NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussion in 'NOD forum' started by Chats, Jan 8, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83

Wat een verhaal zeg...een moeilijke tijd achter de rug dus... wel enorm fijn dat je zo een meedenkende gyn hebt zeg! je zou je mooie eitje wegspoelen :$ in ieder geval welkom in de groep ! we zitten zo een beetje allemaal op de wachtbank. enkele zitten nog in twijfel ivm lage temperatuur en of er wel een duidelijke test is geweest. we hebben in het begin onze ovu testen gedeeld en hopelijk volgende week de eerste positieve zwangerschapstesten !! succes deze ronde!

2. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Jeetje wat een hoop meiden en wat wordt hier veel gekletst :)
    Ik had net een positieve ovulatietest, gisteravond seks gehad en twijfel vanavond of morgenavond weer? Vorige maand had ik ook een positieve op dag 19, gezien mijn temp. is hij toen waarschijnlijk op dag 20 of 21 gesprongen

3. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83

fijn dat je weer een beetje opknapt! de vitamines in de granaatsap zullen je ook helpen al is het soms zo vies haha ik moet zeggen dat ik het echt lekker vind. heb de variant van de AH uit het verssap vak en al is het maar 32% het is echt lekker. de pitjes van de granaatappel in een smoothie met Mango, sinasappel, banaan, advocado en basilicum/munti is ook heerlijk !
    even doorzetten nog maar die eerste symptomen klinken toch wel goed he

4. beebj

beebj Niet meer actief

Esthertie; als je ovu net positief was, zou ik vanavond én morgenavond nog eens vrijen. Dan heb je de volledige 48u iig benut.

5. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83

vervelend die steken ... je hoort wel vaker dat dat een eerste symptoom kan zijn. .hopelijk duiden die steken op een innesteling! zo bijzonder om jouw ervaring te lezen in deze groep mbt een TP.
    rustig aan doen maar.

6. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83
    @Dex hoe gaat het met je temp?

Mijn temp steeg vanmorgen verder naar 37.0 waarna FF een kruis heeft gezet op CD 16. volgens de app nu dus al ineens op DPO 3. aangezien je temp meestal stijgt na de sprong, denk ik dat ik in de nacht na mijn positieve test ook meteen een sprong heb gehad. op CD 17 was mijn temp namelijk al 36.9..

7. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

May 30, 2016
    1,124
    4
    38
    Female
    Heb je een linkje naar je grafiek?
    Bij mij steeg mijn temp. vorige maand op de dag van de positieve ovulatietest al. De dip was 2 dagen ervoor, kwam dus helemaal niet overeen met de test.

@Beebj Ja dat kan natuurlijk ook, even kijken of ik mijn man zo ver kan krijgen :)

8. beebj

beebj Niet meer actief

Temperaturen heb ik echt geen idee van number2, sorry🙊

9. Faithful

Faithful Niet meer actief

Nou weetje die klachten heb ik dus Iedere maand sinds we bezig zijn.😔 Daarom durf ik er niet meer op te vertrouwen. Voorheen klopte het wel, maar nu... Nog even geduld idd. En vol goede moed gaan we verder toch.😁 Hoe gaat het wachten jou af?

Oh dan ga ik nog even in het versvak kijken misschien dat die beter weg drinkt, bedankt iig voor de tip.

Linda veel klus plezier nog even en fijn dat je nu je ei hebt!

10. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83

die weken duren altijd eindeloos idd en bij mij zorgen de hormonen altijd voor een wat minder zelfvertrouwen en twijfels of het ooit nog wel gaat lukken. maar iedere maand start je toch weer goede moed he ;) misschien dat bij jou de hormonen je wat van slag maken..
    het is juist goed om niet teveel achter je computer te zitten en vooral te genieten van je weekend! hopelijk heb je een leuk weekend meis!!
    ik ga dit weekend mijn verjaardag vieren...weer een jaar erbij.. gelukkig een jongere partner :D dus voel me nog lang niet "oud"
    genoeg afleiding dus dit weekend

11. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83
    he wat spannend! ik zal je alvast op het wachtbankje zetten aanzien we het anders misschien vergeten haha ! nog even doorklussen

12. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83
    ❤️ nod lijst 8 t/m 14 februari ❤️

8 februari (1)
    Zoranya - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1

9 februari (4)
    anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig
    bloem92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2
    faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6
    1548 - 3e kindje - ronde 1

10 februari (4)
    chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - mmm
    marielle31 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5
    fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1
    denanja - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 - mmm

11 februari (2)
    monet - 26 - 2e kindje - ronde 9 (ronde 1 na mk)
    zonnestraal- 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na ma)

12 februari (4)
    pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2
    sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7
    iejoor- 29 jaar - 1e kindje - ronde 12
    sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk)

13 februari (1)
    cisum - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13

14 februari (5)
    esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk)
    lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2
    farite - 35 jaar - 5e kindje - ronde 8 mmm
    dex1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1
    number2- 40 jaar - 2e kindje - ronde 3

15 februari (1)
    jildouu - 23 jaar- 1e kindje - ronde 9

16 februari (1)
    beebj - 23 jaar - 2e kindje - ronde 6 - mmm

datumloos (0)

buiten de lijst (0)

totaal: 22

wachtbankje (16) , zwanger (0) , ongesteld (0) , mmm (4) , negatieve test (0) ,
    twijfel-/tuurtest (0)

wil je op de lijst? vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

13. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83
    @Esthertie soms komen de gesprekken ineens op gang en voor je t weet vergeten we dan de lijst aan te passen. vandaar dat ik hem alvast even heb geupdate. zit nu achter de computer en van het weekend niet.. hopelijk geen probleem ..

14. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83
    @esthertie ik heb deze maand niet meer getempt tot aan mijn positieve test. De vorige maanden wel gedaan om een beeld te krijgen. Ik temp nu alleen in deze korte periode om zeker te weten dat ik een eisprong heb gehad. Heb deze maand voor t eerst een dubbeltest gedaan (streeptest en cb digital)om te zien of ik de streepjes goed interpreteer. Ik zal de reeks met testen hieronder zetten en ook de cb testen. Denk dat de piek lh zeker klopt en ook mijn temp hierna klopt wel. Denk gewoon een hele korte snelle piek en vlotte sprong. Mijn temp schema zet ik er ook bij. 36.5 is mijn basis temp en die staan er fictief.. behalve die op de ochtend vd positieve test. Die klopt

Attached Files:

15. denanja

denanja Fanatiek lid

Nov 18, 2013
    3,636
    203
    63
    Weert
    sow wat is er in korte tijd weer veel getypt ik moest even wat vertragingen verwerken in de trein dienst. weer een aanrijding met persoon geweest.

numer2 alvast gefeliciteerd!!!

iemand vroeg het.. vrijdag mag ik officieel testen. maar ga t denk ik dinsdag doen, even met vrouwlief over hebben ze wilt er perse bij zijn namelijk. of ik doe t stiekem whawha bijnaaa weekend!!! zo aan toe!!! daarna 5 weekenden werken

16. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83
    geen probleem :D

17. Number2

Number2 Fanatiek lid

Oct 10, 2016
    1,647
    495
    83

dank je wel!

stiekem testen en dan je mond moeten houden... haha nou succes :D grapje natuurlijk he haha

18. beebj

beebj Niet meer actief

Number2, 31/1 zie ik hem duidelijk positief☺️Op beide testjes.

19. Faithful

Faithful Niet meer actief

Number 2 vast gefeliciteerd en fijne dag samen!!

Denanja stiekem testen, bij onze vorige kleine ook gedaan. Pff lastig hoor, mijn gezicht glunderde (eh ja vind het gewoon spannend😇 ahum) te veel toen we samen gingen testen.😁

20. beebj

beebj Niet meer actief

Ik had m'n test ook alleen gedaan, maar hem daarna wel opgebeld. Hij heeft z'n werk afgezegd en kwam met 'n bos bloemen thuis😍Lekker onpersoonlijk door de telefoon, maar ik kón het niet voor me houden.

Share This Page