Stom he als je lijf niet doet wat jij wil.... Pfff we willen allemaal zo graag een kindje. Hoop zo dat het ons snel gegund is.
Jaa ik hoop het zo. Zat net zo te denken van ik ben al zo lang bezig samen met een paar andere meiden(jullie) waarom kunnen we niet gewoon allemaal nu tegelijk zwanger zijn haha. Waarom wil me lijf niet? Ben ik onvruchtbaar? Want waarom zouden mn cyclussen anders zo lang duren? Dit soort vragen ga ik mezelf dan stellen en dan word ik depressief ervan. En dan van die meisjes die door een keer de pil vergeten zwanger worden denk ik echt van verdomme waarom is t bij hun zo makkelijk dan
hii sorry was in slaap gevallen onder t terug lezen. sarahh hoe is het nu met je vermoedelijke menstruatie? ik snap trouwens helemaal wat je bedoeld hoor, door je lange cyclussen word je onzeker en ja dat zou ik ook hebben hoor! ik heb nu makkelijk praten met me in 1x zwanger geworden van de 2de maar de eerste heeft bij ons ook heel lang geduurd en toen ging ikook echt aan mn lijf twijfelen terwijl ik een cyclus van netjes 28dagen had. en dat idd die tienermoeder die zo zwanger worden grrrr weekendje weg was heel leuk maar heel druk. waren met de schoonfamilie 8 man in totaal (incl. mn dochtertje) en ja dat is toch wel heel druk. hebben het vrijdags verteld aan de familie dmv een taart met de echo foto (vierde onze verjaardagen). ze waren heel entiousisat lichamelijk gaat het redelijk, vandaag dus terug gekomen en ben echt dood op! maar zit alweer op mn werk, 3 nachtdiensten. merk ook hoe moeier ik ben hoe meer ik ga spugen, vandaag dus extra gespuugd maja nog even doorzetten! hoop dat het snel minder word. de vk zou contact opnemen met de gyn maar heb nog niks gehoord dus hoop dat ze morgen beld maja we zullen zien. pita en number hoe kut ook voor jullie hoop zo dat t bij jullie allemaal snel raak is!!!
Wat mooi dat het gezellig was. En zo leuk hoe je t hebt verteld aan je familie!! Ah bah meteen weer aan t werk. Nog steeds zoveel kast van het spugen dan. Bah wat vervelend zeg. Hopelijk houd het snel oo dat sougen maar gelukkig is het allemaal voor een goed doel zullen we dan maar zeggen he hahah Ik ben denk ik echt ongesteld geworden. Af n toe wat buikpijn en heb wel iets aan bloed verloren maar niet heel veel ofzo. Maar misschien komt dat omdat ik nog op dag 1 zit van mn cyclus meestal is de tweede dag van mn menstruatie wat erger. Dus we zullen het zien ik zal jullie op de hoogtte houden! Ohja zat dus eerst in een nod groepje 1tm 8 april maar die klopt dis ook niet meer nu. Maar dat was zon saai groepje!! We zitten daar nu pas op oagina 6 ofzo😱 Word echt nauwelijks op gereageerd. Mn nod is nu op 22 april das wel even wat lter dan 2 april hahah. Maar we wachten "geduldig" af 😫
Ahh denanja, zo lastig. Want enerzijds denk ik joh je bent zwanger!! Ik zou graag de hele dag willen spugen maar anderzijds weet ik ook dat wanneer je dan zwanger raakt, er allemaal weer dingen bij komen en dat je dat dan echt niet wil. Kun je wel genieten van je zwangerschap nu? Ben je ook de hele dag misselijk? Waarom word je doorgestuurd naar gynaecoloog dan? Sarah, ik vermoed echt dat jij pcos hebt hoor. Nou, hier lijkt de menstruatie wel wat eerder te gaan komen. Nu al krampjes alsof het vandaag of morgen komt. We zullen zien. Zou ik niet heel erg vinden dan kan ik weer eerder de volgende ronde in.
Ja ik denk t ook maar ik wil het niet denken 😫 Ik wil al sins me 16e zo graag een baby en dan nu krijg ik steeds meer t gevoel dat t al moeilijker en moeilijker gaat worden. Even zo down
Jaa dat weet ik ook wel. Maar voelt voor mij n beetje dat mn lichaam te zwak is om zelf iets te kunnen doen en je weerhulp nodig hebt
Ja, ik snap het wel. Dat is ook een reden dat ik nog niet naar de huisarts ben gegaan. Wil het zo graag zelf kunnen
Jaa dat heb k ook. Mjaa menstruatie is herl erg. Ik bloed als een rund! Lijkt wel of er bloed voor twee cyclussen uitkomt 😱 Hahah.
Even ter info: Ik ga jullie even tijdelijk verlaten. Ik merk dat ik teveel met deze pagina en zwanger worden bezig ben. Ik wil het nu even loslaten en denk dat ik rond mijn ovulatie wel weer even terug kom en dan weer in een groepje ga kletsen. Het gaat nu even niet zo goed met mij. Ik ben moe en beetje depressief.
sarahh fijj dat je iig weer ongedteld bent dan weet je nu waar je staat. pita vervelend dat je je zo slecht voelt even lekker je rust pakken! succes
pita zie nu je berichtje pas. k ben niet doorgestuurd naar de gyn maar de vk heeft contact met dr opgenomen omdat de ha die pillen niet voor mag schrijven en de gyn wel. omdat ik niet veel binnen houd en ook niet veel eet en drink willen ze t goed in de gaten houden. heb maandag een hel van een nachtdienst gehad en nu 2 dagen ziek. dat doen we dus ook niet meer 6x gespuugd en hele dag en nacht misselijk. en nee ik kan nu niet genieten dus hoop dat t snel over is. en snap het wel hoor, ik moet blij zijn dat ik zwanger ben en dat ben ik ook maar kan momenteel niet genieten nee ben elke ochtend bang als k opsta wanneer ik weer moet spugen wat ik kan eten enz. dit word ook zeker de laatste zwangerschap. (als alles goed mag gaan).