Bij de huisarts hoef je niet met de benen wijd hoor. Dat is pas als je naar de gyn moet. Dus geen zorgen. Maar denk ook dat je niet zwanger bent. Heb je nog wel af en toe seks? Op welke cyclusdag zit je nu? Wat gek zeg!
Ja, sorry, had gisteren ook echt een dipdag. Eigenlijk zondag gewoon teveel gedaan en dat merk ik dan die dag daarna, ook al ga ik vroeg naar bed. Ik moet beetje beter om mijn grenzen denken. Weet je meid, je kunt altijd de hulp stop zetten he. Op elk moment. Hou dat wel in gedachten.
WAAATTT??? daar komt uw ei mevrouw! Ik zou zeggen nog niet positief nee, de streep moet even donker zijn dan wel donkerder toch? hihi zo leuk voor je!!
Neeeeeee, niet meteen blij worden, haha. Want ik heb ook met geconcentreerde urine getest. En daarom is hij misschien donkerder? Dat is wel van invloed toch? Plus, niet afgelopen maand maar die maand daarvoor had ik wel een positieve ovulatietest, maar toch voor mijn gevoel geen goed ei. Ik heb het idee dat het bij mij pas een goed ei is als ik heel veel slijm heb. Heb nu klein beetje.
Heb je alweer getest, hoe ziet die er nu uit? Ik weet echt niet hoe het zit met slijm e.d. Ik hoop dat deze vruchtbaar mag zijn! Mijn testdag komt steeds dichterbij, hihi. Ik had gisteren onwijze steken in onderbuik en eierstok links. En heb in ene bultjes op tepelhof.. naja zou bij alles kunnen passen. Pppff ben zo blij als het zaterdag is, haha!
Ik vind het ook echt knap dat je het zo volhoud hoor. Waarom niet nu al testen? Ik test altijd al 4 dagen van te voren. Had bij mijn zoontje 5 dagen van te voren al positief getest, haha. In de avond was mijn test weer lichter maar toch heb ik wel het gevoel dat er iets gebeurt. Ben enorm benieuwd naar mijn test vanmiddag want heb nu best wel heel veel vruchtbaar slijm. We gaan rond het middaguur weer testen. Hoop zo dat hij weer donker is!
Ik test niet meer voor nod omdat de kans goed aanwezig is dat t alsnog fout gaat en om de teleurstelling te voorkomen. Heb al zo vaak met een witte test gestaan. In eens slaat de twijfel toe, was zo zeker en nu zit ik in de modus nee joh is niet raak je wordt gewoon vrijdag/ zaterdag ongesteld! Stom is dat toch... Hoe was jouw test vanmiddag? Benieuwd hoe het met sarah is... laat je wat weten meid?
Ja, ik snap dat wel. Dan komt toch de onzekerheid. Van nah, het zal wel weer niet. Heb je al kwaaltjes? Tsja, het hoeft natuurlijk niet maar echt, jou gun ik het nog even meer dan een ander. Sorry hoor. Maar jij bent al zo lang bezig. Zou het zo leuk voor je vinden! Ik denk dat ik een super ei heb. Haha. Gisteravond een positieve ovulatietest en vanochtend weer! 2x smiley op de clear blue gezien. Toch lijkt de zwanger en kids nog niet helemaal te knallen. Ik ga vanmiddag rond middaguur nog even een keer testen. Ben benieuwd. Maar we hebben het heel gezellig gemaakt al. Vanavond nog maar een keertje.
Hahahaha goed bezig meid!!! Ik hoop een uber vruchtbare voor jullie! En lekker gezellig maken, hihi! Soms ben ik zo benieuwd wie er achter de naam zit, misschien tik ik dit bericht wel naar mijn buurvrouw zonder dat we het van elkaar weten, hahaha!! Heb jij dat niet? Tja ik gun het mezelf ook wel hoor, hihi! Lief dat je dat zegt Ik heb de hele week al menstruatiekrampen, gevoelige borsten, steken in mijn onderbuik en eierstok/ lies, vermoeid, bultjes op mijn tepelhof. Daarom was ik zo overtuigd maar vandaag lijk ik niet veel meer te voelen behalve de boobs dan. Ach nog 2 dagen dan weet ik het wel. Sarah meid waar ben je gebleven, we wachten nog steeds op nieuws van jou meid!!!
