NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chats, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beebj

beebj Niet meer actief

Die granaatappelsap van HP vind ik echt ontzettend smerig🙈🙈Weet er iemand een lekkerdere variant?😂Of hoeveel moet ik minimaal dagelijks drinken?? Misschien krijg ik 't weg als "moetje".. Die van POM is geen optie, want die kan ik helaas nergens verkrijgen hier.

2. Marielle31

Marielle31 Actief lid

14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Voor mij geld eigenlijk hetzelfde en was vam de week niet helemaal lekker. Maar lees en leef zeker met iedereen mee. 😊

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Haha, kun je het niet bij een smoothie gooien ofzo?

4. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    beebj ik heb die van hp maar met framboos erbij. is dus niet puur maar ik vind hem lekker, niet zo zuur.

moent ik heb dat ook hoor, als ik op mijn telefoon lees kan ik niet alles onthouden haha dus dan reageer ik kort en als ik op mn werk ben zoals vandaag kan ik lang reageren haha typt veel makkelijkere.

ben benieuw marielle!!!

5. Marielle31

Marielle31 Actief lid

14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Ik heb dat precies het zelfde hoor op je tel is zo irritant. Hihi
    Ja spannend he. Gisteren echt zo'n vervelende pijn in mijn buik was echt niet fijn gelukkig nu weer iets beter misschien wel gewoon buik griepje.

6. Pitahaya

Wanneer ga jij testen? Jij hebt het eerste je nod toch?

7. Pitahaya

Oh nee, je staat op de lijst onder 10 februari, maar je banner zegt je nod op 8 februari?

8. beebj

beebj Niet meer actief

Denanja, zal eens kijken naar die met framboos erbij, dankje!

Tadaa, na 2 positieve dagen, is tie nu terug negatief. Dan is m'n eisprong dus vandaag geweest. Nu wachten tot 16 februari.. M'n sterkste kant😏😂😂😂

9. Jildouu

Jildouu Actief lid

19 aug 2016
    160
    4
    18
    Vriendlief en ik beide te moe om ook maar iets te doen haha, libido ver te zoeken! Afgelopen weekend wel gezellig gemaakt, dr is nog een hele kleine kans dus :p

10. Marielle31

Marielle31 Actief lid

14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Ja klopt ik heb mijn nod of over 6 of 8 dagen dus ik wacht tot 4 dagen voor nof. Of zou jij eerder testen?
    Hoe is het nu met jou meid?

11. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    zie net dat de zwangerschapstesten bij de sensitest in de aanbeiding zijn haha ga er toch een paar bestellen, heb ik wat te doen onder mn nachtdiensten volgende week ;)

12. 1548

1548 Niet meer actief

Oh echt? Ik vind hem echt lekker! Geen idee hoeveel je "moet" drinken maar volgens mij is 1 tot 2 glazen wel voldoende. Misschien is de tip van Pita iets, dat je het door een smoothie doet?

13. 1548

1548 Niet meer actief

Zijn dat goede testen? Ik heb tot op heden altijd k2v5 gebruikt. Tijd terug zo'n pakket van ovulatie- en zwangerschapstesten van Zwanger & Kids gekocht maar die zwangerschapstesten waren echt waardeloos..

14. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Ik gebruik de excellent sap vd ah granaatappel passievrucht. Is maar 32 % granaatappel maar hoger niet te vinden hier. Heb uit het vriesvakde granaatappel zaadjes gehaalt en doe die door een shake. Op die manier krijg je toch wel genoeg binnen en op een lekkere manier 😆

Gisteren nog vollop geklust maar merkte al dat het wat droger werd. Meestal na mij ei meteen verandering. Hopelijk was mijn eitje er nog wel dus hebben het 3 dagen achterelkaar gedaan en de dagen ervoor om de dag. Aan de timing heeft t deze maand niet gelegen.. nu even een paar dagen niets. Temp vanmorgen weer 36.9 (normaal 36.4 of 36.5) maar had een hele korte nacht. Morgen nog een keer en dan leg ik m ook weg.

15. beebj

beebj Niet meer actief

Jildouu; Te moe, ik snap het, wij hebben elkaar echt verplicht. Romantisch is anders, maar tis wel gelukt. Wou er deze ronde echt álles aan gedaan hebben. De vorige keer hebben we niet alle 3 de dagen gevreeën (2 dagen positief en de dag erna eisprong). Dat hebben we nu wel gedaan. Kunnen nu weer een 4/5 weken slapen tot de volgende vruchtbare periode😂😂(die hopelijk niet meer komt..). Een klein kansje hou je idd wel!

