NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussion in 'NOD forum' started by Chats, Jan 8, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Dex, elke dag krijg ik ook niet voor elkaar.. Neem het me elke eisprong weer voor🙈🙈

2. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

Sep 8, 2016
    1,414
    1,272
    113
    Female
    Drenthe
    Digi-knuf!!! Ik begrijp je helemaal!

3. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83
    Dank je 😆

4. 1548

1548 Niet meer actief

Zo, vandaag zit ik weer achter de computer dan gaat reageren wat makkelijker.

Mooie testen dames, veel plezier!

Ik ben ook weer begonnen met granaatappelsap. In de maanden dat ik het heb gedronken, was ik zwanger.. Nu nog zwanger blijven dit keer.

5. Faithful

Faithful Niet meer actief

Sabagirl dikke knuffel en gooi het er hier maar mooi uit, dan ben je het ff kwijt.
    Dex en Number 2, have fun de komende dagen.😉
    1548 laten we hopen op een paar goede plakkers dan deze maand!

6. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83
    Ik zou mijn zwanger en kids cassette test nog eventjes delen ter vergelijking. 2 duidelijke strepen. Er zit een donker testlijntje in en de uitloop lijkt net ietje lichter. Zo zie je maar dat je de streepjes makkelijk net verkeerd interpreteert als je geen echte knaltest hebt. Stel dat je niet geklust hebt omdat je denkt dat ie iets later echt positief wordt , dan kun je gewoon te laat zijn! Voor zover mijn test deze maand en hopelijk de laatste maand ovu testjes. Duimen duimen voor een positieve zwangerschapstest en een lieve kleine plakbaby voor ons allemaal. Mijn nod gaat nu verschuiven naar 14feb denk ik. Normaal een lf van 12 dagen maar ga nu uit van langer dus de 14e. Even 2 dagen afwachten en tempen en dan pas ik mezelf wel aan. Jeetje wat een opluchting dat ik mijn piek gevonden heb !!

Attached Files:

7. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83
    Straks POM granaatappelsap halen! We gaan all in ladies 😊

8. beebj

beebj Niet meer actief

Die is zeker duidelijk positief number2!💪

9. Faithful

#609 Faithful, Jan 31, 2017
    Last edited by a moderator: Jan 31, 2017
    Ladies even off topic, zou graag jullie advies willen.
    Volgende week is mijn 🌟 weer jarig, net als vorig jaar werkt mijn partner die dag. Ik vier/ herdenk de verjaardagen van overleden niet met een groep, ik doe dit op mijn eigen manier en dat bevalt prima.
    In mijn schoonfamilie is er iemand die het nodig vindt om dan onaangekondigd op of om die dag langs te komen (heeft ze vaker gedaan met vergelijkbare dagen) omdat zij dit zo nodig heeft (en denkt mij hier blij mee te maken) . Ik heb hier geen behoefte aan, vorig jaar was ik overrompeld en heb ik haar binnen gelaten en wat leek een eeuwigheid te duren voor ze weer ging. Ze bedoelt het goed, maar ik ben het inmiddels zat om andere mensen te moeten troosten met het verlies van mijn 🌟. Ik weet dit klinkt misschien heel hard en zo bedoel ik het niet, maar soms is het fijn als ik zelf kan kiezen hoe ik dingen doe op bijzondere dagen van mijn 🌟 zonder rekening te hoeven houden met anderen (buiten mijn partner en oudste natuurlijk) ik heb het dan zelf al moeilijk genoeg en geen behoefte aan mensen om mij heen. Iemand tactische 😉 tips hoe dit jaar een zelfde situatie te voorkomen?

10. Farite

Farite Lid

Sep 4, 2016
    75
    27
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden, zo verder met lezen... wat veel verhalen zeg! Maar ga hier graag meeschrijven.

Ik ben 35 bezig met ronde 8 in de mmm bezig voor kindje 5.
    Drie ronden Clomid geslikt, deze maand een spuit pregnyl 5000ie gekregen omdat mijn eitjes niet wilden springen. Hierdoor tweemaal een behoorlijke cyste gehad van rond de 4cm. Mijn Nod is op 14 februari super mooie dag voor een test ☺

11. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83
    Iedereen verwerkt moeilijke periodes op zijn eigen manier en ik kan me zo goed voorstellen dat je die dag op JOUW manier wilt herdenken en verwerken.
    Je wilt ook niet verplicht uit je huis gaan om dit soort situaties te voorkomen neem ik aan. Persoonlijk heb ik geleerd om mijn gevoel hardop kenbaar te merken. Het tactische achterwege laten zeg maar. Of afhankelijk van wie het is natuurlijk zou je je schoonfamilie in het algemeen kunnen aangeven dat deze periode aanbreekt en dat jullie het dit jaar echt binnen het gezin willen herdenken. Blijft moeilijk om te zeggen maar voorkomt ongemakkelijke situaties. Een andere optie is om die dag al op tijd de deur uit te gaan :) ik wil je zelf alvast veel kracht toewensen en leef in gedachten met je mee

12. beebj

beebj Niet meer actief

Ik kan me helemaal in jou verhaal vinden faithful. Je "opsluiten" in huis, die dag?🙈 Weet niet goed wat te zeggen eerlijk gezegd...