Spannend hoop het zo, ga voor je duimen!! Lichaam is zo wisslend, maar toen ik zwanger was waren mijn borsten ook zo. Hopelijk goed nieuws.
Ppfff vreselijk dat lijf!!! och meid ik hoop het ook zo, ben er zo klaar mee dat zwanger worden, haha! Wat is het toch een vreselijke opgave voor sommigen... Jij kreeg ook die bultjes voor je NOD, weet je dat nog? Leuk dat je soms nog meeleest, Pita en ik houden dit schrijven al een aardige tijd vol hahaha!!
Ja nu je het zegt, dus het kan in beide situaties.🤔 Nou ik ga voor je duimen!!! Hoop het zo voor jullie! Ja leuk dat jullie hier nog zo schrijven, andere clubje is wat dat betreft rustig vergeleken met hier. Hihi Vandaag zelf bij de gynaecoloog geweest dus afwachten wat daar uitkomt over 3 weken. In ander topic alles beschreven. Maar jij was ook geweest toch of haal ik je nu door de war met iemand anders. 🙈 Ik ga even terug zoeken. Edit: Oh wat fijn dat alles goed Is en nu afwachten!
Faithful, waar heb je dat geschreven dan, dat je naar de gyn bent geweest. Hoe was dat? Nou, vanmiddag weer een test gedaan. Hij is wel positief toch? Die van cb had alweer een smiley en ik heb mega vruchtbaar slijm dus denk echt dat ik gewoon morgen mijn ei heb. Misschien doe ik er vanavond nog 1 voor de zekerheid. Jeeeej! Ben zo blij! Er gebeurt eindelijk weer wat in mijn lijf. We hebben een kans!! Natuurlijk hoeft die niet meteen raak te zijn maar ik doe in ieder geval weer mee. Jeeej!
Sarah? Jij al nieuws? En trouwens, wat je zegt over van dat je elkaar niet kent maar op een manier toch weer wel... Best raar idee. Had er nooit zo erg over nagedacht. Zou wel leuk zijn, haha.
Ja klopt ik was ook bij de gyn, de eerste onderzoeken waren positief. Mocht ik ongi worden dan op cyclusdag 3 bloed laten prikken en dan weer naar haar toe. Dus nog even afwachten, net als jij. Zie er goed uit Pita!!!! Leuk, leuk, leuk!! Mmm krijg nu best een boel afscheiding... ik denk dat het toch niet raak is Word er niet goed van! Als je zwanger bent heb je toch juist geen afscheiding? Ging de hele tijd goed tot net dan..
Mooie test lijkt mij wel positief Pitahaya en mooi genieten dat het nu een goed ei Is voelt! Ik heb in 'zwanger worden' in http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/647782-naar-de-gynaecoloog-luteale-fase-e-d.html geschreven om alles bij elkaar te houden. Spannend Anno2014 Hoop dat het toch raak is, helaas nog niet helemaal thuis in het hoe en wat van de afscheiding.
Hahaha waar we ook allemaal in thuis moeten zijn zeg, haha! Oeff ben zo klaar met deze dag! Ben moe en wil eigenlijk lekker op de bank hangen en met me kind knuffelen. Nee nu moet ik na t werk nog naar een vriendin te helpen verhuizen, bleah zo geen zin in! Nou ja ff schouders eronder dan hebben we t vast snel gefixed! Jullie nog snode plannen?
Sorryy dat ik lang niet meer heb gereageerd. Ik zou nu rond dag 60 ongeveer zitten maar de bruine bloeding is gestopt em heb nu weerverl witverlies. Dus denk dat ik die laatste bruine bloeding tel als me struatie ofzo ondanks dat ik geen buikpijn had. Mja we zien wel hoe t loopt. Als ik de bloeding als menstruatie tel zit ik nu op dag 7. Hoe gaat hetverdee met jullie meiden??? Wanneer is jullie nod??!