NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chats, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ja, ik ben er nu ook niet aan toe om die molen in te gaan. Dus stel dat ze het wel zouden willen, dan zou ik het ook niet doen.

2. beebj

beebj Niet meer actief

1548; Welke cyclus dag je begint met ovu testen, hangt af van je cyclus duur. In de bijsluijter staat er een richtlijn🙂De onderste is idd negatief, kun je opt wachtbankje! Spannend!! Zou vanavond nog wel even vrijen hoor..🙊

Pitahaya; Ah, op zo'n manier. Nooit geweten dat ovu testjes oplopen. Dacht dat dat zo kon schommelen dat ie ook ineens positief kon zijn.

Ik ben van onze dochter ook via de natuurlijke weg zwanger geraakt hoor. Ik was gestopt met de pil en nooit meer ongesteld geworden, was in 1x raak op puur goed geluk. Nu ben ik bij 5 maanden zelf "aanklooien" naar de huisarts gegaan en die heeft me direct doorverwezen naar se gyno. Zeker met jou lange cyclussen pitahaya, had de gyno je allang kunnen helpen! Het hoeft niet in 1 keer een hele molen te worden hè, kijk maar naar mij. Alleen al een medicatie om je cyclus op regel te krijgen, kan al heel veel schelen.

3. 1548

1548 Niet meer actief

Zolang jij er niet aan toe bent dan moet je er ook niet aan beginnen. Maar kom op, we blijven positief denken! Het gaat gewoon lukken deze maand :D

4. Pitahaya

Ja, klopt. Maar ik hoop dat de testen bij mij oplopen, haha. :D

Ben jij tussendoor wel weer aan de pil gegaan beebj? Ik niet namelijk.

Waarom heb jij zulke lange cyclussen? Jij hebt geen pcos toch? (sorry, vergeten).

Okay, dus jij hebt 5 maanden zelf geprobeerd? Jij had ook geen eisprong uit jezelf of dat wel?

Hmm... ik moet er nog even over nadenken. Jij zegt nu meteen al naar huisarts gaan?
    Of misschien ga ik eind april ofzo...

5. Pitahaya

Ja, wisselend. Want wil wel snel baby natuurlijk!
    Nou ja, ik kijk het nog even aan.

6. 1548

1548 Niet meer actief

@ Beebj; Hahah, dat komt vanavond wel goed ;).

Wat fijn dat de huisarts je meteen doorstuurde! Ik lees hier weleens op het forum dat ze na een jaar nog worden weggestuurd met de boodschap van, je bent jong probeer het nog maar een half jaar.

Is jouw laatste maand, met cyclus van 30 dagen, de 1e maand met medicatie?

7. Pitahaya

Ja, echt he! Nu ben ik niet echt jong, 31, haha.
    Maarja, we wachten het af...

Ik ga nu ovu-testje doen.

8. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Ik zet mijn geld op jouw ei voor dit weekend hoor Pitahaya ;) grapje natuurlijk maar hij komt echt en t wordt vast een mooi eitje! positief blijven denken.

vanmiddag ga ik weer eens een testje wagen.. ik heb sinds mijn MA en MK meer last van mijn eisprong en hormonen over het algemeen. Dit hoor je wel bij meer vrouwen en of het nou komt omdat je er meer op let weet ik niet. mijn onderbuik is iig gevoelig dus wie weet groeit er een pracht van een ei .. of 2 :)

9. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    jawel joh!! mooie leeftijd juist! ik kreeg mijn dochter op mijn 30ste :D

10. Faithful

Faithful Niet meer actief

Ladies ik lees later vandaag alles weer ff bij, moet zo namelijk weg.

Positiever kan niet geloof ik.😬
    Verwachte maandag een positieve test, maar blij dat hij er dan nu toch echt is!
    Dat houd in dat mijn ei morgen of zaterdag er is toch?
    En klussen tussen nu en zondag gewenst is toch?
    Haha leuk!
    Nou hoop dat jullie ook snel positieve testen hebben!!

11. Pitahaya

Dit schiet toch niet op zo :x Er gebeurt helemaal niks in mijn lijf.

12. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    sow ik ben weer wakker :) was een boekwerk om bij te lezen weer haha dus sorry als ik niet alles heb onthouden.

heb wel de vraag voor mij onthouden haha.
    mijn vrouw heeft absoluut geen zwangerschapswens (wel kinderwens). dit komt oa omdat ze fibromyalgie heeft dus ze denkt dat ze een zwangerschap en vooral de bevalling echt niet aakan fysiek, en dat gevoel is alleen maar versterkt sinds de geboorte van onze kleine meid. als ik echt niet zwanger kon worden dan zou ze het wel doen maar dus alleen als we alles geprobeerd hadden.
    ook heeft ze nog maar 1 eierstok door cystus die ze vaak aanmaakt, dus ze zegt dat ze er niet voor gemaakt is ;). en ik wil heeeel graag weer zwanger worden, ideaal dus... zo zijn onze kindjes ook volbloed van elkaar.
    wij zijn heel open hoor dus je mag alles vragen.
    heb idd de uitzending gezien van gay babyboom wel grappig. wij hebben geen bekende donor.

ik voelde trouwens tot mn punctie ook altijd de laatste groeispurt van mn ei maar ainds de punctie (nu 1.5jr geleden) voel ik niks meer. mm vrouw heeft wel vaker pijnlijke eisprong.

word hier nu wel tijd voor meer positieve ovu testen! ben bemieuwd vandaag.

13. Pitahaya

Volgens banner zou ik dus dinsdag mijn eisprong hebben. Maar meestal heb ik 5 dagen daarvoor al doorzichtige afscheiding, en dat heel duidelijk. En dat heb ik nu niet. Dus denk wel dat hij later komt en dat het een langere cyclus word dan 39.

14. 1548

1548 Niet meer actief

Dat is een mooie test Faithful!

Je eisprong (in theorie) zou inderdaad tussen de 24 en 48 uur moeten zijn. En idd tussen die dagen klussen, veel plezier ;)

15. 1548

1548 Niet meer actief

Hmm, er zit inderdaad helemaal geen opbouw in je testen :(

16. 1548

1548 Niet meer actief

Nou, alleen maar fijn dat jullie het op deze manier kunnen doen. Succes!

17. Pitahaya

Jaaaaaaaa! Positief! Aan de klus!!

18. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    #358 Number2, 26 jan 2017
    Laatst bewerkt: 26 jan 2017
    Aan de klus tot zaterdag Faithful haha enjoy!!

19. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    is de linker op de foto van net? daar zie ik een streepje op ... bij de rest idd niet

20. beebj

beebj Niet meer actief

Pitahaya; Ja, ik ben tussendoor terug aan de pil geweest. Niet wetende wanneer we voor een 2e zouden wilden gaan. Ik heb te veel mannelijke hormonen... Nu met Tamoxifen gaat dat goed, maar zonder heb ik idd enorm lange cyclussen zoals je ziet. Eisprong had ik wel, anders zou ik helemaal niet ongesteld geworden zijn. Je bent inmiddels een half jaar verder, zonder resultaat, oké, dat kan. Maar met zulke lange cyclussen, had ik idd al bij de huisarts gestaan.

Idd nog negatief.. Heb het idee dat je veel te vroeg met de testjes begint, werkt alleen maar frustrerend. Pff, wat een gedoe zeg!

1548: Ik heb een hele fijne huisarts. Als ik hem zeg dat ik verder wil gaan richtinf de gyno, dan krijg ik die doorverwijzing gwn. En ik vind dat ook niet meer dan normaal eerlijk gezegd. Het is jou lichaam, jij beslist. Ook als je net als ik nog maar 23jaar bent. Alles na de | is mét medicatie☺️

Faithful; Die is zeker positief!! Na een positieve ovu test komt je eisprong binnen 24 tot 48 uur. 5 dagen vóór de eisprong, de dag zelf én de dag erna ben je het vruchtbaarst. Ik zou in jou geval vandaag nog vrijen, morgen én overmorgen. Dan heb je hem sowieso te pakken.

Deel Deze Pagina