Denanja; Das nogal een verschil, na 1 april! Dex1989; Ik heb nooit witte ovu testen, dus denk niet dat het veel zegt. Cisum; Ik heb het idee dat ie vanochtend positief was??!
Hoi hoi, Nou, ik heb zojuist getest. Ik heb echt best wel veel vruchtbaar slijm dus ik hoopte op een positieve test. Maar nog negatief. Cb gaf een rondje. Ik heb die van zwanger en kids ook gedaan en zie foto. Deze lijkt wel positief of dus nog net niet? Anders had die van cb ook wel een smiley moeten geven toch??
Pitahaya; Als je die stick en cb gelijk na elkaar hebt gedaan, zou cb idd positief moeten aangeven dan. Toch lijkt je onderste wel positief! Ik zou vanavond net voor het slapen gaan nog zo'n stick doen & sowieso vrijen.
pita ik vind hem best positief maar kan hier op de pc niet inzoomen. citum die van jou is zeker positief van vanmorgen! de andere 2 nog even doortesten.
Nog even alleen deze foto... Het lukt mij niet om ze te draaien hor sorry. Op de computer staan ze recht en op mijn telefoon ook. Maar goed. Deze lijkt toch gewoon positief??
Maar dat is toch raar? Dan moet cb toch ook positief zijn? Ik heb bij die vaak zelfs het idee dat hij eerder positief geeft (als ik hem er dan uit haal zijn de 2 strepen nog niet helemaal gelijk van kleur) maar nu gewoon een rondje.... snap het niet.
Ja, ik ga vanavond nog even de cb doen. Misschien doe ik ze allebei nog even. Alhoewel ik van die zwanger en kids nog maar 3 stikjes heb, maar dat zou genoeg moeten zijn. En ik heb wel vruchtbaar slijm dus klussen doen we vana;vond voor de zekerheid nog wel even.
Oké inderdaad fijn dat we hier allemaal mee kijken, want dit is echt nieuw voor mij. Deze test leek mij al best wel aardig in de buurt te komen toch? Pitahaya, deze lijkt inderdaad al aardig positief volgens mij! Weet nog te weinig van de verschillende testen om je vraag met CB te beantwoorden. Ben wel benieuwd! Maar wanneer springt dan volgens het boekje je ei als je een echt positieve test in handen hebt? Ik ga wel rustig door testen, zal wat goedkopere aanschaffen. Iemand tips?
Pitahaya; Ik zeg positief! Dex; Zodra je test positief is, springt je ei binnen 24 tot 48 uur. Ik zelf doe 1x per dag een testje, rond het middaguur en als hij positief is, test ik zeker nog door tot hij terug negatief is.
Dan duurt het 24-48 uur voordat je ei springt... Denanja, ik lees in het andere topic dat er voor jou ook een spannende periode is met het ontdooien van de cryo. Ik vind dat zo bijzonder, dat dat zo kan. Mooi toch eigenlijk?
Toch al positief dus? Ik twijfelde nog een beetje. Vanavond sowieso nog een keer testen & ook sowieso vrijen! Pitahaya ik zou ook al zeggen dat die ene positief is, maar toch gek dat de CB dat dan nog niet aangeeft... Ik zou inderdaad ook vanavond nog een keer testen! Dex ik had tot gister ook alleen maar spierwitte testen, maar had ook voor gister even twee dagen overgeslagen dus weet niet of ik een licht streepje erop gehad zou hebben...
Wij gaan zo naar Bumba in dromenland!🤗 Eerste keer theater voor Lynn. Ben benieuwd of ze een uur kan blijven zitten😂😂
ow leuk beebj!! veel plezier. dex. ik kan sensitest aanraden! pita ja hij is vandaag ontdooit, ben niet gebeld dus het ontdooien heeft ie iig overleeft ja heel fijn dat t allemaal zo kan hoor!!
Pita! Volgens mij is die van jou positief!! Spannend. Kunnen jullie even weer ook met mij meekijken. Voordat ik weer helemaal happy wordt Volgens mij kunnen we klussen..... Wat denken jullie?? De meest rechtse is van 4 uur vanmiddag.
Die van vanochtend was dus inderdaad positief! De onderste is van 20.30 vanavond. @linda; ik denk dat die laatste positief is hoor!