Nee, ik heb alleen getest.. Ik had kleertjes gekocht en in een cadeauverpakking gedaan waarop stond :The new baby. Dus ik zei ogen dicht, handen open. Hij opent zijn ogen en het eerste wat hij zegt "nee, het is niet waar, ben je zwanger? ". Hij is blij en enthousiast maar ook bang dat het weer mis gaat .
Wat gaan jullie snel hier! Niet bij te houden haha! 1548 wat een mooie test weer en leuk om zo te vertellen! Ik begrijp de reactie van je man wel.. voor jullie helemaal spannend. Ik hoop echt dat het deze keer goed blijft gaan! Gisteren trouwens leuk nieuws gekregen, mijn beste vriendinnetje is zwanger! Ik wist dat ze er ook voor gingen, maar is snel gegaan, 1e ronde. Nu hopen we natuurlijk heel erg dat het bij mij ook raak is! Haha. Ik heb vandaag echt een opgeblazen gevoel terwijl ik voor mijn doen juist vaak naar het toilet moet. Broek zit echt niet lekker, voelt heel vol. Ik heb vaak obstipatie maar is nu dus andersom en continu kleine steekjes onderin mn buik. Concentratie is ook ver te zoeken zeg.. moet echt focussen en dan ook nog super moe! Vandaag 7dpo, begin het wel spannend te vinden nu!
hi Dex, gefeliciteerd met je vriendin! dat is wel heel leuk nieuws en nu idd maar hopen dat jullie samen kunnen zwangeren ik zit net als jij op 7dpo en herken je gevoel.. opgeblazen onderbuik . ik ben bekend met prikkelbare darmen die de afgelopen maanden al enorm opspelen. vandaag bij de MDL arts geweest en medicijnen gekregen en bloedonderzoek. ze vroeg al, zou je nu zwanger kunnen zijn? kon alleen maar zeggen ik hoop het ! haha heb een opgeblazen gevoel in mijn buik (van mijn darmen) en mijn borsten beginnen echt in zijn geheel weer pijn te doen. en ik werd vanmorgen toch wakker na een enorme onrustige droom! mijn dochter was aan het zwemmen in een soort van ingegraven bak(geen zwembad) en had niet door dat er haaien en roggen in zaten en ik kreeg haar er niet zo snel uit. pffff
Had hele tekst en een verkeerde Actie en alles is weg.😂 Dus even korte reactie nu. 1584 spam maar raak hoor met de testen! En leuk zo je man verrassen, hopelijk blijft jullie hummel plakken en kan het genieten beginnen! Dex wat leuk voor je vriendin!! Hopelijk straks samen zwanger, spannend!!! Hier vanmorgen last van krampjes rechts 'op mijn bekken' hoogte en klein beetje bloedverlies met vegen. Vriendlief zei al wat denk je zelf maar ik weet het niet. Vanavond of morgen weet ik zeker of het innestelingsbloeding of gewoon ongesteldheid is. Heb wel gewoon alle klachten nog en ben erg misselijk.
@ Dex; Leuk dat je beste vriendin zwanger is! En het zou nog leuker zijn als jij ook zwanger bent.. Succes met wachten en hopelijk heb je over een paar dagen 2 streepjes op je test! @ Number; Kijkt ze met jouw bloedonderzoek ook naar een zwangerschap? (Misschien omdat je dan moet stoppen met de medicijnen). Dromen is erg herkenbaar (is ook een kwaaltje he ).. Ik heb er nu geen last van maar de vorige keer, ik droomde echt de raarste dingen.
Hiernog steeds heel misselijk en rugpijn en last van maagzuur. Vooral s ochtends n uur nadat ik vam bed af ben begint t en t is nu langzaam aan wat minder.
@ Faithful, spannend hoor, ik hoop op een innesteling voor je!! Jouw nod is ook de 9e toch? Ik duim voor je!
Hopelijk zijn het allemaal kwaaltjes Sarahhhh, en heb je over een paar dagen een positieve test in handen!
de medicijnen zijn eigenlijk gewoon zakjes om je ontlasting dunner te maken en vezels om mijn darmen aan het werk te zetten. deze mogen gewoon tijdens een eventuele zwangerschap. stel dat het raak is dan zal mij dit juist helpen want zwangerschapshormonen zijn funest voor je stoelgang denk niet dat ze ook naar de HCG waarde kijken want dat staat niet op het formulier. ... had het er stiekem bij kunnen zetten natuurlijk haha ze weet dat we de wens hebben en wie weet checkt het ziekenhuis dit standaard ivm eventuele vervolg behandelingen..geen idee. als ze me dan maar meteen belt met het goede nieuws die dromen had ik bij mijn zwangerschappen vorig jaar ook maar ik moet zeggen dat ik altijd wel mijn dromen kan onthouden. deze was alleen weer in kleur en zo realistisch dat ik er echt van schrok. zal vast komen omdat ik foto's van freek vonk had bekeken
wanneer wil je gaan testen? als dit zwangerschapskwalen zouden zijn moet je ook een streepje kunnen zien op een test...