Yes! Ik heb hem! Positiever kan niet! Ben benieuwd wat ie morgen aangeeft.

13. Faithful

Edit:

❤️ NOD lijst 8 t/m 14 februari ❤️

8 februari (0)

9 februari (4)
    Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig
    Bloem92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6
    1548 - 3e kindje - ronde 1

10 februari (5)
    Beebj - 23 jaar - 2e kindje - ronde 6 - MMM
    Chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - MMM
    Marielle31 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5
    Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1
    Denanja - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 - MMM

11 februari (3)
    Number2- 40 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Monet - 26 - 2e kindje - ronde 9 (ronde 1 na mk)
    Zonnestraal- 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (Na MA)

12 februari (2)
    Pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2
    Sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7

13 februari (2)
    Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk)
    cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13

14 februari (3)
    Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk)
    Lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2
    Farite - 35 jaar - 5e kindje - ronde 8 MMM

15 februari (2)
    Jildouu - 23 jaar- 1e kindje - ronde 9
    Dex1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1

Datumloos (0)

Buiten de lijst (0)

Totaal: 21

Wachtbankje (4) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (4) , Negatieve Test (0) ,
    Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

14. Faithful

Welkom ik heb je gelijk in de lijst gezet.
    Maar al een aardige weg achter de rug zo te lezen, hoe is het nu met je eitjes als ik mag vragen. Veel succes deze ronde en inderdaad 14e is een super mooie data voor een positieve test!

15. Faithful

Dank voor je lieve berichtje!
    Ik wil mensen niet onnodig kwetsen en ben niet geboren met tactiek zeg maar. :D Maar denk dat je gelijk hebt, ik bel gewoon iedereen op (watsapp is het makkelijkst maar dat gaat geheid verkeerd opgevat worden) en zal wel uitleggen dat ik dit jaar mijn eigen planning heb en ook de omliggende dagen geen behoefte heb aan bezoek gericht hierop zoals afgelopen jaar.

16. Faithful

Beebj vaak weet ik ook niet goed wat te zeggen, bedankt toch voor je lieve berichtje en ja lekker opsluiten en niet verplicht gezellig gaan zitten doen of samen huilen omdat dit "gewenst" is. Weet nu al wat ik ga doen, lekker filmpje aan of muziekje op. Het fotoalbum wat ik gemaakt heb weer eens door kijken, herinneren van al die zware maar mooie maanden samen en gewoon genieten van het moment hoe raar dat misschien ook klinkt. En misschien krijgen we dit jaar wel een heel mooi cadeautje uit de hemel, ipv dat ons strerreje cadeautjes krijgt.

En inderdaad je hebt een mooie positieve test, veel plezier de komende dagen samen! ;) Leuk om steeds meer positieve testen te zien hier. Hopelijk wordt februari voor allemaal een mooie maand!

17. beebj

beebj Niet meer actief

Jaa, zijn zondag al "begonnen"🙊 Dus helemaal top, blijkbaar!

Wilt iemand de lijst aanpassen aub? Mijn NOD mag helaas verlaat worden naar 16 februari. Dit groepje is t/m 15 februari, mag ik blijven?😇🙊

18. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Faithful, ik zou ook diegene bellen die altijd onaangekondigd langs wil komen. Via whatsapp zou ik ook niet raar vinden hoor. Dit is toch even jou dag, jou moment. Veel sterkte meis. Lijkt mij erg moeilijk.

Wat een prachtige positieve testen allemaal. Ik ben echt mega jaloers. :( Ik wil ook zooo'n test. Mja...

Ik hoop over 2 weken ook allemaal positieve testen te zien!

19. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Tuurlijk mag je blijven!

20. beebj

beebj Niet meer actief

Yeeey🎉🎉hihi. Iemand ervaring in wat het advies is over granaatappelsap? Wil daar voor de eerste keer mee beginnen, nu m'n ovu test positief is (tot aan m'n menstruatie, ookal hoop ik dat die weg blijft). Is 1 glas per dag voldoende, of? Heb die van Healthy People.

Share This Page