NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussion in 'NOD forum' started by Chats, Jan 8, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marielle31

Marielle31 Actief lid

Dec 14, 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Precies meis. Ik voel wel dat ie eraan komt.

Bedankt weer he!😉

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Iedereen is nog aan het wachten op een ei he? Nog geen positieve ovulatietesten toch?
    Toch weer spannend allemaal hoor.

3. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

Sep 8, 2016
    1,414
    1,272
    113
    Female
    Drenthe
    Ha dames, hier nu ook nog steeds geen positieve ovulatietest. Ik verwacht 'm toch eigenlijk wel morgen / uiterlijk woensdag. Maar mijn testen lopen nog niet eens op. Was twee dagen geleden nog duidelijker dan nu, maar ook toen echt lang niet positief. Stiekem had ik toch een soort 'oploop' verwacht - misschien heel stom - maar vind het jammer dat er helemaal niets gebeurt of duidelijker wordt.

Maar goed, we testen met z'n alle rustig even verder he :)

4. beebj

beebj Niet meer actief

Nou, de echo meting van vanavond zit er weer op.

M'n luctale fase was perfect! 28 en 29 december positieve ovulatie testjes, betekent 30 december eisprong en precies 2 weken later op 13 januari werd ik ongesteld. Beter kan gwn niet. M'n follikel nu was alleen nog niet zo best. Zit nu nog maar op 10mm.. Rechts zit helemaal niks, maar dr zit sowieso nog geen dominante helaas. Vrijdagochtend weer terug voor een nieuwe meting.

Als straks m'n eisprong voorbij is, moet m'n man naar het AZ Sint-Lucas in Brugge om zijn sperma te laten te controleren. Hebben een potje mee gekregen. Hij moet 3 dagen "rust" houden, de dag voordien het ziekenhuis bellen en dan moet hij dat potje binnen een uur binnen brengen in het labo (bewaard op lichaamstemperatuur). Omdat mijn cyclus nu inprincipe oké is, wilt hij nu daar naar gaan kijken.

Lindavvv; heb geen idee hoor, maar ik dacht dat ovu testjes niet oplopen, maar gwn ineens positief zijn. Kan het ook mis hebben hoor🙈

5. Faithful

Faithful Niet meer actief

Ik heb nog even online gekeken maar daar betaal ik 7 euro voor 10 testen, terwijl ik bij de action voor 10 testen 5 euro betaal. Zodra ik tijd heb ga ik wel naar de action, of heb ik de goedkoopste gemist? Heb gekeken via de site die jullie zeiden.

Marielle veel plezier vanavond en hopelijk snel positieve test mocht dat gisteren niet zijn geweest.

Linda spannend, geen idee of ze (altijd) oplopen of er ineens uit knallen. Maar heb gelezen dat het bij anderen ook wel eens schommelt voor hij piekt. Hopelijk hebben we hem beiden morgen!

Beebj fijn dat de lf perfect was, die follikel kan dat nog verhogen/verbeteten deze ronde? Sorry weinig verstand van.Wel prettig dat je vrijdag weer mag komen toch. En spannend voor je man straks, verwachten jullie daarna snel de uitslag of duurt dat altijd even?

6. beebj

beebj Niet meer actief

Geen idee faithful, ik koop ze online via zwanger&kids.

Rond de 20/21mm springt de follikel en hij groeit gemiddeld 2mm per dag. Dus dan zou ik vrijdagochtend aan 17/18mm moeten zitten. Ik heb eerlijk gezegd geen idee hoelang die uitslag op zich laat wachten, dat zullen we tegen die tijd wel horen☺️

7. Faithful

Faithful Niet meer actief

Ja daar had ik ook gekeken, zwanger en kids.
    Ach woensdag ben ik hoedan ook bij action in de buurt als het dan nog nodig is.😉

Even afwachten dus Beebj, maar als het zo door gaat heb je dit weekend je ei.Op naar een mooie echo vrijdag.

8. Marielle31

Marielle31 Actief lid

Dec 14, 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Volgens mij is ie nu positief.. willen jullie weer even meekijken?
    Sorry maar is de eerste keer ovulatietesten.

