NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chats, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Een vriendin van me zei ben jij uberhaubt wel vruchtbaar eigenlijk. Doordat je van die lange cyclussen heb? Dat kunnen ze toch alleen bij de gym bekijken? Werd best benauwd toen ze die vraag stelde

2. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Maar heb je dan niet je HA gebeld Sarah?
    Oef komt best aan zo'n vraag... meid echt bel de dokter! Beter dan die onzekerheid.

3. Sarahhhh

Jaa ik durf die stap om naar de dokter te gaan nog niet te nemen. Ik wil sws eerst mn volgende menstruatie afwachten daarna zie ik wel verder

4. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Vaak is het wel zo dat als je cyclussen langer zijn dan 35 dagen dat je dan geen goede of geen eisprong hebt...

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    sow was ik weer :).

sarahhh ik vond de eerste keer bij de kliniek ook heel erg om met mn benen wijdt te moeten maar nu ben k net een kijkdoos en boeit t me niks meer.

pitaaaa jeuuuj een ei!!! hoop zo dat dit HET ei is geweest :)

anno2014 hoop dat t wel raak is hoor.... afscheiding heb i niet op gelet maar ik had ook utrofestan dus dan kan t misschien ook anders zijn. hoop iig dat t raak is!!

ik voel me niet heel lekker. elke dag spugen ook met de emesafane dus twijfel of k de ha ga bellen voor andere pillen. vanavond de nachtdienst in dus ben benieuwd hoe k dat ga doorstaan de 4 nachten.

6. Pitahaya

Ah dat meen je niet!!! Heel misselijk dus? Wat balen zeg!!
    En je hebt er dus medicatie voor? Jeetje zeg.

Hier net weer negatieve ovulatietest. Betekent dat dat ik weer een nep ei heb gehad? Of toch wel een goede? Heb in eens ook geen slijm meer... wel nog zeurende buikpijn dus ben dan meteen weer bang voor de pcos.

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ik denk dat je wel een goed ei gehad hebt hoor. ik had ook altid maar 1 dag vruchtbaar slijm daarna was t meteen weg!

ja heb medicijnen voor de misselijkheid maar die helpen dus niet echt. helaas. heb nu nachtdienst dus hoop dat ik die een beetje door kom. heb een zak pretzels haha en lu crackers dus zorg dat ik geen lege maag krijg :)

8. Pitahaya

Je bent nu 8 weken, vaak na 12 weken word het wel wat minder. Heb je het alleen in de ochtend of niet?

Hier nog wel wat slijm toch weer en gisteravond echt zeurende buikpijn. Dat was vanochtend weg. Lijkt mij dan dat eitje vanacht gesprongen is? Hihi! Hoop goed nieuws over 2 weken!

Anno, ga je meteen morgenochtend testen?

9. Sarahhhh

Hier ook weer veel slijmm. Dus de k dat t miss toch een menstruatie was?

10. Pitahaya

Ja, lijkt dan wel. Op hoeveel dagen zit je dan?
    Ga je nu ovulatietesten doen?

Wij vanavond nog even gezellig maken en dan op het wachtbankje. :D

11. Sarahhhh

Ik zit nu op dag 9. Geen idee of ik ovu testen ga gebruiken. Ben bang dat t me dan te eel bezighoud

12. Pitahaya

Nee bedoelde hoe lang je cyclus dan was.

13. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    pita vorige keer was t pas bij 25 weken over helaas...
    heb het spugen alleen smorgens ja maar ben wel bijna de hele dag misselijk maja komt goed.

denk idd dat je theorie over je ei klopt :) succes met wachten komende 2 weken k*t wachtweken haha

14. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ha meiden,

Tjeempieh ik had een knijter drukke dag zeg! Net even de lijst bijgewerkt in ander nod groep, we hebben daar best veel zwangeren!

Hier weet ik niet goed wat er gaat gebeuren. Was vannacht wakker en oef mijn borsten zo dik en gezwollen maar... vandaag voel ik ze niet eens meer en jeetje heb nu toch ook serieuze kramp die ook wel herkenbaar is eigenlijk dus ik vrees dat het toch door gaat zetten. Nou ja weten we het maar, ja toch?!
    Dus morgenvroeg testen pita, gaat em denk niet worden :D

15. anno2014

anno2014 Bekend lid

9 nov 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Nou dat testen is zeker niet meer nodig!!!!
    GODVERDEGODVERDE (sorry als ik met mijn woorden iemand pijn doe) maar what the f*ck zeg. Oei ben zoooo boos stom kut lichaam neemt je zooooo in de zeik. Tranen met tuiten..

16. Pitahaya

Ah neeeeee meis, was je gisteravond al ongesteld geworden?
    Ach jeetje, ik huil echt een klein beetje met je mee. Had het je zo gegund allemaal. :(
    Even flink huilen, wijntje erbij... en hopelijk weer positief voor de volgende ronde. Hopelijk komen jullie wat verder bij de gynaecoloog!! Want waarom??? Waarom lukt het nou niet bij jullie!!! :x

17. Sarahhhh

Aahww meid wat jammer zeg!! Knuffel voor jou....

Mijn cyclus tja der staat weer 32 dagen wat ik raar vind maar we zullen t zien

18. Sarahhhh

Hier weer de bekende menstruatie pijntjes die ik meestal heb aan begin van mn cyclus. Dus hopelijk een meer normale cyclus deze keer

19. Pitahaya

Ik hoop het ook voor je! Wanneer is jou nod nu dan? Ga je daar ook weer schrijven?

20. Sarahhhh

Jaa ik denk t wel dat k me weer in nieuw groepje ga inschrijven. Maar blijf hier ook nog in praten tenzij er niemand maar in praat haha. Mn nod is nu volgens de app op 2 april dus dat duurt nog wel even hahah

Deel Deze Pagina