ik zou deze ronde meteen doen als ik moest kiezen. je weet nooit hoe het gaat lopen en je zit nu in de molen zeg maar. hoewel het niet zo hoeft te zijn, is het aannemelijk dat je 2de eerder komt dan de uitgerekende datum. je bent dan misschien wel weer op de been en toe aan een weekje vakantie als je 2 maanden wacht en je bent daarna zwanger dan kan het kindje er ook voor kiezen om veel eerder te komen. niet aannemelijk maar mogelijk. als je gevoel zegt, meteen doorgaan dan zou ik dat volgen.
Dat denk ik niet, kan ook haast niet. Dan moet er een eisprong plaats gevonden hebben terwijl je nog bloedde van de mk. Ik heb 12 dagen gebloed na de mk en werd toen pas na ruim 4 weken weer ongesteld.
herkenbaar, dat had ik ook. dat begon bij mij weer toen ik ging trainen, na harde ontlasting of het weer gezellig maakte met mijn man. het is toch een soort van wond van binnen die moet helen het is dan nog geen menstruatie
Ik zou geen maand overslaan. Wij gaan in juli met mijn ouders, broertje, zus en aanhang op vakantie, ik was eigenlijk 08-07 uit gerekend.. Tsja jammer van de vakantie dan. Maar ik kan ook begrijpen als iemand anders er wel voor zou kiezen om een maand over te slaan.
Geen idee wat de waardes waren pitahaya, maakt me niks uit ook😂😂Als hij zegt perfect, ben ik dolgelukkig☺️
thnx meiden denken jullie dus t zelfde als mij . en ik zou dan trouwens ook wel mee gaan hoor. afgelopen jaar ook eind april bevallen en half juni week naar duitsland geweesr. heerlijk!!!
Nee joh, lekker doorgaan, wie weet beval je veel later of vroeger, je weet het toch niet. Wij hebben net de zomervakantie geboekt. We gaan camperen...stel dat het raak is dan ben ik dan zeven maanden zwanger. Haha wordt ook grappig in de tent. maar zo zal er altijd wel wat zijn.
Chats, sterkte! Welke behandeling doe je? Denanja, op naar gewoon raak en anders zou ik niet overslaan hoor. Overal is een mouw aan te passen. Linda, ik doe mee! 7 maanden zwanger in een tent. Ik heb al eens gecampeerd in een tent toen ik 5 maanden was van de tweeling. Nou toen was ik al flink hoor qua buikomvang.
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier! In het kort: Ik ben in dec 2015 gestopt met de pil, menstruatie kwam daarna niet op gang. Na een half jaar naar de gyn gegaan, gestart met duhpaston, menstruatie kwam toen 1x op gang, daarna weer maanden niet. Ook groeiden mn eitjes niet goed. Nu in januari duphaston gebruikt om menstruatie op te wekken (13 januari was m'n eerste dag laatste menstr.) en ook clomid om eisprong te stimuleren. M'n eisprong was ergens vorig weekend (Ik had de vrijdag voor het weekend en de maandag er na een echo en die de eisprong in het weekend bevestigde). Nu dus een dag of 7/8 dpo. Ik heb alleen geen idee wanneer m'n nod is omdat ik hiervoor geen menstruatie had! Ik heb gisteren en vandaag wel heel licht bloedverlies gehad (gisteren donkerrood, vandaag wat bruin)... hopelijk innesteling!
Zo even alles gelezen, voordeel van de laptop dat ik twee tabbladen kan openen en zo en kan lezen en op de andere kan reageren. LoL 1548, Dankje nog! Ik ga woensdag weer testen, morgen vind ik na de test van vandaag wat te vroeg. En super leuk je banner nu! <3 Pluisje,hopelijk was het idd te vroeg en heb je over een paar dagen een mooie test! Number 2, dank je! Sorry voor mijn geklaag, maar merk idd dat deze week me zwaarder valt dan verwacht, komt wel weer. Fijn dat je nog geen testdrang hebt en hoop dat je de klachten kan negeren. Pitahaya, hopelijk heb je over 6 dagen een mooie test, duurt lang he dat wachten! En dank je, we zijn nu officieel half jaar bezig dus valt nog mee vergeleken met anderen. Al voelt het al wel een eeuwigheid met die maandelijks terugkerende zwangerschapsklachten. xD Farite, Dankje en die tijd alleen is erg herkenbaar. Al denk dat ik je tip maar eens ga gebruiken vanavond en heel hard knuffelen als die kerel van me terug is. Hopelijk is het ons allen snel gegund! Oh en die grapjes graag kom maar op, dat maakt dat je het volhoud. Al is de blaasontsteking niet grappig en hoop ik dat je er snel van af bent, je grap was super! Beebj, wat fijn dat je nu bevestiging hebt dat je officieel mag wachten! Denanja, Wat fijn dat jullie er uit zijn en gelijk doorgaan. Weet je er komt altijd wel wat op je pad waardoor iets niet 'ideaal"lijkt uit te komen. Hopelijk is het niet nodig en is het deze maand al raak, wanneer wilde je deze week weer testen? JK84, welkom! Geen makkelijke weg zo te lezen, hopelijk inderdaad "last" van innestelingsbloeding. Spannend! Wil je ook in het schema waar we allemaal in staan? Zo ja mogen we dan je leeftijd, of je voor het eerste of meerdere kindje gaat en welke rondje je zit? Dan zal een van ons je er tussen zetten.
❤️️ nod lijst 8 t/m 14 februari ❤️ 8 februari (1) Zoranya - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 9 februari (5) anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig bloem92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 1548- 3e kindje - ronde 1 pluisje10- 22 jaar-1e kindje- ronde 7 10 februari (4) chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - mmm marielle31 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 denanja - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 - mmm 11 februari (3) monet - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 1 na mk) zonnestraal- 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na ma) miekkie - 36 jaar - 1e kindje - 4de ronde 12 februari (5) pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 iejoor- 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) Klaasje82 - 34- 4e kindje - MMM cryo terugplaatsing uit IVF 13 februari (2) cisum - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 KleinMeisje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MA 14 februari (5) esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 farite - 35 jaar - 5e kindje - ronde 8 mmm dex1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 number2- 40 jaar - 2e kindje - ronde 3 15 februari (1) jildouu - 23 jaar- 1e kindje - ronde 9 16 februari (1) beebj - 23 jaar - 2e kindje - ronde 6 - mmm datumloos (1) JK84 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 buiten de lijst (0) totaal: 28 wachtbankje (24) , zwanger (1) , ongesteld (1) , mmm (5) , negatieve test (0) , twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)