Ben pas morgen laat weer online om te reageren. Vast voor alle testers morgen succes en natuurlijk ook voor alle wachters.💜
Kan best hoor Sarah, als je onregelmatig bent. Ik had 'm deze ronde ook pas op dag 21. Het is bij mij wel bekend, in de periode voor m'n eisprong (wat jij omschrijft).
Hier is een foto van de prop wat ik had ( deze is biet van mij maar deze prop was vaak bij vrouwen voordat die moeten bevallen. Maar hij zag er zo uit.. wat kan dit zijn
Zoals ik al zei Sarah, ik verlies die elke ronde in de periode vóór m'n eisprong. Niks vreemds, vind ik dan
Sorry breek even in! Zo'n prop had ik bij 2 van de 3 zwangerschappen. Verder nog nooit gehad en daardoor ben ik gaan testen, net voor nod en was dus zwanger. Of moet je nog niet ongesteld worden en wacht je op je ei?
Ik denk dus dat ik mn ei al heb gehad. Zit nu op dag 28 maar had n keer n uitschieter naar 40 dagen maar toen had ik dus een zeer licht positieve test. Maar gemiddelde cyclus is 32 dagen wat betekend dat mn nod over vier dagen is. Ik had t ook nog nooit gehad daarom vond k t ook zo raar dat t zo groot was, was echt even geschrokken hahah maar ik hoop dat t bij mij ook komt door n zwangerschap
Ja dat kan ik mij voorstellen! Hopelijk is het goed nieuws als in een zwangerschap. En zo zie je maar weer hoe verschillend het is.. want bij beebje is dit dus een teken dat haar eisprong eraan komt. Ik duim in iedergeval voor je!
Marielle, had jij vorige ronde ook niet zo'n tuurtest? Of was dat een andere marielle? Ik zie helaas niks. Number2, ik had gisteren getest. Hartstikke wit. Maar bij mijn zwangerschap toen op 9dpo was ik al harstikke misselijk en nu niks dus ik ben niet zwanger hoor. Misschien test ik vrijdag nog een keer maar ja, waarom eigenlijk.
Ja klopt dat was ik. Ik wacht nu tot mijn nod met testen want dat turen ben ik nu wel soort van klaar mee hihi
Zo, ik ben weer bij haha! Sorry dat ik niet zo vaak reageer, maar volg alles trouw op mijn telefoon Hier verder nauwelijks symptomen, behalve heel moe, grieperig en lichtgevoelige borsten. Ik weet eigenlijk nog niet wanneer ik kan/ga testen. Hebben deze maand enkel een paar dagen voor mijn eisprong geklust, dus ben heel erg bang voor een witte test. Al die testen van jullie geven me alleen wel enorm testdrang haha, vind er niks aan om 1 van de laatsten op de lijst te zijn! Ga voor ons allemaal duimen!! 😘
Dit is een slijmprop. Deze sluit je baarmoeder af na je eisprong. Deze zorgt ervoor dat bacteriën en spermacellen niet naar binnen kunnen. Iedere vrouw ontwikkeld deze als is deze bij een zwangerschap groter en dikker. Je kunt deze in 1 keer verliezen of geleidelijk aan voor je bevalling of menstruatie.
Het kan dus een beetje alle kanten op met die prop...maar meestal duid dit op een aankomende menstruatie... ik hoop het niet en is het gewoon de cremige afscheiding van een beginnende zwangerschap xxx
Vrees dat die slijmprop toch nog meer functies heeft Number2, hoe kan ik hem anders elke keer verliezen vóór m'n eisprong?🙈
Hahaha, lastig hoor. Want elk vrouwenlichaam is weer anders. Ik heb wel altijd de dag voordat ik ongesteld moet worden veel afscheiding.
Dus is het dan een goed teken of betekend het dat ik ongesteld word of mogelijk toch bevrucht was en t er straks uitkomt?
Ik zit aan de verse Baby Baum thee😂😂 M'n schoonma bracht het eens mee uit Brugge met de mededeling dat ze graag een 1e kleinkind wou en de beste man in de winkel beweerde dat het echt werkt. Terwijl ze niet eens wist dat we net begonnen waren met Lynn te verwekken (om het maar even zo te noemen). Het was voor ons dus dubbel bijzonder dat het toen ook echt raak was! Ik geloof er totaal niet in, maar manlief zei; baadt het niet, dan schaadt het niet🤓haha, ik geef het een kans😏😂
Even terug naar die slijmprop.... ik lees idd dat deze ook voor de eisprong kan komen. Het lijkt er dus op dat je lichaam blijkbaar iedere keer opnieuw je baarmoeder afsluit met een nieuwe prop in verschillende stadia van je cyclus. Misschien een ovu test doen als controle?