Hier lijk ik wel iets te zien, al is hij wel wat breed uit elkaar zeg maar. Maar als het nog van je miskraam is, dan zou je geen eisprong moeten hebben, ook al zegt je gyn dat dat wel kan, volgens mij kan dat echt niet.
T kan dus blijkbaar wel :0 want hcg zit een eisprong niet in de weg (laag gehalte) En voelde ook echt ovulatiepijn vorig weekend,, en 2 dagen later zag ze dat ik een eisprong gehad heb doordat de linker eileider rustiger was dan de rechter eileider, (daar zag ze ook het blaasje zitten waar het eitje heeft gezeten) Maar ik test nog door. Morgen ging ik sowieso al langs de ha wegens een ontstoken teen 😅 Dan vraag ik meteen of hun mij wat kunnen vertellen over hoe en wat.
Nou ja, ik hoop gewoon dat je testen oplopen en dat het een nieuwe zwangerschap blijkt te zijn. Ik heb in eens testdrang. Maar ja, dat slaat nergens op he, om nu te gaan testen. Plus dat ik zeker weet dat ik niet zwanger ben, want voel helemaal niets en kan ook bijna niet dus slaat echt nergens op.
Don't worry!! Ik voelde ook helemaal niks tot ik een positieve test had (voor de ma) Het kan echt nog alle kanten op Hoop dat je een positieve test hebt deze week ☺️☺️
Ja nee, maar ik heb geen goede eisprong gehad dus die kans is echt nihil. Maarja, dan lees ik jullie verhalen en dan in eens zo'n drang he.
Balen Chats!! Ik denk dat ik veel te vroeg ben als ik al wil gaan testen he? Ik heb mijn vroegste nod komende donderdag en mijn laatst mogelijke volgende week dinsdag. Zit dus morgen minimaal 2 dagen voor nod, maar het kan dus zelfs tot 7 dagen voor nod zijn...
Geen positieve ovulatietest gehad en wel 2 keer per dag getest. Daarna geen slijm meer en wel wat gevoelige tepels, altijd wat ik heb als ik een ei (of nep ei) heb gehad. Dus weet dat ik de 12e ongesteld ga worden.
Dan moet ik je iets vertellen, ik heb ook geen positieve ovulatietest gehad en was echt zwanger toen! Maar is natuurlijk ook verschillend denk ik. Misschien was je piek in de nacht geweest.. maar zeker weten doe je het niet.
ik heb 1 ronde geprobeerd om eerst te meten en dan naar het toilet te gaan. na het plassen nog een keer meten en die temp was exact hetzelfde , vandaar dat ik gekozen heb om eerst te plassen. als ik wakker wordt moet ik echt zo nodig dat iedere vertraging wel eens een hoop rommel kan geven haha snap dat het het beste is om eerst te meten maar aangezien het bij mij dus niets uitmaakt doe ik het andersom.
Nee, want heb in de middag getest, rond 1 uur, die was het donkerst en toen in de avond rond 11 uur weer stuk lichter.
1548 gefeliciteerd! Hopelijk blijft deze plakken! Chats balen! En er wordt sneller getypt dan ik kan bij houden. Spannende dagen voor iedereen! Ik blijf duimen voor iedereen! Hier 0,0 symptomen
Hier alleen erg misselijk sinds vanmorgen toen ik opstond. Nu 0,0 bloed met afvegen, zou dit een goed teken zijn? Ik vraag me af vanaf hoeveel weken na een mk je uit kunt gaan van een zwangerschap als de test licht positief is... heeft iemand hier een idee van?