Anno2014: Fris? Berekoud! Wij zijn afgelopen nacht thuis gekomen uit Lanzarote; het was vannacht letterlijk 25gr kouder dan we gewend waren, bbrrr.
het komt vast goed met dat testen meiden en als je twijfelt, gewoon een foto maken en uploaden, dan kijken we allemaal even mee. als je ze naast elkaar legt zie je vanzelf dat je streepje oploopt. let op, ze zijn echt pas positief als het test streepje net zo donker of donkerder is dan de controle streep. eerder niet helaas. mocht je je temperatuur ook gaan bijhouden dan zul je zien dat een dag of 2 na je positieve test je temperatuur stijgt. dan weet je zeker dat je ei geweest is. iedere dag even meten in de ochtend voor t opstaan. succes!
💜 NOD lijst 8 t/m 14 februari 💜 8 februari (0) 9 februari (3) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig Bloem92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 Faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 10 februari (2) Beebj - 23 jaar - 2e kindje - ronde 6 - MMM Chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - MMM 11 februari (2) Lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Number2- 40 jaar - 2e kindje - ronde 3 12 februari (0) 13 februari(2) Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 14 februari(1) 💕 Pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na MK) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 11 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Hallo dames, helaas ben ik vandaag ongesteld geworden en kom ik hier mee kletsen deze maand. @Sabagirl Ik zie dat wij in dezelfde ronden zitten en ook voor een 2e gaan
💜 NOD lijst 8 t/m 14 februari 💜 8 februari (0) 9 februari (3) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig Bloem92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 Faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 10 februari (3) Beebj - 23 jaar - 2e kindje - ronde 6 - MMM Chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - MMM Marielle31 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 11 februari (2) Lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Number2- 40 jaar - 2e kindje - ronde 3 12 februari (0) 13 februari(2) Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 14 februari(2) 💕 Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) Pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 12 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Leuk dat het hier wat drukker word. Marielle, ik heb je erop gezet. Was het jou eerste kindje? Dat dacht ik, maar wist ik niet meer zeker. Volgens mijn banner duurt het nog 15 dagen tot mijn eisprong... bleghhh. Zo lang! Dus ik ga voorlopig nog niet testen. Het is ook bij mij van onder nog erg droog. Ik merk altijd wel dat mijn ei eraan komt, dan word het wat vochtiger. Maar dat is dus niet het geval. We wachten het maar weer af...
💜 NOD lijst 8 t/m 14 februari 💜 8 februari (0) 9 februari (3) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig Bloem92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 Faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 10 februari (3) Beebj - 23 jaar - 2e kindje - ronde 6 - MMM Chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - MMM Marielle31 - 31 jaar - 1e kindje - ronde 5 11 februari (1) Lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 12 februari (0) 13 februari(3) Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 Number2- 40 jaar - 2e kindje - ronde 3 14 februari(2) 💕 Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) Pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 12 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Ik heb mijzelf even verschoven. zit nu pas op dag 1 van mijn cyclus. die wachttijd tot aan je ei... verschrikkelijk ben altijd wel blij als mijn menstruatie over is. Heb dat ook Pitahaya, dat droge na je menstruatie. echt vruchtbaar slijm heb ik niet tijdens mijn vruchtbare dagen . wel iets meer dan anders. Rustig afwachten maar weer
Ik heb in sommige cyclussen echt super veel vruchtbaar slijm. Dan weet ik dat er een 'goed ' ei is gekomen en we redelijk veel kans maken op een zwangerschap. Maar andere cyclussen heb ik bijna geen afscheiding, maar 1 moment een positieve ovu-test en dan weet ik dat het geen goed ei was en we dus ook zeker niet zwanger raken. Gek toch... lijkt wel of ik soms halve eieren heb ofzo? Hoop deze maand op een goed ei! Met veel vruchtbaar slijm.
Halve eieren😂😂Sorry, absoluut niet grappig natuurlijk, maar het klonk zo "leuk"😬🙈 Ik vind het wachten absoluut niet lang duren, juist het stukje ná de eisprong tot aan NOD vind ik vreselijk.
