Welkom weer Number2. Wilde zeggen dat ik het 'leuk' vind dat ik weer bij jou in het groepje zit, maar dat bedoel ik niet lullig want had natuurlijk liever niet bij je in het groepje meer gezeten (snap je haha). Cisum, jeetje, jij bent ook al lang bezig. Nog niet naar de huisarts geweest?
Nee nog geen huisarts voor mij. Ik moet zeggen het lijkt lang maar zo voelt het nog niet. Net na verhuizing gestopt met de pil. In juli vorig jaar afgestudeerd en vervolgens allebei met nieuwe banen begonnen. Ook sinds een half jaartje een hond in huis. Dus al met al veel veranderingen binnen een jaar waardoor het niet lang voelt. De laatste cyclus wel flink balen en emotioneel omdat het officieel een jaar gepasseerd is. We hebben toen besloten dit eerste half jaar nog zelf door te gaan en dan wel naar de huisarts te gaan, mocht het tegen die tijd nog niet raak zijn.
Goedemorgen, Ik ben helaas zaterdag ongesteld geworden. Nu op naar ronde 5... 😊 Mijn nod is of 10 of 11 februari ik ben 31 jaar en het is mijn 5de ronde. Hopen op een vruchtbare maand 😀
Onze 11 dagen Lanzarote zitten er alweer op. Wat hebben wij een tóp vakantie gehad, ge-no-ten!❤️❤️12:20u (tijd hier) worden we opgehaald aant hotel, vliegtuig maakt een tussenlanding, maar als alles mee zit, zijn we om 00:45u (tijd NL) thuis. Wat een reis eigenlijk hè!😩Bah, echt geen zin in! Het zal ook wel even wennen zijn, van bikini naar winterjas😬😂
Fijn dat jullie zo genoten hebben! Poeh dat is een flinke reis maar daarna weer heerlijk in je eigen bed slapen Vanaf van de week meer vorst dus wie week schaatsen op natuurijs ! Goede reis
Hahaha nou ik moet zeggen dat ik alle seizoenen heerlijk vind. Ben dol op sneeuw en ijs maar de zon is ook zeker mijn vriendje
Welkom meid, Hopen op meer geluk deze maand. Ik ga het deze maand met ovulatie testen proberen nog nooit gedaan dus ben benieuwd 😊
Welkom ladies, Hier even paar dagen rustig, zit op dag 5 van mijn cyclus en al paar dagen "stroomt" het er rood uit. Voel me dus honds beroerd en slap. Zal morgen even de laatste bericht bij lezen en reageren, fijne zondag nog allemaal!
Oh ik ook! Ik vind het spannend hoor. Ben benieuwd of ik ze een beetje kan interpreteren die testen, lijkt me lastig, maar hoop dat het makkelijker is dan verwacht. Morgen ga ik beginnen denk ik, weet ik zeker dat ik mijn ovulatie niet mis... beetje vroeg, maar kan ik er ook aan wennen.
Ik zit "alweer" op cyclusdag 3, oftewel vandaag begonnen met Tamoxifen voor 7 dagen lang. Bereid me maar weer voor op slechter dan slecht voelen.. Menstruatie is nog niet voorbij, maar 't stelt amper meer iets voor (gelukkig).
Goedemorgen dames! Het is al wat drukker geworden hier. Bijzonder alle verhalen van iedereen te lezen. Ik zit alweer op dag 6 en mijn ongi is bijna voorbij. Op zich wel fijn want wij zijn op wintersport. Onze zoon staat voor het eerst op de latten en jeetje wat doet hij het goed!!! Ik stond gewoon te huilen van trots toen hij een klein heuveltje naar beneden gleed hihi. Wel berekoud hier, bibber bibber. In Nederland is het ook aardig fris toch? Fijne dag meiden!
Ik begin ook vroeg hoor afgelopen cyclus mijn eisprong op dag 12 gehad.. Welke ovulatie testen gebruik jij? Ik heb ze van de big bazar geen idee of het goeie zijn.