NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chats, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    De app Fertility Friend;)

2. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Wat is het weer gezellig hier! Ik heb wel alles terug gelezen maar zit op mn telefoon dus iedereen antwoorden lukt even niet goed. Zo te zien begint de spanning bij een aantal al wel op te lopen en komen de 1e testers eraan, leuk!

Number, mijn temp was vanochtend weer 36.7 dus het kruis is gezet op dinsdag. Zie het kaartje, ga nu denk ik niet meer meten.. Dat kruis klopt wel met de test en mijn gevoel. Nu rustig afwachten... 😊

Bijgevoegde bestanden:

3. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Onder de opties tests staat OPK . Je kunt dan kiezen uit positive of negative.
    Fijn joh!!

4. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Mooi Dex!ik test morgen ook nog 1 keer en dan klaar idd

5. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Ja ik dacht om misschien volgende week nog een keertje te meten maar aan de andere kant.. het maakt me iedere ochtend ook steeds zo zenuwachtig dat ik t het beter niet kan doen. Gewoon maar rustig wachten.

6. Faithful

Faithful Niet meer actief

Ik eerst ook niet tot ik bij mijn vorige zwangerschap op 2Dpo al voelde dat het raak was. Ook binnen een week vol met klachten. En of de klachten zo snel al echt daar van kwamen of wat anders geen idee.
    Inmiddels houd mijn lijf me deze maanden steeds voor de gek dus kan ik alleen wachten. Hopelijk raak deze keer.

Linda mooie test! Have fun.😉
    En hopelijk is de geur idd snel beter.

Monet dat lijkt me ook moeilijk zeg, zo vaak en als het dan blijkt niet blijvend te zijn. Hopelijk zijn de klachten nu weer terecht en heb je een kleine die blijft!

Oh en ik kan maandag ook testen, kwam bij de kruitvat in de buurt dus toch maar test meegenomen voor maandag.

7. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Ik ga na morgen niet meer meten. Vorige maand een bijna perfecte temp curve gehad die leek op een zwangerschap maar helaas niet. Behalve mijn temp stijging na mijn ei vind ik die metingen niets meer toevoegen. Wel natuurlijk als je je curve wilt leren kennen maar die ken ik intussen wel ;)

8. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Dankje!!!! :D

9. beebj

beebj Niet meer actief

Oh die Lindavvv. Ik kom echt geen wijs uit die app, haha. Werkt waarschijnlijk ook niet mee dat m'n Engels bagger slecht is🙈🙈

10. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Haha het is even zoeken inderdaad maar als je een paar dingen weet kom je een heel eind. Het is vooral gewoon handig om de temperatuur in te voeren, hij maakt er zelf een grafiek van. ;)

11. Faithful

Hey ladies,
    Net gesprek gehad met de persoon uit mijn familie. (waar ik pas geleden over had.) Aangegeven wat mijn wensen zijn rondom volgende week, de verjaardag van mijn 🌟. Ze reageerde gelukkig heel positief! Me dus druk gemaakt om niets. 😜 Daarnaast verteld over mijn NOD de dag van mijn 🌟 En ze zei dat ze al een vermoeden had dat ik dan mocht testen of de kleine verwekt zou worden. (ze heeft wel vaker gelijk gehad met die dingen.) Zou wel heel freeky zijn toch. Maar de magische woorden. Wachten!!
    Weet niet hoeveel ik hier ben dit weekend dus vast heel goed weekend!! x

12. beebj

beebj Niet meer actief

Wat ben ik blij voor jou zeg, dat het zo goed heeft uitgepakt!😘

13. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Fijn Faithful!

14. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    @faithful wat knap van je en wat fijn dat ze zo reageerde!!

15. Farite

Farite Lid

4 sep 2016
    75
    27
    18
    NULL
    NULL
    Wat een verhalen heb heel veel bij moeten lezen Hihi. Overal op reageren lukt niet. Nu even via de telefoon...

Faithful wat goed dat je het gesprek bent aangegaan en dat het zo positief is opgepakt. Nu genieten van deze triomf 😉

Testen... ik kan voorlopig nog niet testen. Pregnyl gespoten gekregen en dat moet eerst mijn lijf uit anders is de test positief door de spuit en niet door een zwangerschap.

Woensdag had ik de eisprong heb hem heel goed gevoeld. Deed echt pijn. Dus officieel op het wachtbankje. Nu wat een zeurende pijn in de baarmoeder. Had de laatste dagen het gevoel van een zware baarmoeder. Nog nooit eerder gehad gezocht of dit kan komen door de pregnyl maar niets wijzer geworden. Dan maar afwachten.

