari. Maar nu heb ik t volgende Had t gister avond even gezellig gemaakt met mn vriend. En nu zie ik dat ik nu veel bruin verlies heb. Maar k kan dit toch niet als menstruatie rekenen? Daarvoor moet t toch rood zijn