NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussion in 'NOD forum' started by Chats, Jan 8, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Gek zeg, als je bij je dochter in de eerste ronde al zwanger was. Bizar.
    Heb je wel regelmatige cyclussen nu?

Lijkt mij verstandig om met je vriend eens erover te hebben.

Maar hopelijk is het gewoon voor ons alle vijf deze ronde raak!

2. anno2014

anno2014 Bekend lid

Nov 9, 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Bij mijn zoon :D
    Ja heel frustrerend allemaal! En ik zie mezelf maar ouder worden...
    Gelukkig heb ik hele regelmatige cyclus en voel me ei elke maand weer. Heb ook niet het gevoel dat er "iets" mis is ofzo.

Jaaahh gewoon allemaal zwanger, goed idee!!!

3. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

Oct 15, 2015
    3,445
    1,129
    113
    Herkenbaar.. Nog niet zo lang bezig maar 2e ronde zwanger van onze zoon en nu alweer 9 maanden bezig en niet zwanger, zo ontzettend balen en moeilijk. Hier willen we ook niet de medische molen in.

4. Pitahaya

Ooooh, haha. Hoe kom ik nou weer op dochter, haha. Sorry.
    Hoe oud is je zoon nu?

Nee, het kan natuurlijk aan van alles liggen. Soms zijn een paar onderzoekjes al voldoende he. Hoeft niet meteen ivf te zijn.

5. anno2014

anno2014 Bekend lid

Nov 9, 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Heel frustrerend, maar we houden hoop!!!

6. anno2014

anno2014 Bekend lid

Nov 9, 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Geeft niet :D
    Hij is afgelopen december 4 jaar geworden. En sinds afgelopen maandag op de basisschool, zo schattig!!! En jouw zoontje? Hoe oud is hij?

7. Pitahaya

Mijn zoontje is nu 15 maanden!
    Ook zo'n lieverd.

8. anno2014

anno2014 Bekend lid

Nov 9, 2014
    620
    22
    18
    NULL
    NULL
    Tuurlijk is hij lief!! Leuk hoor, kleine frumpjes zijn het dan nog. Die van mij zegt nu ik ben groot en wil niet meer zoveel knuffelen hoor mama :D de lolbroek!

9. Faithful

Faithful Niet meer actief

#29 Faithful, Jan 11, 2017
    Last edited by a moderator: Jan 11, 2017
    Dat klinkt inderdaad spannend, beetje goed gevoel over?

Gecondoleerd, lijkt me vreselijk om mee te maken. Kan je er een beetje je verhaal kwijt in de omgeving? Hopelijk mag je snel een positive test in handen hebben.
    Lees net je volgende berichtje, misschien idd liever vroeg dan later maar het doet niets af aan het gevoel wat je er van hebt. Het is allemaal ***. Hoop dat de rust snel wederkeert en je ruimte krijgt en minder geleefd wordt.

Spannend, benieuwd wat je van de ovulatietesten gaat vinden. Zelf hier ook mee beginnen deze maand.

Gecondoleerd, ook al is het al weer even geleden als ik het goed begrijp. Herken het gevoel van de angst ook wel heel erg, al is mijn verhaal iets anders. Hopelijk idd voor ons alles raak en een mooie zorgeloze zwangerschap!

Ik snap dat je er niet te veel over na wil denken, veel sterkte!

Wat herkenbaar het gevoel van frustratie overigens, bij mijn vorige zwangerschap was het ook gelijk de eerste eer raak en nu duurt het maar. (Al mag ik niet klagen.) Lijkt me best moeilijk als je al zo lang bezig bent als jullie. Hoop dat het jullie snel gegund is!

Volgens mij heb ik nu heel in het kort op iedereen gereageerd.
    Hey allemaal,
    Grappige is dat mijn NOD op de verjaardag is van mijn jongste zoon.
    Mocht het komende maand ons gegund zijn dan zou dit een geschenk uit de hemel zijn, letterlijk!

Mijn oudste is eind pubertijd en de jongste is 15 weken te vroeg geboren en lang verhaal kort na 7 maand overleden. Dit is nu bijna anderhalf jaar geleden gebeurd. Deze maand gaan we ronde 6 in en hoewel ik altijd mijn ei-spurt/sprong voel is het nog niet raak geweest deze ronden.

Beide kids waren meteen raak, iedere maand nu dat we bezig zijn ook klachten. Heerlijk lijf wat me voor de gek houd dus ;) Deze maand wil ik beginnen met een keer ovulatietesten om te zien of dat wat is en als het bevalt gaan we hier mee door.

Maar uiteraard hoop ik dat we deze maand allemaal een dansje mogen doen bij een positieve test. ;)
    Tot schrijfs allemaal.

10. Faithful

:) Wat worden ze dan snel groot he, mooi bij de hand ook zo te lezen. Leuk, vond dat altijd een leuke leeftijd, steeds meer bewust van zichzelf.

11. Faithful

Hierbij nog mijn aanpassingen.

💜 NOD lijst 8 t/m 14 februari 💜

8 februari (0)

9 februari (2)
    Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig
    Faithful -3e kindje - ronde 6

10 februari (1)
    Chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - MMM

11 februari (1)
    Lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2

12 februari (0)

13 februari(1)
    Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk)

14 februari(1) 💕
    Pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 6

Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (1) , Negatieve Test (0) ,
    Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

12. Pitahaya

Hoe oud ben je Faithful? Dan kan je leeftijd er ook bij namelijk...

