Verschilt heel erg geloof ik, ik had na mijn missed abortion (was 9 weken zwanger) nog na 6 weken een hele lichte positieve test..
Geen idee Kleinmeisje, misschien toch nog een controle echo vragen of een bloedtest om duidelijkheid te krijgen? Moeilijk hoor die onzekerheid.
bij de een is dat binnen een week of 3 bij de ander wel 3 maanden... daar is niets van te zeggen. alleen als je een echte negatieve test hebt gehad OF je zwangerschapstesten lopen nu op dan kun je het zeker weten.. spannend hoor!
Ik ben niet ongi geweest.. 30 dagen na mk zwanger.. Maar ik weet niet hoe jouw test(en) na de miskraam waren? Als ze oplopen dan kan het zomaar een nieuwe zwangerschap zijn. Als ik je een tip mag geven, logisch dat je veel vragen hebt maar misschien is het een idee dat je al je vragen opschrijft en aan de dokter vraagt. Misschien kan je om bloedonderzoek vragen om te kijken hoe hoog je hcg is? Sterkte met wachten, ik weet hoe ka-uu-tee dat is..
Chats wat balen.. ik had het je zo gegund na al de tijd! Kleinmeisje, wat verwarrend allemaal. Wat de andere dames al zeggen, ik zou bij de huisarts je vragen neerleggen en sowieso over 2 dagen nog eens testen. Ik weet niet meer wie het vroeg maar met temperaturen gaat het na de eisprong zo'n 0,2 - 0,5 omhoog. Dit verschilt erg per persoon en dan kan je temp tussen de dagen ook nog erg verschillen. Ik doe het ook niet helemaal correct, maar wel altijd op dezelfde tijd en manier. Uit bed en dan direct meten voor plassen etc. Overigens nu niet meer gemeten, wacht rustig af. Pitahaya, je kunt er natuurlijk een testje aan wagen.. Gewoon voor je gemoedsrust! 😊
6DPO vandaag... jeetje wat moet ik nog lang wachten haha mijn darmen spelen de hele maand al op en die maken mijn onderbuik wel wat gevoelig. morgen naar de arts om hier eens naar te laten kijken. verder zijn de buitenkanten van mijn borsten weer gevoelig en zie je die aders lopen. allemaal een gevolg van de progesteron na mijn ei want voor HCG symptomen is het veel te vroeg. ach, het bankje zit prima en vind het heerlijk om de verhalen van iedereen te lezen. ook kijk ik uit naar alle testen die voorbij komen! het is toch iedere maand weer een wonderlijk iets..
Dit is trouwens de test van 6 januari (1 dag na mijn miskraam) hij was gelijk al lichter... dus vind vreemd dat ie nu nog steeds erg licht positief is, een maand later.... terwijl hcg toch ook weer iedere dag afbouwt?
je houd helaas heel lang een licht streepje.. onder een bepaalde hoeveelheid hcg gaat je lichaam weer een eitje rijpen maar dan hoeft je test nog niet echt helemaal omo wit te zijn. was hij bij mij ook niet.. dat maakt het wel lastig
je kunt een HCG van 11mIU/ML hebben bv . dan krijg je op sommige testen een streepje (vanaf waarde 10mIU/ML) maar dit is voor je lichaam laag genoeg om een follikel te rijpen.. het kan dus nog allebei de kanten opgaan... direct weer zwanger of toch nog HCG van je MK...
Ja daarom. Ach een beetje hoop houden kan geen kwaad toch Heb wel soort krampjes die ik tijdens de zwangerschap van toen ik nog zwanger was ook had.. beetje zeurderig / rekkend gevoel bij baarmoeder.. maak me ook meteen druk dat t wat anders is ofz.
Jeetje wat is er veel geschreven.... de eerste zwangere, maar ook het verdriet... Chats wat ontzettend $\£|$.^|![£< dat je op rood bent gegaan. Een hele dikke knuffel voor jou! Keep my Fingers crossed. Hier vandaag de eerste positieve test... heb een blaasontsteking 😂
natuurlijk! altijd hoop houden hoor! ze zeggen ook dat je extra vruchtbaar bent in deze periode dus wie weet! ik hoop het echt voor je. ik wil echt niet negatief klinken .. sorry had alleen even de theorie erbij gezocht, dus of het mogelijk kan zijn zeg maar. ben absoluut een voorstander van een oplopende test voor je hoor haha