Ik zie het zeker niet als klagen hoor! En soms is het net iets makkelijker om bij vreemden je verhaal te doen! en deze week is gewoon heel zwaar ivm jullie bijzondere dag. Ik hoop dat deze dagen ook nog mooie momenten zult hebben 🍀
faithful. mn vrouw reageerde niet echt toen ik t vroeg dus heb het net zelf even besloten haha . ga zelf graag door hoor maar de reactie van mn vader kan heel negatief zijn dan zeg maar zo van ja dat wist je allang dat t geboekt was blabla kan t me zo voor de geest halen maja nu niet aan denken is missschien helemaal niet nodig. pff mijn buik... darmen... spastische darmen die zijn goed bezig nu. toch weer wat kleine steekjes in mn liezen. ga donderdag of misshien zelfs vrijdag pas testen. jk84. welkom ook al een lamge weg zrg. hoop voor jullie dat t snel raak is.
Number 2, soms voelt het beetje als klagen. Gelukkig zijn er ook leuke dingen hoor maar het komt en gaat een beetje. Nu even snel stofzuigen boven en de was ophangen en dan lekker filmpje aan en niets doen tot vriendlief thuis komt, mooi verstand op nul. Denanja, sommige mannen kunnen dat idd heel goed. Nou mocht het toevallig zo uitkomen dan moet hij er maar mee leren omgaan toch. Vond je het vervelend dat je vrouw niet reageerde of misschien juist wel makkelijker? Ik denk dat ik ook niet zou kunnen /willen wachten. Op naar een mooie donderdag/vrijdag dan toch! Hoop het zo! Jk84 je staat er tussen.
Goedenavond dames! Hoe voelen jullie je nu? Ik heb even een uurtje 'geslapen' maar ben me toch misselijk zeg!! Precies het zelfde als toen ik zwanger bleek te zijn.. morgen weet ik hopelijk iets meer als ik naar de huisarts ben geweest.
faithful ik vind het wel een beetje vervelend maar ik ben er momenteel gewoon meer mee bezig als haar dus snap het ook wel en zij is er ook makkelijker in zo van ja we gaan gewoon door. kleinmeisje hoop echt dat je morgen meer weet!!
Nee dat niet.. Hij heeft als goed is alle documenten van het ziekenhuis en daaruit kan hij kijken of er een zwangerschap is ontstaan of dat het iets anders zou kunnen zijn maar denk dat ik sowieso ergens deze week of volgende week nog een echo wil...
Helaas niet Maar ik kan nu ook de griep hebben dus dat hou ik nu even aan. Al is t orecies hetzelfde gevoel als toen,, pff zo vervelend allemaal.
Oh my god!! Zit nu dus 6 dagen voor nod en had net echt een mini veegje met oud bloed tijdens het afgeven na het plassen. Word nu toch wel erg spannend!!! Ben nu echt heel zenuwachtig Verder vandaag vanaf de misdag last gehad van maagzuur en misselijkheid en nu nog steeds. Ook pijn in mn onderrug vooral bij het bukken. Moet echt elke keer bijna overgeven
Mijn menatruatie begint altijd met oud bloed, maar hoop dat het bij jou iets positievers betekent Sarah!!
Misschien ligt het aan mij en wil ik het graag zo zien.. maar hij lijkt een klein beetje donkerder?? Overigens is t 'bloeden' (niet echt bloed, meer wat donkerder afscheiding want is alleen met afvegen) nog niet helemaal over, komt zo af en toe nog een beetje.. had dat bij de zwangerschap wat dus een ma is geworden ook gehad.., dat was ook toen ik net wist dat ik zwanger was. Geen idee of je het kan zien oo de foto, denk het niet. *rechts is van vanmorgen
Hey. Ja dacht ik zelf al zal hem zo opnieuw maken,, op bk was teveel licht had ook veel schaduw voor mijn doen
Ik ga zo naar de huisarts en dan neem ik ze mee en vraag ik het even aan hem/haar (geen idee wie ik eigenlijk heb 😳 )
@ Kleinmeisje; om eerlijk te zijn vind ik hem niet echt oplopen .. Hopelijk kan de huisarts je duidelijkheid geven.
11 dpo, kan het nog steeds niet geloven. Als ik moet stoppen met foto's plaatsen, moeten jullie het zeggen hoor!