Welkom bij de club!

Wat heftig zeg dat jou kindje met 7 maanden is overleden. Wat is er gebeurt? (als je dat wil vertellen...). Dat is niet niks allemaal!

Pff.... ergens hoop ik dat ik naar een clubje eerder kan verhuizen want hoop stiekem dat mijn ovulatie wel wat eerder komt. Want ik heb zulke lange cyclussen steeds!! Of anders in ieder geval naar 8 februari in plaats van de 14e...

2 jaar terug teste ik trouwens positief op 7 februari!

13. Faithful

Dank je Pitahaya,
    Mijn tweede zwangerschap eindigde in een vroeggeboorte door cervixinsufficiëntie. Hij heeft maanden in het zkh gelegen, hij deed het hartstikke goed. Maar na fouten in het zkh (na een geslaagde operatie) is het mis gegaan, hij heeft gigantische geknokt. Uit eindelijk bleek zijn lijf niet sterk genoeg en is hij die zomer overleden.
    Ondanks dat al die maanden je niemand toewenst, zou ik het zo weer doen als dat inhield dat ik mijn kleine weer kon vast houden. Inmiddels heb ik hem letterlijk een mooi plekje gegeven (in huis) en kan ik leven met hoe het nu is. Maar het blijft soms moeilijk.

Nou wie weet kan je idd een clubje eerder opschuiven of iig in de data! Zou toch leuk zijn als je nu weernop de 7e leuk nieuws hebt! 😉 Als ik mag vragen je lange cyclussen is dat trouwens 'normaal' na een bevalling, of heb je altijd al gehad? Zie namelijk meerdere dames hier op het forum met langere cyclussen. Ik heb geluk gehad dat hij weer gelijk 'normaal' was, heb dus ook geen idee wat 'de norm' is. (bha wat klinkt dat raar die hokjes, maar hoop dat je me begrijpt)
    Op naar de eisprong!

Vanaf wanneer moet je trouwens beginnen met ovulatietesten, dan houd ik daar rekening mee het kopen.

14. Pitahaya

Jeetje meis, wat een verhaal. Daar krijg ik helemaal mijn kriebels van. Lijkt mij ontzettend moeilijk om zoiets mee te moeten maken. Knap hoe je ermee omgaat. Ik hoop dat jullie een kindje snel gegund is.

Wat is je leeftijd? Dan zet ik die erbij op de lijst.

En nee, lange cyclussen is niet normaal na een bevalling. Ik heb wel tot 13 maanden borstvoeding gegeven dus misschien moet het nog een beetje normaler worden maar heb eigenlijk altijd al lange cyclussen gehad. Heb vroeger PCOS gehad dus wellicht heb ik dat nu weer. Maar ik heb wel eisprongen (alleen niet elke cyclus). Vorige cyclus bijv geen goed ei gehad, dus dat is dan al een lange cyclus en vervolgens eigenlijk geen goede kans. Hopelijk deze ronde wel!!
    Ik merk wel al dat ik iets 'vochtiger'ben van onder. Ik heb altijd na de menstruatie dat ik echt mega droog ben, dus dit is al een goed teken. maarja, we wachten af.

Ik begin pas met ovulatietesten volgende week ofzo.. Als ik dan een stuk meer afscheiding heb maar bij jou moet je misschien even kijken in de bijsluiter van de testen. Daar staat vaak een advies in.

15. Pitahaya

Oh, in mijn bijsluiter staat trouwens dat je bij een cyclus van 28 dagen ongeveer begint met testen op dag 11 van je cyclus. Heb jij een cyclus van 28 dagen en op welke dag van de cyclus zit je nu?

16. Faithful

Oh ja haha ik ben 36 de oudste van het stel.😉
    Het is idd een heel verhaal, moet er zelf ook niet te vaak of te veel bij stil staan hoor. Hoevaak je het er ook over hebt/therapie gehad of niet het blijft K. En nou ja ik mis hem gewoon.
    Ik zit nu op dag 2 van een cyclus gemiddeld genomen 28 dagen, maar soms schommelt het wat. Ik heb nog even om de test te halen.👍
    Bedankt voor je uitleg!
    Mooi goede tekenen dus, hoop voor je dat het een mooi ei mag zijn!!
    Spannend.

17. Pitahaya

8 februari (0)

9 februari (2)
    Faithful -36 jaar - 3e kindje - ronde 6

10 februari (1)

11 februari (1)

12 februari (0)

13 februari(1)

14 februari(1) 💕

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 6

Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

18. Bloem92

Bloem92 Lid

Aug 22, 2016
    14
    10
    3
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Graag wil ik ook meeschrijven. Vandaag weer ongesteld geworden. Dit is mijn tweede cyclus zonder de pil. Eerste was 22 dagen en nu 28. Ik hou mijn nod maar voor 9 februari. Ronde 2 voor ons.

19. Pitahaya

8 februari (0)

9 februari (3)
    Bloem92 - ronde 2
    Faithful -36 jaar - 3e kindje - ronde 6

10 februari (1)

11 februari (1)

12 februari (0)

13 februari(1)

14 februari(1) 💕

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 7

Twijfel-/Tuurtest (0)

20. Pitahaya

Ik heb je erbij gezet. Maar hoe oud ben je? En is dit je eerste kindje? Dan kan ik dat er ook bij zetten....

Je banner heb je trouwens niet goed gedaan.

Share This Page