Dan moet het inderdaad helder rood zijn. Maar het kan wel zo zijn dat het bijvoorbeeld vanmiddag of morgen pas echt doorbreekt. Het kan dus wel een begin zijn van een menstruatie... Ik hoop het ergens voor je want dan heb je wat duidelijkheid. Ach, wat jammer Dex! Maar op naar de volgende ronde hoor! Ik zal dan helaas niet bij jou in het clubje zitten... Appelsientje, ik zie al in je onderschrift dat je echo helemaal goed was. Dit gaat dus helemaal goed komen hoor! Probeer nu ook echt te genieten van je zwangerschap.
Hi Pitaya, ben jij dezelfde pitaya als destijds op ´trouwforum´. Schreef je daar ook mee in het topic over zwanger worden???? Ik schreef/schrijf daar ook nu nog mee.
Nee. Ik heb hier ook een andere naam. Daar was ik ´IK83´. nog altijd aan het proberen voor een 1e kindje. Ronde 28. 2x een miskraam gehad. Schrijf niet echt mee op dit forum, maar lees wel. En toevallig zag ik jouw naam hier. Maar komende tijd ga ik misschien in een ander topic hier wel mee schrijven, omdat we misschien gaan starten met vruchtbaarheidsbehandelingen.
Jaa daar dacht ik dus ook al aan.. masr heb noet echt symptomen die daar mee overeenkomen op lange cyclus na
Ah! Nu herken ik je naam wel! Zeker wel. Ik heb vaak met je meegeleefd. Wat verdrietig dat het nog steeds niet is gelukt zeg. En dan wel ook 2x een miskraam... Pfff. Wel spannend dat jullie binnenkort dan dus echt de medische molen in gaan. Hopelijk is het dan wel snel raak. Wens je veel sterkte en geluk meis!
Dank je wel voor je lieve woorden. We doen ons best om de moed er in te houden. Maar is niet altijd makkelijk. Ik zal hier vermoedelijk niet in een NOD topic meeschrijven ,maar in 1 vd vruchtbaarheidstopics o.i.d. Voor jullie ook veel geluk gewenst met brusje maken. Hopelijk snel raak
Oohh maar mag ik dan vragen hoe je dr achter was gekomen dat je pcos bent en waarom je t in eerste instantie dacht
Er zijn ook nod-lijsten waarbij de dames al meer dan een jaar bezig zijn. Snap dat je niet in de 'gewone' nod-lijsten gaat meeschrijven. Mochten jullie eigenlijk niet eerder de medische molen in? Of wilden jullie dat niet?
Mijn cyclussen waren eerst nog langer. Toen ben ik naar de huisarts gegaan en die verwees mij naar de gynaecoloog (toen nog geen zwangerschapswens). Die constateerde bij een echo pcos. Je moet bij pcos aan 2 van de 3 eisen voldoen. Ik voldeed aan de echo en aan de lengte van de cyclussen. Jij hebt wel positieve ovulatietesten of niet? Want dat heb ik dus zelf ook niet elke ronde. Maar als je je zorgen maakt, kun je altijd even langs de huisarts he!
Ik heb 3 testen gedaan omdat k er toevallig 3 had liggen maar voor de rest nooit gedaan. Die deed ik op dag 12. Dag 14 en dag 17 ofzo. Allemaal negatief maar dat was paar maanden geleden en toen had ik ook niet echt bele lange cyclussen weet dat t niet goed is om zomaar te gaan testen en dagen over te slaan enzo maar wilde gewoon ff kijken want had t nog nooit gedaan maar zit nu op dag 44
Ik geloof zelf dat pcos komt door hormonale disbalansen. Die kun je wel oplossen (ben ik nu verschillende boeken over aan het lezen) maar anderen zeggen dat je nooit meer van pcos kunt afkomen. Dan moet je de medische molen in en krijg je medicatie om een eisprong op te wekken. De vraag is dus of jij uberhaupt wel een eisprong hebt gehad nu. Dus dan is er ook niet echt sprake van een nod en duurt het misschien nog wel even voor je ongesteld word. Hoe lang ben jij nu ook alweer bezig?