NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chats, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Bedankt meiden.. ik had al een beetje afscheid genomen van deze ronde maar dit maakt het inderdaad toch wel wat verdrietiger. Het is niet anders. Nu hopen dat deze cyclus wel mooi verloopt.

Hoe gaat het met jullie Anno en Denanja?
    Sarah, snap je angst hoor, maar misschien krijg je dan wel de laatste bevestiging..

2. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ow balen anno!!!

ik lig in bed crackers te eten. ben s'ochtends hondsberoerd incl. spugen bleh mn schoonmoeder is er vandaag om op te passen dus ik kan rustig wakker worden :) dit worden dus helse weken :( maja alles voor een goed doel!!

3. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ja ik hoop dat je cyclus gelijk weer mooi verloopt Dex!

Hahaha haat aan die misselijkheid, oef wat weet ik dat nog goed van de 1e. Mooie zinnen alles voor een goed doel maar puntje bij paaltje is het gewoon echt niet fijn!!

Voor de rest gaat alles goed, de jeuk is weg van die stomme medicijnen. Had een kuur 5 dagen 4 pillen per dag, maar door de allergische reactie nu andere.. krijg ik 1 zakje en dat zakje volstaat aan een gehele kuur over 5 dagen! Euhm wat mis ik.. waarom krijg je dat dan niet gelijk??
    Mooie was nog dat ze bij de apotheek in eens tegen me zegt "u bent zwanger klopt dat?" schrok me kapot :$ ik denk hoe weet zij dat nou en ik niet :D maar ze had verkeer gelezen, er staat kinderwens. Lullig foutje, ik stond daar met een hartslag zeg, ik denk ze hebben in me urine HCG gevonden, zou wel heel knap zijn trouwens hahaha!!

Ik denk dat je beter nog een keer kunt testen Sarah en als deze negatief is misschien even contact opnemen met de huisarts? Deze onzekerheid is gekmakend! Succes.

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Sarah, ik zou ook nog een keer testen en dan inderdaad als hij negatief is misschien even contact opnemen met de huisarts.

Hier weer aan het wachten op ei. Hopelijk komt hij deze ronde wel. We wachten maar weer af.
    Ga maandag beginnen met ovulatietesten.

5. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Ohjeej ik weet nog dat ik een blaasontsteking had. Kreeg toen ook een kuur van 5 dagen. Na 2 pilletjes heb ik alles onder gekotst. Dus daarna niet meer genomen. Later wat pijn in mn zij na een dag of 3. Toen weer dokter en ja hoor zat tegen een lichte nierbek ontsteking aan toen kreeg ik geen kuur voor 5 maar voor 10 dagen bleghhh. Sterkte drmee!

Jaa ik ga straks weer testen halen. Miss was die bruine bloeding wel de innesteling aangezien t weinig was en maar 2 a 3 dagen duurde. Dus ik ga dan vrijdag of zaterdag ochtend weer testen.

6. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    als de innesteling toen was hoeveel dpo ben je dan nu?

Och ja ik stop niet zomaar met die kuurtjes. Heb heel braaf de HAP gebeld of ik mocht stoppen en toen kwamen ze met een zakje. Eenmalig innemen en staat gelijk aan een kuur voor 5 dagen.. heel bijzonder! Maar goed het lijkt te werken alhoewel ik het gevoel heb dat het nog niet helemaal weg is dus ga morgenochtend toch maar even voor het geval me urine weer laten controleren.
    Het slaat snel over dus ben daar wel voorzichtig mee.

7. Sarahhhh

Hmm geen idee hoeveel dpo ik nu ben. Want die bloeding kan 7 tot 10 dagen na je eisprong komen haha dus ik heb echt geen idee

8. Pitahaya

Ga je morgenochtend weer testen?

9. Sarahhhh

Nee denk dat ik ff wacht nog dtel t was innestelingsbloeding zit ik nu tussen de 5 en 10 dpo. Dus denk dat ik t nog even uitstel tot zaterdag of zondag

10. Pitahaya

Ben benieuwd. Hoop dat er in ieder geval snel duidelijkheid komt.

11. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Pff.. na zondag die schrik van vele bloed (sorry) had ik maandag en gisteren vooral nog bruinverlies, maar net ineens weer veel bloed.. ben nu echt wel even verdrietig..Komt toch wel aan dat er dus waarschijnlijk echt wel wat heeft gezeten... weten jullie hoelang dit ongeveer kan duren, het vloeien?

12. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Aaahhhh Dex zo verdrietig!! Ik weet het oprecht niet meid, denk ook dat het voor iedereen verschillend is...
    Sterkte meis dikke digi knuffel!

13. Faithful

Faithful Niet meer actief

Dikke knuffel Dex.💜

14. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Bedankt meiden, we gaan het zien. Hopelijk is het snel voorbij en kunnen we echt door.. Gisteren nog lang gepraat met mijn vriend, heb ik gelukkig veel steun aan.

Sarah, bij jou al iets veranderd?

15. Pitahaya

Dex, dat hoeft niet hoor, dat er iets gezeten heeft. Het kan ook dat je cyclus gewoon wat door de war is. Je had geen positieve test toch?

Alsnog veel sterkte natuurlijk. Hopelijk volgende ronde raak!

16. Sarahhhh

Nog steeds niks nu wel heel donker bijna zwart gewoon verlies. Maar geen buikpijn erbij ofzo en t blijft weinig. Ga zo een test halen

17. Pitahaya

Heel apart bij jou.
    Hopelijk positieve test.

18. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    En Sarah heb je de test gedaan? Ben heel benieuwd!

Ik ben gisteren bij de gynaecoloog geweest. Heb gelijk een inwendig onderzoek gehad (altijd fijn) en vriendlief heeft vanmorgen zijn aandeel ingeleverd :D. Op cyclus dag 3 moet ik bloed laten prikken waarna een vervolgafspraak volgt.

Wat ze inwendig zag baarmoeder, eierstokken en slijmvlies ziet er allemaal goed uit, dus dat is al een geruststelling!!

19. Pitahaya

Oh wat goed dat je geweest bent. Fijn dat alles er bij jou goed uit zag in ieder geval.
    Hopelijk bij je man ook!

20. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ja dat weten we over een tijdje, ben heel erg benieuwd!

Deel Deze Pagina