Dat duurt nog wel even ja! We zijn nu nog maar de enige twee. Anno is er ook uit denk ik. Ik hoop dat het goed met haar gaat.
He meiden! Ik was er even helemaal uitgestapt. baalde zo enorm na mijn tuurtesten. 4 dagen overtijd en dan nog ongesteld... maar ja, nu weer hoofd omhoog en door. Mijn ei is intussen ook geweest en zit op de wachtbank. mijn NOD ligt tussen 17-19 maart. niet helemaal duidelijk. heb me niet aangesloten op een nieuw groepje en ik merk dat ik deze maand er veel minder mee bezig ben. zelfs geen testen gedaan. alleen temp rond mijn ei bijgehouden om iets van een indicatie te hebben. vanmorgen steeg mijn temp weer tot 37.2, was de afgelopen dagen continue 37.1. als ik in FF terugkijk , heb ik dat bijna iedere maand wel doen mijn borsten pas sinds een dag of 2 zeer en in stijgende lijn. normaal 1 a 2 dagen na mijn ei, nu een week later. Ik zag dat je een mooie knaller test hebt gehad Pita! fijn gevoel he! nu hopen op een mooi EI en een knaltest op je NOD. hoe gaat het met de andere dames hier? zag dat anno(?) helaas weer ongesteld was... sorry meis.. moeilijk altijd weer he zwangere dames onder ons: al controles gehad bij de gyn/VK? ben reuze benieuwd! De meeste van ons zijn dus alweer bijna toe aan een nieuwe ronde of in afwachting van de NOD. ik duim duim duim voor iedereen. Kus meiden!!
succes Sarahhhh, nog even geduld hebben. 2 april pas maar he, lekker naar buiten want de mooie tijd van het jaar breekt weer aan en wie weet brengen de bloemen en de bijtjes je wel geluk deze maand!
Ohhhh number 2, jij gewoon alweer bijna je nod! Wanneer ga jij testen?? Ik hoop voor je dat het raak is deze ronde!
aangezien ik vorige maand die tuurtesten had voor NOD heb ik besloten niet meer te testen voor mijn NOD. dat deed ik normaal ook nooit dus waarom vorige maand wel....geen idee. maar ja, ik denk dat ik de 18e ga testen. of misschien vrijdagavond de 17e wel. mijn LF is normaal 12 of 13 dagen. dus vrijdag is 12 dagen.. vind t wel weer spannend nu. ik hou jullie op de hoogte hoor!!
Ja, dat snap ik wel hoor, dat je dan niet eerder meer gaat testen. Ik ga het ook proberen vol te houden, haha. Ik vind het wel spannend voor je. Laat je het hier wel nog even weten ?
ahh anno balen zeg enja je lichaam kan je super erg voor de gek houden!! number 2 ik duim supwr hard voor je!! voor pita en sarah natuurlijk ook! ik heb vanmiddag intake bij de vk. spannend maar denk wel dat t goed is. vandaag alweer 4x gespuugd. onder t met de hond wandelen in de bosjes... genant... en had ik al verteld dat ik midden in maastricht op straat gespuugd heb...genant!!! oftewel de pillen werken niet! ga vanmiddag bij de ha even andere vragen.
Ik duim ook hard voor de dames voor de volgende NOD xxx dank je wel Denanja! spannend je intake! laat je even weten hoe t gegaan is. is het alleen een gesprek of gaan ze stiekem ook even kijken, al is het pril? wel enorm balen als je zo misselijk bent. als je zwanger wilt worden, dan denk je, ik neem het voor lief maar als het dan zover is en je bent zo misselijk dan denk je NEEEEE ga weg Ik hoop dat ze betere tabletjes hebben voor je! Dank je Pita! ik was heel blij om te lezen dat je met testjes je ei hebt gevonden. ik moet zeggen dat zo de eerste maand zonder testen lekker is maar ook een beetje onzeker omdat je niet precies weet wanneer je eitje springt. door het tempen weet je wel dat deze wel geweest is maar ja... was de timing dan wel ok.. enz. zwanger worden is nog een hele sport / onderneming !!!
Nou, haha, echt he!! Ik was ook zo blij dat die test eindelijk positief was. En merkte het ook hoor, aan het slijm. Maar alsnog weet ik niet of het een super ei is geweest hoor want voorheen had ik nog wel eens 2 dagen positieve testen en nu maar 1 dag. Maarjaaa, we wachten het af. Ik wil samen met jou in de zwanger-club, dus hup hup!
helaas de ha zegt dat ze alleen emesafane mag geven al weet ik dat er andere pillen zijn. moet wat frequenter wat eten voor ik opsta deed dat jiet altijd dus misschien toch maar doen moet mn dochtertje iets langer wachten. zal me vrouw ook fijn vinden dat ik om 5u wat eet in bed als k ochtenddienst heb number2 ze gaan ook spieken heb vorige week ook al echo gehad dus weet dat er toen iig een hartje klopte ben zo benieuwd hoe t nu is! bij mn ma kwamen we er in deze periode achter.
oh spannend!! aaiii wel heel herkenbaar... had ook een mooi hartje toen met 8.5 week... 3 weken erna niet meer. gaan we niet van uit meis!!! normaal met een kloppend hartje heb je al een hele grote horde genomen (de kleine dan) dus wie weet heb je een mooi echootje te showen hier! Ik moest zo lachen. mijn vriendin had op facebook zo een online test gedaan voor wie er in 2017 zwanger zal zijn. haha daar kwam ik uit. zo grappig, als dat toch eens waar mag zijn!!
Maar waarom krijg je dan geen andere pillen als die er wel zijn? Dat snap ik dan niet... En hoe was je echo denanja? number2, nou, dit jaar moet toch wel lukken!!?? Daar gaan we voor hoor!
Trouwens, hier ook miskraam gehad. Met 8 weken mooi kloppend hartje en met 10.2 gestopt... dus ook hier ervaring mee helaas. Bizar he. Maar denanja heeft vast een mooie echo gehad!
jaa sorry meiden was helemaal goed de baby bewoog zelfs al!!! ook gehad over andere pillen en ze gaat de gyn bellen voor een recept. denk dus dat de huisarts niks anders mag geven maar dat je daarvoor naar de gyn moet. mocht me nu gaan aanmelden bij de kraamzorg en aangeven dat ik zwanger ben bij de verkering dusja nu word het toch allemaal wel echt haha vandaag nog werken, morgen weekendje center parcs met mn schoonfamilie, gaan het dan vertrellen aan ze (schoonmoeder weet t al) ben benieuwd hoe ze reageren.
Wat fijn Denanja! veel plezier dit weekend ! pitahaya, ja ik ga morgen even testen als er dan nog geen menstruatie is. sinds vandaag wel wat meer zeurende onderbuik temperatuur voor de derde dag hoger dan na mijn ei. volgens FF weer een triphase grafiekje maar dat heb ik blijkbaar bijna iedere maand zonder zwangerschap. Heb ook wel hoofdpijn wat meestal komt voor mijn menstruatie. Heb er een hard hoofd in dus deze ronde maar we gaan het zien!! Wanneer ga jij testen? jouw ei is toch al een tijdje geleden gesprongen toch?
Even inbreken @Denanja, heb veel ervaring met misselijkheid, lees je even in over HG als je het idee hebt dat het extreme vormen aanneemt. De reden dat je geen andere medicatie krijgt is omdat daarvan geen 100% betrouwbaar onderzoek is gedaan naar gevolgen voor je zwangerschap. Er is nog diclofenac, en als laatste Zofran