Attached Files:

9. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

Sep 8, 2016
    1,414
    1,272
    113
    Female
    Drenthe
    Sorry meid, volgens mij mog steeds niet :(
    Hij wordt al wel donkerder, misschien vanavond nog eens testen?

10. Pitahaya

Nee, nog steeds niet positief. De lijntjes moeten echt even donkerder zijn of dat teststreepje moet donkerder zijn dan de controlestreep.

Dus nog steeds geen eitjes in zicht bij iemand?

Beebj, had je wel al verwacht dat je een ovulatie zou hebben of dat ook niet?
    Hopelijk dan vrijdag een mooie meting waarin je eitje mooi gegroeid is!!

Pfff, hier nog steeds niets! Ovu-testen spierwit en wel afscheiding maar meer troebel/wit. Dus hier voorlopig ook nog geen ei in zicht. Zo frustrerend dat lange wachten. Donderdag moet ik toch wel een beetje in mijn vruchtbare dagen zitten, anders word mijn cyclus zelfs langer dan 39.

11. beebj

beebj Niet meer actief

Marielle31; ik zie hem ook als negatief. De controle streep is duidelijk donkerder dan de test streep. En geeft helemaal niets hoor! Daar zijn wij immers voor!:D

Pitahaya; volgens de "berekening" zou vrijdag m'n eisprong zijn, maar dat gaat hem dus niet worden. Mijn cyclus zal nu ook weer langer worden dan 30dagen, hoogst waarschijnlijk. Ggrr!

12. Marielle31

Marielle31 Actief lid

Dec 14, 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    #232 Marielle31, Jan 24, 2017
    Last edited: Jan 24, 2017
    Bedankt meiden.

Ik test vanavond nog eens. 😉
    Ik heb trouwens net de ovulatietesten van clear blue gekocht. Iemand daar ervaringen mee?

13. Pitahaya

zolang het nog binnen de 35 dagen blijft, is het opzich nog 'normaal'. Maar gek he, dat het dan in eens weer langer is. Wel frustrerend. Heel herkenbaar. Ik hoop op een goede echo voor je vrijdag.

14. Pitahaya

Heb je de roze of de paarse? Want die roze zijn betrouwbaar, van die paarse hoor ik van meerdere mensen dat ze onbetrouwbaar zijn.

15. Marielle31

Marielle31 Actief lid

Dec 14, 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Ik heb de paarse.

16. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83
    He meiden!
    marielle31 geeft niets, we kijken graag mee. je zult echt zien dat als je piek er is, je teststreep heel donker is. idd gewoon doortesten.
    Beebj, ik hoop dat je eitje vrijdag een mooie groeispurt heeft gehad . wel fijn dat ze het extra controleren!
    pitahaya.. kan me je frustratie zo voorstellen.. jij krijgt hopelijk ook snel een knaller!

zelf ga ik vandaag maar alvast beginnen met testen. mijn onderbuik staat voor mijn gevoel strak en sinds net scherpe steken. zegt niets maar als ik dit zo voel lijkt het of mijn ei juist eerder is en ik wil m niet missen :D zodra ik een foto heb , zal ik hem natuurlijk uploaden!

17. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

Sep 8, 2016
    1,414
    1,272
    113
    Female
    Drenthe
    Hierbij mijn test van 14.00 vanmiddag, al veeeel duidelijker dan de testen tot nu toe. Maar volgens mij mag ik ook nog even doortesten....

Attached Files:

18. Pitahaya

Ik denk het inderdaad nét niet hè? Hij lijkt nog ietsjes lichter...

19. Pitahaya

Oh, die paarse waren bij mij verschrikkelijk. Gaven veel te veel dagen achter elkaar een knipperende smiley aan.
    Die roze werken bij mij wel goed.

Ik hoor meerdere slechte verhalen over die paarse... Maar je kunt het natuurlijk altijd proberen.

20. Pitahaya

Spannend voor jou!!! Hopelijk ook snel een knaller!

Share This Page