Jeeeeej! GEFELICITEERD! We vroegen ons al af of we nog iets van je zouden horen. Super leuk! Al 2 zwangeren, jeeeej!
Heerlijk dit soort dromen haha die heb ik ook. slaan nergens op maar lijken zo echt beterschap met je mannetje!
Hoewel ik vorige week dacht dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn aan de hand van bepaalde symptomen, zijn die nu weer als sneeuw voor de zon verdwenen. Maar we geven de hoop niet op... het kan altijd nog haha.. zit nu op 7 of 8dpo volgens mij
zit vandaag op 8dpo: gevoelige darmen pijnlijke borsten moe enorm KOUD verder niet misselijk wel heb ik een trekkerig gevoel in mijn liezen bij het opstaan, soort kramp je gaat er van alles achter zoeken he haha terwijl de innesteling misschien niet eens is geweest 1548 heb jij eigenlijk kwaaltjes?
Jk, ik denk dat 11/2 dan jou nod is. Gefeliciteerd zoranya! Ik let dus totaal niet op kwaaltjes. Zwanger of niet zwanger; heb dezelfde kwaaltjes lijkt het soms wel. Hecht er dus totaal geen waarde meer aan. Geloof dat ik de enige ben hier😂😂
ben er ook zeker niet bezig hoor maar zag dat iemand anders ook iets schreef over kwaaltjes dus deed even mee. meer constatering wat ik voel maar schrijf het zeker niet toe aan een mogelijke zwangerschap. ik heb waarschijnlijk nog geen eens een innesteling gehad (5 tot 10 dagen na bevruchting ) denk dat het gewoon komt door de progesteron toename na je eisprong. deze zal over een paar dagen mogelijk stoppen en dan verdwijnen deze klachten weer
Ik heb nergens last van. Bij mijn 1e 2 zwangerschappen had ik ook geen kwaaltjes. Bij de 2 miskramen had ik (veel) kwaaltjes. Dus ik ga er maar vanuit dat geen kwaaltjes bij mij een goede zwangerschap betekent. Je moet jezelf enigszins moed in praten dat het goed zit
Hier ia de test nu zo goed als negatief ene kant erg bij maar andere kant weer een beetje teleurgesteld 😬 Hopelijk ben ik snel ongesteld of krijg ik alsnog een positieve test deze week. Test van 2-besure (als ik t goed heb) was nog licht positief,, is ook een erg gevoelige. Kv2v5 was zo goed als negatief. Wat fijn zeg 1548!! En ook erg snel weer zwanger