Marielle; ligt er aan welke testjes je hebt. Er zijn er die 4 dagen voor nod kunnen, maar er zijn er ook die 6 dagen voor nod kunnen.

1548; smoothies drink ik eigenlijk nooit.. Sensitest heb ik ook al gehad, ben er tevreden over hoor. Zwanger&Kids ben ik overigens ook tevreden over! Die heb ik tegenwoordig, goedkoper dan Sensitest.

Number2; AH zit hier ook al niet😩

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    oww number 2 dat moet genoeg zijn hoor.

1548 ik heb altijd de zwangerschpas en ovulatie testen van sensitest gehad (de super gevoeleige ovulatietesten) en altijd heel goed resultaat gehad. heb nu die van sensibaby ofzo die stonden er ook bij en stond dat je die 6 dagen voor nod kan doen. dat ga ik niet doen maar denk wel dat ik misschien al begin van de week ga testen, zitten er 3 in de verpakking. heb ook meteen 2 digitale clear blue gekocht, hoop er maar 1 nodig te hebben maar voor 3 euro meer had je pakje met 2 dus dan maar die.
    heb ook 2 van kruidvat 2v5 haha die doe ik op nod ofzo.
    hoezo testdrang haha

17. Pitahaya

Die wondfu testen van zwanger en kids zijn dezelfde als bij kruidvat, maar nog goedkoper. Die heb ik altijd. Die zijn ook zeer gevoelig.

Ik zou trouwens niet eerder testen dan 4 dagen voor nod, maar ik heb tijdens mijn vorige zwangerschap zelfs positief getest op 5 dagen voor nod. Was toen ook al beetje misselijk.

Beebj, het is toch niet zo dat als een test weer negatief is, dat hij dan al is geweest? Je ei?
    En moet je niet de donkerste positieve test als uitgangspunt nemen? Ik weet dat nooit... haha.

18. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Wat is er alweer veel gepraat hier! Ik ben een beetje druk vandaag, dus even 1 berichtje en verder lees ik tussendoor snel mee! :)

Ik heb nu de POM weer even gehaald, drink er 1-2 glazen per dag van, maar wissel wel af met de HP. Ach, baat het niet, schaadt het niet en gezond is het sowieso!

Mijn temperatuur was gisteren gestegen van 36.4 naar 36.6 en vanochtend 36.7. Ik meet ook alleen nog morgen en dan is het klaar. Heb trouwens voor de lol even in FF morgen ingevuld met 36.7 en dan zet hij direct een kruis op dinsdag, dus dan zou ik het precies goed gevoeld hebben en is vandaag 2 DPO. Gisteren was bij ons geen optie meer, heb het even geprobeerd, maar vriendlief vond het mooi zo. Ik heb op de een of andere manier wel een erg goed gevoel bij deze ronde.. ben heel relaxt en sta er rustig en positief in. Geen idee of dat wat betekent, maar het voelt in ieder geval fijn!

Hebben jullie al enig idee wanneer je voor het eerst wilt gaan testen? Ik ben nu voornemens om echt te wachten tot de 14e, maar we gaan het zien wat de testdrang gaat doen! :D

19. Faithful

Faithful Niet meer actief

Ga vanavond ff reageren overal, (ben dan ook vast weer beter te pas) via pc wat sneller en nu geen tijd. Ben stront chagrijnig, weer vollere borsten, stijve tepels bijna de hele dag. Misselijk komt geregeld ff langs en baal van mezelf... Rommelig/ kramperig in de buik aan de zijkanten. Zit op 6 Dpo en op zijn vroegst dinsdag NOD en op zijn langst donderdag NOD. Oh en ik ga na het weekend op zijn vroegst testen.

Vandaag gewoon baal dag, lijkt weer net als andere maanden te zijn of misschien toch niet. Iemand schreef over of wij het ook zo lang vonden die wachtdagen.
    JA!!! 😔 Die onzekerheid, heb er soms gewoon geen zin meer in al dat gedoe. En weet ik "mag niet klagen" met mijn ronde 6, maar omdat ik mezelf zielig vind (is straks wel weer weg hoor) trek ik de leeftijdkaart. Ik heb gevoelsmatig niet zolang meer. Zucht.
    Wil gewoon weer mijn lijf kunnen vertrouwen en begrijpen.
    Sorry

20. Pitahaya

Oh meid toch, frustrerend he! Maar je kan het nou eenmaal niet plannen. Het is afwachten.
    Ik hoop het zo voor jou!! En voor jullie allemaal! Ik wil jullie in een volgende nod-lijst gewoon niet meer zien.

Wie zal de eerste tester zijn? Ben zo benieuwd!

Deel Deze Pagina