NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chats, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    haha Faithful! Veel plezier de komende dagen ;)

Pitahaya Ik zie links ook een heel vaag streepje hoor! Hoe is met R. trouwens? Wij zaten in hetzelfde topic oktober 2015 mama's :D

ik weet niet meer wie het vroeg over een pijnlijke eisprong :)
    Ik heb een tijdje na mijn bevalling elke keer een dag of twee voor mijn eisprong pijn gehad. Dit heeft een aantal cyclussen geduurd. De pijn hield dan een paar uur aan en verdween vanzelf.
    Nu nergens meer last van!

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Neeee, haha, dat was de eerste. De onderste is van vandaag. (Dus de rechter).
    Opgedroogd lijkt er wel iets meer van een streepje te zijn, maarja... we wachten het maar af.

3. Pitahaya

Nee, zit pas in de tweede ronde he. We zijn nu 2 maanden bezig (vanaf 28 november).
    Ik wacht het sowieso deze ronde nog even af. Misschien volgende ronde dat ik even langs de huisarts ga.

4. Pitahaya

Ja, idd!! Jij schrijft daar nooit meer he?
    Met r. gaat het goed. Hij is nu alleen wat ziekig van de prikjes. Hij is nu op kdv en ik behoor te werken. :( wat dus niet lukt want ben alleen met zwanger worden bezig haha. gelukkig ben ik zelfstandig en heb ik geen baas.

Hoe gaat het met jou kindje? Zou leuk zijn als we weer samen zwanger zijn.

5. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Gatsie wat naar! Geduld hebben is dan echt niets aan he! Toch 'gewoon' doortesten meid. We vinden dat ei wel!

Hier was de verwachting dat mn temp vanochtend hoog zou zijn, maar helemaal niet dus he. Gewoon weer gedaald... Voor het eerst voelde ik me ook wel een beetje teleurgesteld en verdrietig.
    Maar we gaan verder! Gewoon doortesten!

6. Lycos

Lycos Fanatiek lid

23 jan 2015
    1.302
    26
    48
    Nee klopt, ik ben nu we voor een tweede kindje gaan pas weer gaan schrijven hier op het forum!

haha ik ook hoor! Nu we hebben 'afgesproken' om er weer voor te gaan denk ik aan niets anders meer.. ;)

Gaat goed! Ze is vaak ziek geweest, maar we hopen dat dit jaar een beter jaar gaat worden :)
    Wat gaat het snel he! Ze groeien als kool.

7. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    he dat is balen. ik zie het in je vorige cyclus ook volgens mij, die verlaging voor 2 of 3 dagen.... en toen een stijging.... mmm het zou kunnen dat je eitje er net iets langer over deed en soms duurt een stijging ook 1 of 2 dagen... ik denk dat ik nog 1 avond zou klussen en morgen nog 1 testje. denk dat hij morgenochtend echt moet stijgen als je ei vandaag of gisteren is geweest. wel een beetje lastig zo he

8. beebj

beebj Niet meer actief

Oh sorry pitahaya! Ik keek naar je "handtekening", maar zie nu dat er idd staat "cyclus vanaf de bevalling". Sorry!😘 Maar dan nog, 1jaar en 3maanden ná de bevalling zou je cyclus toch wel eens regelmatig mogen zijn, ondanks de pcos..

9. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ja, ik hou ook hoop.
    Gelukkig is mijn vriend dan zo heerlijk positief en happy dat hij meteen roept "oh lekker, vanavond dus gewoon gezellig weer!" haha dat was ook wel goed om te horen. Dus we gaan idd gewoon lekker verder :)

10. Pitahaya

Ik heb wel 13 maanden borstvoeding gegeven.
    Zoontje is nu bijna 16 maanden dus ben daar nu 3 maanden mee gestopt. Zal ook niet meegeholpen hebben om mijn hormonen in balans te krijgen.

Maar je hebt gelijk hoor, het zou nu wel regelmatiger moeten zijn. Nou ja, we geven het nog even de tijd... Geduld, geduld.
    En dat heb ik dus niet.

Hoe laat heb jij morgen je echo?

11. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    hahaha heerlijk zo een vriend. leuk om te horen dat hij zo enthousiast is!!

12. Pitahaya

Wat gek dat met temperaturen.
    Hoe lang zou je cyclus zijn als je nu wel je eisprong had gehad? Want jou vorige cyclus was ook erg lang he?

13. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83

He dit is een heel belangrijk gegeven hoor en een hele goede verklaring voor je cyclus! veel vrouwen hebben dit na de borstvoeding. tijdens borstvoeding maak je namelijk een ander hormoon aan die ervoor zorgt dat je normale cyclus onderdrukt kan worden. binnen 6 maanden is het bij de meeste vrouwen weer als voor de zwangerschap. Denk dat je dus wat geduld moet hebben want je hebt vrij lang borstvoeding gegeven. alleen maar goed hoor!! maar verklaart een hoop

14. Pitahaya

Ohhh, dus toch meer invloed dan ik dacht? Dus over 3 maanden moet het weer goed zijn? Haha.
    Maar ja, voor de zwangerschap was het ook al onregelmatig en lang dus weet niet of het uitmaakt.
    Maar we wachten het gewoon af.

Net weer helemaal geen vruchtbaar slijm, weer gewoon wit. Aaaarggghhhh. Stomme eieren. ;)

15. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Ja die waren ook lang. Misschien heb ik mazzel en is de lf wat korter dan deze keer. Daar valt nog niets over te zeggen.

Yippieee de onzekerheid!!! ;)

16. beebj

beebj Niet meer actief

Pitahaya; Qua borstvoeding heb ik geen idee hoe dat zit.. Ik wilde dat ook graag doen, maar dochterlief had niet voldoende zuigkracht ontwikkeld door haar vroeg geboorte. Ben toen gaan kolven, maar na een maand werd ik gék daarvan, dus mee gestopt..

Pff geduld. Je hoort mensen wel eens zeggen dat ze weinig geduld hebben. Nou, ik ben er eentje die het gewoon níet heeft, haha.

Ik moet morgen om 09:15u al! Hangt er van af hoe ver de follikel maandagavond was, maar vind het niks erg zo vroeg te moeten. Des te eerder kunnen we voort doen😀

17. 1548

1548 Niet meer actief

Ik ben terug van de dokter en gezond verklaard ;).

Voel me nu zo stom dat ik daarvoor de dokter heb gebeld :)

18. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Waarom voel je je stom? Niet doen hoor!!! Geruststelling is toch ook heel veel waard en heel fijn. :)

19. Pitahaya

Nee, niet stom voelen hoor! Hoe is het nu met je?
    Heeft hij nog wat onderzoek gedaan of alleen gesproken?

20. Pitahaya

Pfff, kolven, dat was ook echt niet mijn hobby. Ik kreeg nooit een toeschietreflex dan dus kreeg er steeds heel weinig uit. Maar uiteindeljk toch 13 maanden volgehouden. Maar had ik fulltime moeten kolven, dan had ik het nog geen week uitgehouden denk ik.
    Na 13 maanden was het klaar en had hij er ook niet meer zo'n behoefte aan dus toen gestopt.

Ik heb dus ook gewoon GEEN geduld, irritant is dat.

Spannend morgenochtend hoor. Ik ben benieuwd.

Deel Deze Pagina