Ooh snap ik! Als je een knal test had en je temp gaat omhoog, dan gewoon ervan uit gaan dat je eitje is gesprongen he. Doe ik ook! Ook al vind ik mijn temp ook nog 'laag'. Ik denk dat je kruis wel goed staat, maar je kan het even navragen in het topic over de temperatuurkaartjes!
Ik zou graag jullie mening willen horen over wat jullie over deze testen denken... lopen ze af?? Ik twijfel namelijk. Ene kant wil ik dat ze aflopen zodat ik verder kan en andere kant mogen ze ook wel een beetje oplopen 😬
Als ik eerlijk ben zie ik niet heel veel. Misschien die middelste foto (van je eerste post) een heeeeele vage lichte streep inderdaad. De rechter foto zie ik niets. Op je laatste post zie ik helaas ook niets op je rechter foto met veel fantasie links een lichte streep?
Ik ben een hele erge tuurder en zie ze wel gewoon haha😬😂 misschien wil ik het zien?? Maar ik zie ze beter met blote ogen dan op de foto
Ik zie wel op allebei een licht streepje maar ze lijken een beetje gelijk?? Op de rechter zie je wel een duidelijkere controle-streep dus als je daar naar kijkt zou je denken dat hij wel langzaam afloopt... Lastig hoor, deze onzekerheid!
Ja, snap dat je graag een lijntjes wilt zien! Ik ook Misschien is de test vh weekend of maandag wel heel duidelijk! Hopelijk anders snel je menstruatie zodat je aan een nieuwe rond kunt beginnen! x
Ja inderdaad. Heb wel met afvegen wat gelige/bruinige afscheiding lijkt wel.. maar dat had ik toen ook toen ik zo licht testte en zwanger was 😤😤 zo lastig dit allemaal.
Kleinmeisje, ik vind ze oplopen. Op de rechter zie ik een tuur, de linker helemaal niets (foto 1). Foto 2 vind ik ze juist weer gelijk aan elkaar, beide een tuur.
pff deoom je dat je positieve test hebt... schrik je wakker... helaas was een droom. mijn pre menstruatieklachten (rugpijn en veel drinken) zijn weer weg. kan best dat ik die kreeg omdat mn vrouw ongi is geworden k weet t ook niet. saraah die pijn in je liezen als je loopt herken ik van een eisprong dus zou best nog wel eens kunnen dat die het is geweest ja. kleinmeise zie niks op je testen althans niks hoopvols lijk op de eerste foto bij de middelste wel iets te zien maar heeeel vaag. hoop snel op meer duidelijkheid voor je. zoranya gefeliciteerd!!! 1548 die lopen mooi op!!!
Ja dat denk ik ook.... afwachten nog maar. Het liefste zie je ineens een duidelijk verschil he... gewoon een lekkere dikke streep.... geduld is een schone zaak 😙
Maar even een vraagje,,, dan heb ik nu zeg maar nog een beetje hcg in me lichaam zitten, althans urine dan.. is het mogelijk dat dit laatste beetje erg lang duurt voor het eruit is?? Want de testen vergeleken met anderhalfweek geleden zit er een groot verschil,,, die waren namelijk nog heel erg positief en liepen de ene dag af en dan weer op... misschien door de eisprong van vorig weekend? Heb hem waarschijnlijk 27/28 januari gehad.
Kleinmeisje, ik denk echt dat je pas over een week pas weer moet gaan testen. Er zijn ook dames die altijd een licht streepje testen. Dit maakt je alleen maar onzeker zo.