NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chats, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Deze is nog niet positief hoor!
    Hij is pas positief als beide streepjes even donker zijn of zelfs het teststreepje donkerder dan de controlestreep.

2. Marielle31

Marielle31 Actief lid

14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Op de foto lijkt ie lichter... maar goed hij is sowieso wel erg donker terwijl ik pas op dag 5 van mijn cyclus zit vind je niet?

3. beebj

beebj Niet meer actief

Marielle31, je ovulatie test is idd negatief hoor🙊

4. Pitahaya

Ja, hij is best donker voor dag 5 maar met ovulatietesten weet je het nooit. Hij kan soms dan in eens donker zijn en morgen bijvoorbeeld weer lichter en zo gaat het dan de hele cyclus door.
    Dus gewoon even door testen nog. Misschien heb je gewoon mooi over 9 dagen je eisprong.

5. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Het je ook al een zwangerschapstest gedaan Marielle?

Een ovulatietest zou dan ook positief zijn - die reageert volgens mij ook op het hormoon wat wordt aangemaakt met een zwangerschap.

6. Pitahaya

Nee, dit is toch een ovulatietest die ze heeft gedaan??

7. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Hoi meis.. zie dat je al wat reacties hebt gehad maar hij is idd niet positief. Kan me voorstellen dat je even twijfelt maar ik heb het nagevraagd 2 weken geleden bij de leverancier maar dit is een normaal beeld voor heel veel vrouwen. Ik heb zelf ook duidelijke strepen gedurende de cyclus sinds ik nieuwe ovulatietesten ging proberen. Toen ik ook strepen zag na mijn eisprong en vlak voor mijn nod ben ik gaan emailen 😆 je hebt dan een wat gevoeligere test gebruikt. De een is gevoeliger dan de ander. .. zelfs als het geen early test is. Je kunt doortesten tot je je ei hebt maar mogelijk duurt dat nog wel wat dagen. Je kunt ook 2 dagen voor je verwachtte ei weer testen tot erna. maar misschien wel om de dag vrijen zodra je menstruatie helemaal weg is. Dan weet je zeker dat je m niet mist als je ei toch vroeg komt.

8. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Je was te snel, ik had mn berichtje al aangepast haha. Ik was ook te snel met reageren ;) oeps

9. Faithful

Faithful Niet meer actief

Kan soms erg confronterend zijn he, je gunt het de ander, maar je zelf ook zo erg! Misschien geen leuk gevoel maar wel heel normaal. Hoop dat je snel weer wat fijner voelt.

Ik hoef momenteel ook niet echt meer op mijn lichaam te vertrouwen hoor, sinds we bezig zijn is het iedere keer bezig een spelletje met me te spelen. :) Hier maken we het ook geregeld zeer gezellig en rond de vermoedelijke ovulatie data zorgen we er voor dat we er voor dat we dan in ieder geval goed actief zijn. Nou hopelijk snel een lachende test voor jou!

Zelf net de ovulatietesten van de action gehaald en eens zien of die wat voor ons kunnen betekenen. Als ik mijn cyclus aanhoud van 28 dagen dan moet ik op dag 11 (zaterdag) beginnen met testen.
    Wat ik wel grappig vind is dat er op het 'magische altijd de waarheid vertellende internet' (haha) ;) hele verschillende dagen uit komen van mijn vermoedelijke eisprong. Bij de ene site is dit op dag 15 en op de andere op dag 17, bijzonder. We gaan het meemaken deze maand, zaterdag zal ik gaan beginnen met de eerste test en dan zien we wel of mijn ei-gevoel overeenkomt met wat de testen zullen aangeven.

10. Marielle31

Marielle31 Actief lid

14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Ja dat vond ik nou ook, ik doe morgen om dezelfde tijd weer een ovulatietest kijken of ie donkerder word. Ok hoop dat mijn ei niet zooo vroeg komt. Sowieso heb ik mijn ei altijd tussen dag 12 en 15. 😊

11. Marielle31

Marielle31 Actief lid

14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Hoi meid, nou je gaat toch twijfelen he hihi ik ben gewend dat mijn ei welleens wat eerder kan zijn maar dit is wel erg positief 😊
    Mijn ei is meeste tussen dag 12 en 15 wanneer kan ik dan het beste klussen denk jij? Mijn man heeft geen super zaad na herstel operatie dus...
    Sowieso morgen even nog een ovulatie test.

12. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Van mijn zoon in ronde 1 zwanger geraakt maar nu duurt het helaas langer dan gehoopt. Ik merk dat ik daardoor ook steeds meer te twijfelen of ik echt wel een 2e wil, heb niet t gevoel dat het ons gegund Is en we hebben het nu heerlijk met zijn drietjes, wil ik dat wel verstoren met zwanger zijn en weer een baby. Ik slinger echt heen en weer qua emoties voor een 2e. En 't helpt dus niet mee dat we nu al 9 maanden bezig zijn en iedereen die ik ken wel zwanger raakt of bevalt. Gelukkig zijn we nu op vakantie en heb ik niet veel tijd om er mee bezig te zijn dus dat is wel even lekker ;)

13. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Zo meiden alles even bijgelezen, spannende tijden komen er langzaam weer aan voor iedereen.

Hier zijn we heerlijk op vakantie in het warme Afrika, heerlijk dingen bekijken, zonnen en zwemmen en even niet aan zwanger raken denken. Hopelijk brengt het geluk :)

14. Faithful

Mijn moeder zei altijd, wil je zwanger worden ga verhuizen of op vakantie. Doe dingen waardoor je zo bezig bent dat je er niet aan denkt en dan is het raak. Bij haar is dat wel gelukt, wie weet. ;)
    Geniet lekker van de vakantie en wie weet hoe je gevoel is als je weer terug bent. Even afleiding en samen zijn, weg uit het dagelijkse ritme heerlijk.

15. Pitahaya

Het beste is om te testen rond het middaguur he, met ovulatietesten.

Ik ga nog niet beginnen met testen... Maar... ik merkte vandaag wel al dat ik wat 'natter' begin te worden van onder. Dat is vaak een goed teken hier. Tot nu was het allemaal gortdroog. Klinkt allemaal beetje gek hoor. Maar ik merk mijn ovulatie vaak aan mijn afscheiding. Dit was nog duidelijk geen vruchtbare afscheiding maar misschien gebeurt er langzaam aan wel iets. Hoop zooo op een kortere cyclus!!

16. Faithful

Ik had het gelezen en dan zorgen dat je minimaal 2 uur er voor niet (veel) drinkt of plast. Ik ga met je mee hopen dat je een korte hebt deze keer!

17. Pitahaya

Oh, echt? Ervoor niet drinken? Dat wist ik niet!
    Ga ik dat ook maar doen dan.

Maar hier begin ik nog niet met testen hoor. Pas als het echt veel afscheiding word. En anders start ik denk ik volgende week vrijdag met testen.

18. Faithful

Normaal doe ik niet aan gebruiksaanwijzingen, maar heb deze eens geheel doorgelezen. En er wordt geadviseerd tussen 8u en 22u te testen op vast tijdstip en liefst 2 uur van te voren niet te veel te drinken.
    Geen idee of het veel verschil maakt, maar voor die paar dagen moet dat wel lukken denk ik. ;) Vergeet soms toch te drinken en moet dan later op de dag het inhalen.

19. Faithful

Hebben jullie trouwens ook dat jullie gedurende de maand soms kort anders ruiken? Mijn partner/omgeving ruikt niets raars (gelukkig! hihi) of anders dan anders, maar zelf merk ik wel dat ik soms anders ruik van onder, ik kan het niet omschrijven. De reden dat ik er over begin is omdat ik het vandaag weer ruik, ik zit op dag 8 van mijn cyclus. Het is tijdelijk, heb verder nergens last van en gebeurd iedere maand. Zal eens opletten wanneer het steeds is.

20. Pitahaya

oh, wat gek. Nee, dat heb ik eigenlijk nooit.

Deel Deze Pagina