Kleinmeisje; op de rechter denk ik ook íets te zien. Op de linker zie ik sowieso niets. Daarmee zeg ik wel, opgelopen. Maar als je huisarts aangeeft dat je hem moet zien als negatief, zou ik daar toch maar van uit gaan..
Ja we wachten rustig af, maar ga uit van ongesteldheid dan kan het alleen maar meevallen. Ja bij lange cyclus is het de 9e, ben heel benieuwd! Maar heb ook ff een post aangemaakt in zwanger worden topic over wel/niet naar de gynaecoloog gaan. Omdat ik me toch wel afvraag of als ik nu ongesteld ben mijn luteale fase oké is en omdat mijn cyclus zo schommelt (weet dat het vergeleken met anderen minimaal is, maar was altijd tot op de minuut zeg maar) het laatste jaar.
Hoi meiden, Jeetje het heeft erg lang geduurd voordat ik weer kon reageren maar volgens mij mag ik dan ook op paars Ik moest vanaf pagina 11 of 12 teruglezen dus ik had heel wat te doen, haha! Daarom ga ik maar niet op iedereen afzonderlijk reageren. Ik hoop dat er vele meiden op roze mogen! Ik heb zelf erg last van maagzuur, bah bah! Las nog iemand met maagzuur geloof ik...? Getsieh wat is dat vies en de laatste keer dat ik dit had was ik in verwachting van de eerste (maand of 6 geloof ik). Verder niets, wachten wachten wachten.
Faithful heb op je topic gereageerd 😘 Wat een super mooie zwangerschapstest 1548! Hoop dat veel meiden je volgen. Hier begonnen met de ab kuur voor de blaasontsteking. Blauw met geel... de mannen moesten direct aan voetbal denken. Onvoorstelbaar dat ik Cambuur slik... hahaha nou is maar voor vijf dagen gelukkig. Langzaam aan begin ik het wel spannend te vinden. Vandaag 6dpo pregnyl bijna uit mijn lijf... wachten wachten wachten
❤️️ nod lijst 8 t/m 14 februari ❤️ 8 februari (1) Zoranya - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 9 februari (5) anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig bloem92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 1548- 3e kindje - ronde 1 pluisje10- 22 jaar-1e kindje- ronde 7 10 februari (4) chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - mmm marielle31 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 denanja - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 - mmm 11 februari (3) monet - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 1 na mk) zonnestraal- 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na ma) miekkie - 36 jaar - 1e kindje - 4de ronde 12 februari (5) pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 iejoor- 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) Klaasje82 - 34- 4e kindje - MMM cryo terugplaatsing uit IVF 13 februari (2) cisum - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 KleinMeisje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MA 14 februari (5) esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 farite - 35 jaar - 5e kindje - ronde 8 mmm dex1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 number2- 40 jaar - 2e kindje - ronde 3 15 februari (1) jildouu - 23 jaar- 1e kindje - ronde 9 16 februari (1) beebj - 23 jaar - 2e kindje - ronde 6 - mmm datumloos (1) JK84 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 buiten de lijst (0) totaal: 28 wachtbankje (23) , zwanger (1) , ongesteld (3) , mmm (5) , negatieve test (0) , twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Lijst bijgewerkt.
❤️️ nod lijst 8 t/m 14 februari ❤️ 8 februari (1) Zoranya - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 9 februari (5) anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig bloem92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 1548- 3e kindje - ronde 1 pluisje10- 22 jaar-1e kindje- ronde 7 10 februari (4) chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - mmm marielle31 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 denanja - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 - mmm 11 februari (3) monet - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 1 na mk) zonnestraal- 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na ma) miekkie - 36 jaar - 1e kindje - 4de ronde 12 februari (5) pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 iejoor- 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) Klaasje82 - 34- 4e kindje - MMM cryo terugplaatsing uit IVF 13 februari (2) cisum - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 KleinMeisje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MA 14 februari (5) esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 farite - 35 jaar - 5e kindje - ronde 8 mmm dex1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 number2- 40 jaar - 2e kindje - ronde 3 15 februari (1) jildouu - 23 jaar- 1e kindje - ronde 9 16 februari (1) beebj - 23 jaar - 2e kindje - ronde 6 - mmm datumloos (1) JK84 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 buiten de lijst (0) totaal: 28 wachtbankje (24) , zwanger (1) , ongesteld (3) , mmm (5) , negatieve test (0) , twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Lijst bijgewerkt.
Ik zag het en ik weer terug Heb mijzelf of rood gezet want ik krijg nu alle ongesteldheidskrampen en pijnen in mijn rug en het lijkt door te zetten. We gaan vrolijk volgende maand maar weer verder. De aanhouder wint toch! En geweldig Cambuur slikken, moest hier even heeeel hard om lachen. Nou laten we hopen dat jij er als winnaar uit komt na die 5 dagen en van de blaasontsteking af bent!!