Nou, mijn nod is pas over 8 dagen hoor. Had vorige week vrijdag mijn ei, dus duurt nog even. Ik ben zo benieuwd naar jou test!! Hoop het zoooooooooo voor je! Ik denk dat ik maandag ga testen. Maar vorige keer was ik op 9dpo al misselijk. Dat is zondag dus als ik dan niet misselijk ben dan weet ik eigenlijk al wel genoeg.
witte test helaas vanmorgen. nu maar hopen dat de menstruatie weer snel start dan kunnen we weer door volgens FF is mijn NOD pas zondag en mijn temp is nog 37.2 maar ja merk aan alles dat het niet raak is. van wit naar knalrood en weer door
Komen we weer niet bij elkaar in het groepje he? Jemig... mijn nod voor volgende keer is pas 2 mei!! Daar word je toch depri van.
Wat vervelend pita! Ik lees hier af en toe nog mee, dit was m'n eerste nod groep en duidelijk de meest fijne ook Ik heb zojuist ook negatief getest, echter had ik hem wel verwacht omdat m'n vriend rond m'n ei weg was voor z'n werk, een ronde clomid voor niks Misschien komende we volgende ronde samen in een groepje pita. Ik zal denk ik rond 22/23-4 m'n volgende nod hebben. Ligt er een beetje aan hoe snel m'n ms doorzet, hopelijk snel....
Ik kom op 16 april uit... maar ik hou de mensen uit dit groepje wel een beetje in de gaten hoor! Succes meiden. 😘
Ik heb denk ik weer mn ei binnenkort of al gehad. Had veel slijm. Had ineens heel erge koppijn en dat heb ik echt nooit. Had beetje buikpijn. Ik hoop t zo dan zou mn cyclus weer een beetje normaal zijn deze ronde
De menstruatie die bruine wat k als menstruatie telde was dus geen menstruatiee. Ben nu net ongesteld geworden na 68 dagen
Ah! Okay! Jeeeeeetje zeg, wat een mega lange cyclus heb jij dan gehad!! Hopelijk is de volgende weer wat normaler!
Jaa ikhoop het ook hoor😱 Of het moet hierbij blijven dan kan t ook eventueel nog een ovulatiebloeding zijn ofzo.
Jaa weet niet want ben het echt net net geworden haha. Dus wacht t ff af maar tot nu toe was t 1 grote dikke klodder. Maar als ik die bruine bloeding als menstruatie telde zat ik nu op dag 25 en met gemiddelde van 33 dagen is dat een week voor nod maar ik weet t niet hoor ik zal je op de hoogte houden als ik vanavond nog bloed ofzo