De mmm is voor iedereen een persoonlijke keuze of die het wel of niet wil. Bij mij was de wens van een tweede zo groot dat ik het ben aangegaan. Het viel me heel erg mee en daardoor is de drempel laag om opnieuw de mmm in te gaan.

Vandaag kijken of ik de puber in huis tot actie kan aanzetten. Verder leuke dingen doen met de andere kindjes. Manlief is aan het werk.

Fijn weekend meiden!

16. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Hoiii. Over een week is mn nod. Heb nog niet zozeer ergens last van. Alleen sons wat duizeligheid en menstruatiekrampen maar die duren maar heel kortt. Hoe gaat het met de andere meiden hier?

17. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Faithfull wat fijn dat ze het zo goed opgepakt heeft, even rust in huis!

Farite ik begrijp heel goed dat gekozen wordt voor de mmm als daarmee de kans op een wondertje wordt vergroot. Maar geloof ook zeker dat het pittig is en heb dan ook veel respect voor jou/jullie!

Mijn temp heb ik toch nog 1x opgenomen en was 37 dus mooi hoog. Ik kan me niet voorstellen dat je op 4 dpo al iets kunt merken maar ben wel flink duizelig steeds. Moet goed blijven eten en niet te snel opstaan. Iemand die dit herkent?

Fijn weekend meiden!

18. Faithful

Dank je dames, blij dat ik het heb gezegd!

Farite idd genieten van de triomf😊
    Wat Dex ook schrijft respect dat jjij/jullie de mmm in zijn gegaan en fijn dat het je is mee gevallen. En spannend je baarmoeder gevoel nu, hopelijk een goed teken. Heb je een idee hoelang die pregnyl un je lichaam blijft?
    Succes met je puber, ik ga het hier ook eens proberen. 😁 Veel plezier vandaag samen!

Sarahhh spannend welke dag mag je testen?

Dex spannend, had bij mijn vorige zwangerschap al op 2Dpo klachten het kan dus wel. Maar de meerderheid wat ik zo lees heeft pas na NOD echt klachten. Blijft afwachten, maar duizeligheid geen ervaring mee.

Hier nu op 8Dpo, dag 25 van mijn cyclus nog ff wachten. Maar dit is dag 3 dat ik k.misselijk ben. Sinds gisteravond blijft het hangen en het is nog niet weg gegaan. Steeds gevoel alsof ik bijna moet overgeven, gevoel alsof mijn maag leeg is maar er wel een 'laag' of bodem in mijn buik ligt dat onrustig is. Lekker vaag ik weet het.
    Straks maar weer pot gember thee maken in de hoop dat het helpt. Ik heb al gekeken of ik wat verkeerd heb geheten of gedronken, maar dat heb ik niet. Dus of het is raak, of mijn lijf is nog erger bezig met me voor de gek houden dan afgelopen maanden of ik hik tegen een buikgriepje aan ofzo al voel ik me verder niet ziek.

Jullie nog leuke plannen dit weekend?
    Hier nog genieten van het mooie weer met boswandeling, want volgende week wordt het weer kouder. Brr 😁

19. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Ik vind het zo spannend voor jou! Dit klinkt namelijk erg goed!!
    Ik ben zoooooooo benieuwd naar de eerste testers maandag!!

20. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    ❤️ nod lijst 8 t/m 14 februari ❤️

8 februari (1)
    Zoranya - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1

9 februari (4)
    anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig
    bloem92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2
    faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6
    1548 - 3e kindje - ronde 1

10 februari (4)
    chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - mmm
    marielle31 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5
    fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1
    denanja - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 - mmm

11 februari (3)
    monet - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 1 na mk)
    zonnestraal- 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na ma)
    miekkie - 36 jaar - 1e kindje - 4de ronde

12 februari (4)
    pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2
    sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7
    iejoor- 29 jaar - 1e kindje - ronde 12
    sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk)

13 februari (1)
    cisum - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13

14 februari (5)
    esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk)
    lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2
    farite - 35 jaar - 5e kindje - ronde 8 mmm
    dex1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1
    number2- 40 jaar - 2e kindje - ronde 3

15 februari (1)
    jildouu - 23 jaar- 1e kindje - ronde 9

16 februari (1)
    beebj - 23 jaar - 2e kindje - ronde 6 - mmm

datumloos (0)

buiten de lijst (0)

totaal: 22

wachtbankje (19) , zwanger (0) , ongesteld (0) , mmm (4) , negatieve test (0) ,
    twijfel-/tuurtest (0)

wil je op de lijst? vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)

Deel Deze Pagina