Inderdaad een hele leuke groep waar het allemaal veel te snel gaat hahah! Denk je alles bijgelezen te hebben, zijn er zo weer 5pagina's bij Ik ben inderdaad een van de lijst die sowieso tot de NOD wacht. Ben echt benieuwd wat er vanaf morgen hier allemaal gaat gebeuren hoor!
Niet gelukt? Edit: zie nu wel je foto! Maar ik zie er helaas niks op. Kan je hem wat dichterbij maken?
❤️️ nod lijst 8 t/m 14 februari ❤️ 8 februari (1) Zoranya - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 9 februari (5) anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig bloem92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 1548- 3e kindje - ronde 1 pluisje10- 22 jaar-1e kindje- ronde 7 10 februari (4) chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - mmm marielle31 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 denanja - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 - mmm 11 februari (3) monet - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 1 na mk) zonnestraal- 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na ma) miekkie - 36 jaar - 1e kindje - 4de ronde 12 februari (5) pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 iejoor- 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) Klaasje82 - 34- 4e kindje - MMM cryo terugplaatsing uit IVF 13 februari (2) cisum - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 KleinMeisje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MA 14 februari (5) esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 farite - 35 jaar - 5e kindje - ronde 8 mmm dex1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 number2- 40 jaar - 2e kindje - ronde 3 15 februari (1) jildouu - 23 jaar- 1e kindje - ronde 9 16 februari (1) beebj - 23 jaar - 2e kindje - ronde 6 - mmm datumloos (1) JK84 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 buiten de lijst (0) totaal: 28 wachtbankje (24) , zwanger (1) , ongesteld (3) , mmm (5) , negatieve test (0) , twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Even een upje!
als ik hem op mijn mobiel heel erg inzoom zie bovenin wel iets rozigs maar het is wel heeeeeeeel vaag... edit, heb alle mogelijke filters eroverheen gezet maar krijg geen streep. meer rozige waas of zo. 2 daagjes wachten of morgenochtend met je eerste plasje!
Ik zie ook niks jammer genoeg.. en best goede tuurder door mn eigen testen hahah. Misschien over paar dagen nog een keer testen?
Ik dacht wel een soort schim te zien maar is lastig.. zou morgen of overmorgen met ochtend plasje nogmaals proberen!
Eerste week van maart, dat duurt nog even Faithful. Jammer zeg, heb echt een haat aan wachtlijsten, haha. Oooh echt waar Marielle? Ik kan op de imac niet inzoomen, dus ik zie hem helaas niet.. Ik kan het soms ook echt niet bij benen, haha. Deed het vaak tussendoor op mn iphone. Nu zit ik gewoon voor de imac, met een word bestandje erbij, haha.
Ik lijk wel iets te zien maar het oogt grijzig (indrooglijntje). Na hoeveel minuten heb je de foto gemaakt?
Ik zie nog steeds niets... Even paar dagen wachten (want dat deed je nog niet) en dan nog eens testen. Succes!!
Wat een rust ineens haha.. Ik ga zometeen afsluiten en richting huis. Vanavond ga ik met mijn dochter bij een zwemvereniging kijken en verder met Homeland. Fijne avond, tot morgen! P.s. voor de ochtendtesters TOI TOI!
Ik heb net de gynaecoloog gesproken,, Het kan alle 3 zijn zegt ze,, Beginnende menstruatie, doorbraakbloeding of toch innestelingsbloeding... ze zei ook dat de gynaecoloog/dokter die ik toen na de echo had voor verdere info dat ik een goede menstruatie moet hebben gehad voor ik weer een echo krijg inverband dat er dan geen zwangerschap is. Wat ik erg aardig vond wat ze zei is dat ze heel hard voor mij gaat duimen dat het wel een zwangerschap is ☺️☺️ Moet sowieso nog even wachten van haar met testen want het kan nog te vroeg zijn,, ook omdat hij nog erg licht is zei ze. Ik vind haar zo fijn om aan de telefoon te spreken,, sprak haar ook toen de miskraam was begonnen en ik zo een pijn had en niet wist wat ik moest doen en omdat ik zo erg aan het trillen was. Zij legt alles ook keurig uit en dat vind ik prettig ook omdat ze rustig praat.
Zucht meiden wat een spanning hier. Ik vind het echt spannende dagen voor mezelf. Ik merk dat ik wat meer afscheiding heb en rare dromen. Ook last van mijn darmen maar dat komt door de overgang van Afrika naar Nederland. Ben heel benieuwd wat er komende dagen gaat gebeuren bij me. Ik wil wachten tot dit weekend qua testen want na negatieve test wordt ik steeds ongi dus dat wil ik nu niet over me af roepen. Toi toi toi voor de testers van morgenvroeg!
Net tijdens het plassen een hele grote dikke klodder doorzichtig slijm was vrij uitrekbaar ook. Zou toch niet nu pas een eisprong krijgen? Op dag 28 Het was echt een propje slijm. Ik denk dat het zeker wel 3cm was. Echt zo groot. Nog nooit gehad😱