Ik vind beide irritant haha. Ik heb een wat late eisprong met een korte lf, eisprong meestal rond dag 21 dus dat is altijd lang wachten. Tot nod duurt dan weer ietsje korter
De periode dat je helemaal niets "kunt doen" tot aan je ei vind ik altijd erg lang en idd ook omdat het meestal een dag of 16 duurt. mijn LF is ook korter , normaal 12 dagen maar de afgelopen maand iets langer. vaak ben je dan toch een beetje aan het "speuren" naar symptomen ach ja, we praten ons er wel doorheen joh!. voorlopig pas cyclus dag 2 hier. meestal duurt mijn periode een dag of 5 en dan is het weer klaar. ik mag niet klagen want ik heb een cyclus van 27-28 dagen. voor genoeg dames is deze periode vele malen langer.
Ik lag vannacht haast dubbel van de buikpijn. Na de mk veel heftiger ongesteld dan voorheen, toen had ik zelden buikpijn, hooguit wat krampen. Gelukkig is de pijn vandaag weer over.
💜 NOD lijst 8 t/m 14 februari 💜 8 februari (0) 9 februari (3) Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig Bloem92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 Faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 10 februari (2) Beebj - 23 jaar - 2e kindje - ronde 6 - MMM Chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - MMM 11 februari (2) Lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 Number2- 40 jaar - 2e kindje - ronde 3 12 februari (1) Sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 13 februari (2) Sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) cisuM - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 14 februari (2) 💕 Pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 Esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na MK) Datumloos (0) Buiten de lijst (0) Totaal: 12 Wachtbankje (0) , Zwanger (0) , Ongesteld (0) , MMM (2) , Negatieve Test (0) , Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? vul de lijst zelf even aan met je: naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Is het jou eerste kindje? Ik heb je op de lijst gezet. Welkom hier! Ook al even bezig dus, aangezien je al in de 7e ronde zit. Ik snap wel dat voor velen van jullie juist de periode na de ovulatie lang wachten is. Die tijd duurt natuurlijk ook veel langer dan die daadwerkelijk is. Maar voor mij is juist het wachten ervoor zo vreselijk lang. En dan ook nog de spanning OF er wel een ei komt.... Vreselijk. Ben gewoon hormonaal nog steeds enorm uit balans. Soms word ik er echt niet goed van. Ik heb gezond gewicht, eet super gezond, slik allerlei supplementen maar gewoon geen verbetering. Ben zo bang dat ik weer pcos heb... Dat heb ik vroeger gehad. Maarja, moet sowieso wel weer een jaar bezig zijn voordat je naar een gynaecoloog kan toch? Of kan ik met mijn cyclussen eerder? We zitten nog maar in de 2e ronde (maar wel hele lange rondes dus). Nou ja, we wachten het maar af.
he meis, kan me voorstellen dat je hier mee zit! volgens mij hoef je niet te wachten met naar de gyn gaan als je bekend bent met PCOS bij je vorige zwangerschap! bel je ha even om te overleggen. je kunt t zelf checken met temperaturen ... is een gedoe maar zou jou zeker zekerheid kunnen geven... op zich hoeft t maar 1 of 2 maanden en je weet of je uberhaubt wel een eisprong hebt. zoniet, direct naar gyn. ik had PCOS bij mijn eerste. daarna met mijn toenmalige partner geen 2de kindje (wilde hij niet). met mijn huidige partner 2 keer spontaan zwanger (helaas zonder blijvend resultaat) dus mijn PCOS is voor nu weg. succes meis
Klopt number2! Het gaat nog redelijk moet ik zeggen. Menstruatie is nog bezig. Pitahaya, je kan ook eerder naar de gync. hoor. Huisarts afspraak maken, verwijsbrief vragen en je kan naar de gync. Ik ben er heen gegaan toen ik 5 maanden gestopt was met de pil.