dames wilt iemand mij paars maken aub. tp is goed gegaan vanmorgen dus nu aftellen naar volgende week vrijdag. wow 3 mooie positieve ovulatietesten gezien!! klus ze vanavond/morgen!! . de nieuwe dames welkom. granaatappelsap heb ik toch ook maar weer gehaalt haha wel de granaatappel gecombineerd met framboos haha die vind ik wel lekker. hopelijk binnenkort nog meer positieve testen alleen dan zqangerschapstestwen. tess gaat nog niet heel goed dus heb niet veel tijd om te reageren. morgen weer op mn werk op de pc is even wat makkelijker.
Beebj wat fijn meis! Fijne avond haha! Denanja wat vervelend dat ze nog niet lekker opknapt. Nog een x veel beterschap! Wel heel fijn dat de terugplaatsing goed is gegaan, spannend zeg! Hier is volgens mij echt een eitje onderweg. . Zo'n zeurderige buik maar vooral weer spierpijn/ trekkend gevoel in mn bovenbenen. Had ik vorige maand ook. Iemand die dit herkent? Vriendlief is trouwens weg vanavond maar heb al gezegd dat hij niet te laat moet maken 'wink wink' dus geloof dat hij het begreep haha!
Beebj tuurlijk mag je blijven! Ik gebruik ook die van HP maar geen idee welke het beste is naast POM maar die kon ik niet vinden, geloof dat een glas per dag genoeg is. Gelukkig begint de smaak iets beter te wennen. Pitahaya hopelijk mag jij ook snel een positieve test hebben! Farite daar word ik even stil van, pittige tijden zeg. Fijn dat er twee eitjes mooi groeien, hopelijk snel raak. Krijg je nu ook weer een echo om te kijken of ze daadwerkelijk gesprongen zijn of dat niet? Ja sterrekindje is ook niet altijd makkelijk, hij heeft helaas niet langer dan een kleine 7 maand mogen leven. Ik ga voor het weekend haar even bellen en hopelijk kan ze mijn keuze respecteren en anders jammer voor haar. 1548 klopt het gaat om een persoon, de rest laat altijd vooraf weten hoe en wat. Ik heb er geen moeite mee als mensen onaangekondigd langskomen, al laat men het meestal wel weten vooraf. Maar op deze bijzondere dagen kan ik dat niet waarderen en juist op die dagen vind ik het lastig om ze er op aan te spreken. Vandaar dat ik het nu ook tijdig wil doen. Bedankt voor je tip, die zal ik zeker mee nemen! Denanja Spannend! Iejoor Welkom! Dex heel herkenbaar hoor ik voel een vergelijkbaar gevoel iedere maand.
❤️ NOD lijst 8 t/m 14 februari ❤️ 8 februari (0) 9 februari (4) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig Bloem92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 Faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 1548 - 3e kindje - ronde 1 10 februari (4) Chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - MMM Marielle31 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Denanja - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 - MMM 11 februari (3) Number2- 40 jaar - 2e kindje - ronde 3 Monet - 26 - 2e kindje - ronde 9 (ronde 1 na mk) Zonnestraal- 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (Na MA) 12 februari (4) Pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 Iejoor- 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) 13 februari (1) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 14 februari (3) Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) Lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Farite - 35 jaar - 5e kindje - ronde 8 MMM 15 februari (2) Jildouu - 23 jaar- 1e kindje - ronde 9 Dex1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 16 februari (1) Beebj - 23 jaar - 2e kindje - ronde 6 - MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 22 Wachtbankje (7) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (4) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ah fijn dat jullie het herkennen! Is nog zo nieuw voor mij.😊 Die POM is trouwens te krijgen bij verschillende jumbo's en dirk vd broek. Is wel echt goed zoeken inderdaad. Deze heeft 100% granaatappelsap, de Healthy People iets van 25%. Pitahaya, hoe gaat het bij jou meis?
@Dex ik heb juist altijd een soort van spierpijn in m'n bovenbenen wanneer ik ongesteld moet worden of tijdens m'n menstruatie zelf. Dus dat verschilt ook heel erg per persoon blijkbaar 😂
Pom was hier niet te verkrijgen bij de jumbo... Dus is niet overal... Die winkelmedewerker keek me aan alsof hij spoken zag toen ik vroeg om granaatappelsap van pom... hahaha!
