Hartstikke negatief. Weer helemaal geen tweede lijntje aanwezig. Baal echt. Dit is nu elke keer zo. ik heb echt het gevoel alsof ik geen goede eisprong heb. Ik weet nu ook dat ik niet zwanger zal raken deze ronde. Ik heb wel al gevoelige borsten en geen slijm meer dus dat wat op een eisprong leek is al geweest. Waarschijnlijk toch vandaag een soort van eisprong dus denk een cyclus van 37 dagen. Wel weet iets korter. Maar met deze neppers van eisprongen word ik niet zwanger. Het klinkt misschien negatief hoor allemaal. Maar ik ken mijn lijf ondertussen. Zo was het voor mijn eerste zwangerschap ook. Als ik zo'n cyclus had, dan lukte het nooit. Had ik goede eitjes met knallers van ovulatie testen (vaak wel 2 dagen positief) dan maakten we een kans. In zo'n ronde ben ik ook uiteindelijk zwanger geraakt. En ook al denken jullie dat het niet klopt wat ik zeg. Of dat het niet kan. Ik weet dat het zo is. Ik ben er even klaar mee. Ben eigenlijk best wel verdrietig ook. Stom he? Misschien geeft mijn lijf nu wel aan dat ik nog niet klaar ben voor een zwangerschap ofzo. Ik geloof dat ik even afstand hier moet nemen. Veel succes meiden!
Number2; de dikte van het lijntje maakt niks uit hoor, hij is wel negatief, want is duidelijk lichter dan de controle streep. Komt goed hoor!💪 Ik zit te wachten op een plasje😂😂Ochtendurine was er pas om 11u uit. Vandaag op advies van gyno starten met de ovu testjes..
ahh pita. snap wel dat je verdrietig bent, want dit is toch een beetje hetzelfde als een negatieve zwangerschapstest. nu weet je ook dat het voorbij is deze ronde. is dit misschien toch niet een teken dat je het even moet laten onderzoeken??? haha beebj wacht ze
Jij kent je lichaam het allerbeste idd. Even een digitale knuffel. Ik zou je echt willen aanraden te gaan temperaturen. Snap t gedoe maar denk echt dat je hiermee kunt bevestigen of wel of geen eisprong hebt gehad. Maar hier moet je zelf achter staan natuurlijk. En denk dat een gyn dit misschien ook zou aanraden. Sterkte meis x
Number2; Geen idee wat mijn gyno zou aanraden. Bij mij werken de ovu testjes goed, over temperaturen heb ik hem nog nooit gehoord. Wel dat ik 6 februari bloed afname moet laten doen, om te checken of m'n eisprong écht is geweest. Eerste ovu testje is negatief, logisch ook, maar de start is gemaakt💪 Verwacht m'n eisprong maandag/dinsdag/woensdag, althans, de gyno verwacht dat😂
Grote knuffel van mij Pita! Ik begrijp helemaal hoe je je voelt! Ik had dat afgelopen week ook heel erg! Gisteren ook echt even goed gejakt. Het zat me zo hoog. Soms is afstand even heel goed. Luister vooral naar jezelf en wat jij nodig hebt. Knuff!
Heeft iemand ervaring met een branderig gevoel tijdens het plassen en dat dan maar voor 1 dag? Dus is geen blaasontsteking... had het de vorige ronde ook en toen bleek ik zwanger.. nu heb ik dat dus weer voor 1 dag gehad gister en nu nergens meer last van.. ik had naar alle waarschijnlijkheid gisteren of eergisteren mijn eisprong.. ik doe geen testen of temperaturen want ik voel altijd heel duidelijk mijn eisprong
Ach pitahaya, dikke knuffel meis.. zo frusterend als je lijf niet of niet goed doet wat het moet doen! Ik denk dat we allemaal wel het verdriet herkennen. Het is ook zo onzeker allemaal en dan hebben we ook nog die rottige hormonen die we de baas moeten zijn. Even een knuff voor alle meiden! Ik heb net de cb digitaal gekocht. In de bijsluiter staat dat je moet testen met de 1e ochtend urine, maar doen jullie niet allemaal pas bij de 2e oid?
Ja dat wist ik inderdaad wel, maar dit zijn ook ovulatietesten en het staat echt heel duidelijk zo in de bijsluiter. Verwarrend! 🤔
Wat gek zeg! Heb ik ook echt nog nooit van gehoord. Als het in de bijsluijter staat, zou ik het toch maar doen met ochtend urine..
De clearblue mag met ochtend urine maar moet volgens mij niet toch? Ik heb de roze en daar staat op dat het ieder moment vd dag kan. De andere testen juist niet met ochtend urine. Mijn cb was nog negatief net (open rondje). Morgen weer een test.
Haha ja normaal lees ik niet zo nauwkeurig de bijsluiter maar deze zag er vrij ingewikkeld uit dus las hem en daar stond het dus vrij duidelijk met ochtend urine. Ik doe hem gewoon morgen ochtend! 😃
Zou iemand mij ook (weer) op de lijst willen zetten? 23 jaar, 1e kindje, 9e ronde, nod 15 jan! Hopelijk deze maand eindelijk een positieve test.. 😔 Begin zo langzamerhand de moed wel een beetje te verliezen.. (heb daarom ook enorm veel respect voor anderen die al zo lang of nog veel langer bezig zijn) Hebben en bewust voor gekozen om er deze maand iets minder mee bezig te zijn, maar houdt toch stiekem dit forum een beetje in de gaten haha. Loslaten is moeilijker dan gedacht 😂