Sarah. Als hij straks negatief is, heeft het geenzin om morgenochtend nog eens te testen. Dan kun je beter overmorgen testen. HCG verdubbelt om de dag namelijk.
Hier ook nog steeds niets, ben al wel heel de dag misselijk... ga vanavond in bad, dat werkt vaak stimulerend voor mijn menstruatie. Als ik morgenvroeg nog niet het gevoel heb ongesteld te worden doe ik een testje 🙈. Ben al zenuwachtig en heb me vandaag erg in moeten houden om niet te testen.
action testen zijn betrouwbaar ja. ze hebben alleen wel wat hcg nodig (althans bij mn vorige zwangerschap) ik heb trouwens savonds om 2300 getest op 12 dpo en dat streepje was heeel goed zichtbaar. al mn letters doen t weer jeuuuj monet balen zeg dex jij was gewoon te vroeg en hebt over 2 dagen posi test.
Sarah mijn test van vanochtend was een action test dus prima testen. Ook bij mijn mk en bij zwangerschap van mijn zoon streepjes gehad op action testen. Ze blijven ook omo wit als er niks is. Succes morgen met testen! Pitahaya spannend! Ik duim.voor je!
Trouwes, toch nog 1 goed nieuwtje,, vandaag hebben mijn vriend en ik de huur overeenkomst van de woning ondertekend dinsdag krijgen wij de sleutel!
Hihi ik hoop het!! 😍 Hoe voel jij je nu? Al meer kwaaltjes? Kleinmeisje, wat leuk, gefeliciteerd!! Hopelijk kun je nu een beetje je gedachte verzetten.
Nou meiden zoals ik al had verwacht kan ik op rood. (Typ dit vanaf m'n telefoon dus kan de lijst zelf even niet veranderen.) Wel m'n kortste cyclus sinds het stoppen met de pil... Om toch maar positief proberen te blijven
cisum balen zeg dex ik heb niet veel kwaaltjes. last van mn buik zo'n lichte buikpijn ofja meer een opgeblazen buik heel de dag. en soms zuurbranden maar verder niks.
Okeej meiden ik sta nu met de test in mn handen maar ik durf het echt niet aan.. zo bang voor weeerr een teleurstelling.. 😫
Okeej wat moet ik hiermee. Ik zie wel een heeeel dun lijntje maar zit die niet te dicht tegen de controle streep aan?
De kwaliteit is weer goed hier. Kan t lijntje zelf niet eens zien hier ik probeer het eens in negatief
Sorry ik zie het niet. Volgens mij zitten die streepjes ergens in het midden van de vakjes toch? Maar het linkervakje is, naar mijn mening, wit. Overmorgen nog een keer testen