Goedemorgen allemaal, Het Is 5 DPO en het symptomen spelletje is weer begonnen. Gisteren eigenlijk al, ruik ineens dingen sterker en weer K misselijk vooral in de ochtend maar ook door de dag heen met vlagen. En rommel gevoel in de buik, bij gebrek aan betere bewoording. Eens zien wat deze maand brengt. Zou fijn zijn als het raak Is ipv weer een maand dat mijn lijf me voor de gek houd. 😀
zo spannend allemaal... faithful ben benieuwd! je lichaam kan je idd goed voor de gek houden. weet wel de keer dat ik zwanger was dacht ik juist dat t niet raak was. hier ook 5 dpo maar voel niks ja behalve dat k me belabberd voel haha maar dat komt denk ik doordat mn dochter ziek is en me aan steekt (hoop t niet). hoop zo op heel veel p[ositieve testen hier!!!
❤️ NOD lijst 8 t/m 14 februari ❤️ 8 februari (0) 9 februari (4) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig Bloem92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 Faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 1548 - 3e kindje - ronde 1 10 februari (4) Chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - MMM Marielle31 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Denanja - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 - MMM 11 februari (3) Number2- 40 jaar - 2e kindje - ronde 3 Monet - 26 - 2e kindje - ronde 9 (ronde 1 na mk) Zonnestraal- 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (Na MA) 12 februari (4) Pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 Iejoor- 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) 13 februari (1) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 14 februari (3) Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) Lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Farite - 35 jaar - 5e kindje - ronde 8 MMM 15 februari (2) Jildouu - 23 jaar- 1e kindje - ronde 9 Dex1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 16 februari (1) Beebj - 23 jaar - 2e kindje - ronde 6 - MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 22 Wachtbankje (6) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (4) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Goedemorgen meiden, nog ovulatie testers vandaag? Ik denk dat gisteren rond de piek ook meteen mijn eisprong is geweest gezien de bovenbenen/ buik/ afscheiding en natuurlijk de knal test. En we hebben het er goed van genomen! Wie weet vanavond nog een keer, maar daar ga ik niet vanuit en ik denk dat daarna voor een ukkie weinig zin meer heeft (uiteraard wel voor de leuk). Dus ik ga nu rustig plaats nemen op het wachtbankje, maar dan wel de 14e.. spannend!! Die POM is wel lastig te krijgen inderdaad. Ik heb 1 jumbo in de buurt die hem heeft, daar staan er meestal maar 3 of 4 in het schap. Ik heb nu trouwens de HP (zachter van smaak), maar haal vanmiddag ook nog wel een flesje POM.
❤️ NOD lijst 8 t/m 14 februari ❤️ 8 februari (0) 9 februari (4) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig Bloem92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 Faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 1548 - 3e kindje - ronde 1 10 februari (4) Chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - MMM Marielle31 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Denanja - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 - MMM 11 februari (3) Number2- 40 jaar - 2e kindje - ronde 3 Monet - 26 - 2e kindje - ronde 9 (ronde 1 na mk) Zonnestraal- 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (Na MA) 12 februari (4) Pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 Iejoor- 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) 13 februari (1) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 14 februari (4) Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) Lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Farite - 35 jaar - 5e kindje - ronde 8 MMM Dex1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 15 februari (1) Jildouu - 23 jaar- 1e kindje - ronde 9 16 februari (1) Beebj - 23 jaar - 2e kindje - ronde 6 - MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 22 Wachtbankje (6) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (4) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
❤️ NOD lijst 8 t/m 14 februari ❤️ 8 februari (0) 9 februari (4) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig Bloem92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 Faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 1548 - 3e kindje - ronde 1 10 februari (4) Chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - MMM Marielle31 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 Fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 Denanja - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 - MMM 11 februari (3) Number2- 40 jaar - 2e kindje - ronde 3 Monet - 26 - 2e kindje - ronde 9 (ronde 1 na mk) Zonnestraal- 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (Na MA) 12 februari (4) Pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 Iejoor- 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) 13 februari (1) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 14 februari (4) Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) Lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Farite - 35 jaar - 5e kindje - ronde 8 MMM Dex1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 15 februari (1) Jildouu - 23 jaar- 1e kindje - ronde 9 16 februari (1) Beebj - 23 jaar - 2e kindje - ronde 6 - MMM Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 22 Wachtbankje (9) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (4) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Klopt de lijst zo weer?
Oh Dex zie dat we tegelijk bezig zijn geweest . Ik heb ook even de totalen bij het wachtbankje veranderd van 6 naar 9.