haha ja sorry irritant! denk je op je laptop is t makkelijker typen en dan krijg je dat. 3 letter die t niet doen normaal gebruik je ze niet zoveel de c v en h maar blijkbaar hier op t forum wel haha nu dus weer gewoon op mn foon. die laptop is nog niet eens zo oud grr. rare is dat als ik in t zoekscherm bij google die letters indruk ze t daar wel doen. dus denkt dat dit forum niet wilt dat k ze typ whawha. cisum succes!!!
ben zo benieuwd sarah wat t allemaal is bij je. kan je geen ovulatietest doen voor de zekerheid dan weet je t zeker?
Meiden omdat jullie het begrijpen... deze maand 3 geboorte kaartjes ontvangen, op Facebook nog 2 geboorte aankondigingen en dan nu een zwangerschapsaankondiging van iemand die uitgerekend is dat ik ook uitgerekend had kunnen zijn maar kreeg een miskraam. Soms is het leven erg confronterend (nu alweer 9 maanden bezig en nog geen 2e kindje in zicht) soms doet een wens echt pijn. En ik haat de wachtdagen, durf niet eens te testen omdat ik bang ben zo enorm teleurgesteld te zijn. Zo klaagmodus weer even uit.
Ach meis, ik kan alleen maar een digitale knuffel geven. Het is ook moeilijk allemaal.. Hoop zo voor jou dat je deze ronde zwanger bent!
Sabagirl; heel begrijpelijk hoor! Bedankt iedereen! 😁 Heb een goed gevoel over het gesprek. Hoor vrijdag of uiterlijk maandag of ik het geworden ben. Bleek de laatste te zijn die op gesprek kwam, dus hoop dat dat toch iets positiefs is omdat ik dan als laatste een indruk heb kunnen achterlaten
Heel zwaar en lastig! Lekker klagen, gooi alles er lekker uit hier want ook daar zijn we voor! Een overheerlijke warme knuffel voor jou! Liefs
Meid ik snap het helemaal hoor. Wordt ook altijd moe van al die aankondigingen op Facebook. Vind het heel fijn voor hun!!! Maar is wel even slikken hoor. Dikke dikke cyber knuffel!
Dikke knuffel!!! heb ff geen woorden, maar dat is gewoon ff K. Snap je gevoel helemaal, soms moet je gewoon ff die klaag modus aanzetten!!💜
Hier nog steeds heeel erge misselijkheid. Het komt echt met vlagen. Ineens heel misselijk en dat duurt dan verschillend, paar minuten tot n uur of 2. Het komt gelijk op met de rugpijn. Ook de duizeligheid komt ineens oo en gaat erna weer weg. Ik vind me lichaam nu zo raar doen. Ook opvliegers en daarna ineens koud
❤️️ nod lijst 8 t/m 14 februari ❤️ 8 februari (1) Zoranya - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 9 februari (5) anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig bloem92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 1548- 3e kindje - ronde 1 pluisje10- 22 jaar-1e kindje- ronde 7 10 februari (4) chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - mmm marielle31 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 denanja - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 - mmm 11 februari (3) monet - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 1 na mk) zonnestraal- 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na ma) miekkie - 36 jaar - 1e kindje - 4de ronde 12 februari (5) pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 iejoor- 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) Klaasje82 - 34- 4e kindje - MMM cryo terugplaatsing uit IVF 13 februari (2) cisum - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 KleinMeisje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MA 14 februari (5) esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 farite - 35 jaar - 5e kindje - ronde 8 mmm dex1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 number2- 40 jaar - 2e kindje - ronde 3 15 februari (1) jildouu - 23 jaar- 1e kindje - ronde 9 16 februari (1) beebj - 23 jaar - 2e kindje - ronde 6 - mmm datumloos (1) JK84 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 buiten de lijst (0) totaal: 28 wachtbankje (22) , zwanger (3) , ongesteld (3) , mmm (5) , negatieve test (0) , twijfel-/tuurtest (0) wil je op de lijst? vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!)
Oehhh spannend!!! Leuk gefeliciteerd wow wat gaaf steeds meer zwangeren!! En Cisum spannend zal voor je duimen!!!
wauw geweldig denanja!! hopelijk loopt hij mooi op!! ik heb geen last meer van misselijkheid alleen nog een drukkend / trekkerig gevoel en last van mijn darmen en had net roze rekbaarslijm :O op google las ik dat dat een innesteling zou kunnen zijn... ei geloof ik niet want die heb ik anderhalve week geleden al gehad (bevestigd op de echo dat hij gesprongen was) vind het erg spannend.