Thanks! ja idd, 1e keer ovutesten, was wel benieuwd of het werkte. Maar na mijn MA doet mijn cyclus raar. probeer nu erachter te komen hoe of wat. Hopelijk niet meer nodig straks
Hier ook de eerste keer en ook mijn ei blijkt later te komen dan verwacht. Fijn dat het nu voor je duidelijk is wanneer die komt. Hopelijk volgende mnd niet meer nodig en anders dat je cyclus snel weer normaal loopt!
@Faithful @Zonne straal - hier ook de eerste keer ovu-testen gebruikt. Het geeft inzicht, maar ook verwarring vind ik hoor. Is niet altijd makkelijk af te lezen en mijn ei is ook weer later dan dat ik dacht.... We wachten lekker af op het bankje he
Ow kijk das dan ook fijn! handig deze testen. Ja, hoop ik, alleen dat hoop ik al 6 maanden, bijzonder dat je lichaam dan zo van de leg is na een miskraam. Toevallig vorige week de assistent gebeld van de gyn. Wilde even weten hoe nu een cyclus in elkaar zit en moet gaan tellen. Voorheen altijd heel regelmatig. Assistent zei als je weet wanneer je eisprong, dan 14 dg erna zou je menstruatie komen als het eitje niet is bevrucht. Afwachten... nu... Als het klopt, dan kan ik kijken wanneer mijn volgende ei is en dan weet ik hoeveel dagen mijn cyclus zijn. Als ik het zo goed berekent, maar hopelijk niet meer nodig.
Ja, ik toevallig nu echt een knaltest! gelijk duidelijk, streep kwam al voordat de controle streep nog bezig was. Vandaag alweer minder Zwanger en kids gebruikt. Hopelijk de volgende keer ook...
Ik had gisteren heel erg van "is mijn LF wel lang genoeg," nu mijn ei later komt. Na ff rekenen en Google's your best friend, bleek het wel mee te vallen gelukkig. Bij cyclus van 28 dagen is die 11, bij 30 dan 13. Zou zo leuk zijn, maar dat wachten hé.😁
Zonnestraal, Welkom! Alleen als je een positieve ovu hebt moet je vanaf die dag 16 dagen erbij optellen ipv 14. Omdat je eisprong binnen 24-48 uur komt. Dan zit je op 15 februari NOD🙂Hij is idd duidelijk positief zeg!
Thanks... Ja he.. ik dacht dat is lekker duidelijk, daar hou ik van. De assistent zei ongv. 14 dg en dat je ei 'springt' tussen de 12-24 uur. vruchtbaar kan tot 48 uur. Ligt ook aan de zaadcellen, zei ze. Ik hou dit even aan en als ik zo dan kijk naar mijn eerste bloedverlies en ei en 11 feb. zit ik wel op 30 dg (wat ik voorheen gewend was)
Jaaa hou er ook van!🤗Ja 14 dagen na eisprong, maar als de test positief is, duurt je eisprong nog 24-48 uur natuurlijk. Daarom dat mijn gyno alrijd zegt, tel daar 16 dagen bij op. Dan zit je sowieso safe zeg maar😊Idd doen waar je jezelf prettig bij voelt hoor!
Hey meiden, heb weer wifi. Hier wilde manlief zondagavond niet mee werken en ben er zo teleurgesteld om geweest. Voor mijn gevoel was eisprong in het weekend en dan wil hij het niet doen, zo komt er nooit een 2e en dat heb ik hem ook uitgebreid verweten. Ben er zo verdrietig om, hebben het wel vrijdag en zaterdag gedaan maar weet niet of het genoeg Is en op het juiste moment het is ook gewoon frustrerend om al weer 9 maanden bezig te zijn voor een 2e. Sta soms zelfs op het punt om op te geven omdat het iedere maand weer zoveel verdriet en teleurstelling geeft. En gister ben ik zelf in slaap gevallen voordat hij in bed was dus die dag is ook gemist. Zucht een verloren ronde vrees ik. Sorry meiden voor de ego post. Voor de lijst: svp nod op 12 feb en op het vreselijke wachtbankje. Toi toi toi voor de meiden waar de eisprong van moet komen.
Goedemorgen meiden, ik ben helemaal verbaast! Gisteren met de cb digitaal een open rondje, niet eens knipperende smiley en nu ineens een echte smiley! Heb ook ineens donkere urine en een soort irritante steek rechts in mn buik. Neem niet aan dat die smiley kan ontstaan als er geen eitje onderweg is toch?
Sabagirl, het kan voldoende zijn geweest hoor! Maar ik kan me wel goed vinden in je telleurstelling... Manlief moet dat ook echt niet flikken🙈 Heb echt geen idee hoe die testjes van cb werken Dex, maar neem aan dat 'n test niet liegt. Kan het vreselijke wachten beginnen😬
He meis snap dat je teleurgesteld bent en boos maar denk dat er voldoende zaadjes binnen liggen hoor! Geen sorry zeggen want weet je , dat is het voordeel van dit forum: je mag het allemaal zeggen, voelen , delen enz! Dus ben blij dat je dat doet. Als je ei dit weekend was dan heb je zeker je best gedaan en zou ik niet weten waarom je kans verkeken is. Toch even een dikke digitale knuffel en probeer te genieten van je man en je vakantie. Samen genieten is nu het belangrijkste en je bent op een geweldige locatie!
Goedemorgen meiden! Gisteren nog een open rondje en vandaag verrast met een grote smiley !jeeeeee eindelijk. Dus conclusie deze maand , mijn testen lopen een week op en dan pas positief ! Straks nog een streeptest om te vergelijken maar hier alvast de clearblue
Jaaa number jij ook! Lopen we toch weer gelijk!😄Komende dagen heel gezellig maken, hopelijk denkt manlief daar ook zo over.. wat jullie zeggen met iedere dag krijg ik niet voor elkaar hoor. Nou ja ik hoop maar op geweldige zwemmers..