Bedankt lieve meiden 😍 nu nog oplopen... test nooit voor nod... dus de onzekerheid slaat gelijk weet toe.. precies een jaar geleden voor t eerst zwanger.. fingers crossed dat mijn nod voorbij gaat zonder menstruatie en dan een lieve kleine plakbaby ❤
Dank je wel lieverd!! Ik gun het jou ook zo.. hopen dat deze blijft.... dat is bij mij een dingetje... knuffel!
Hij zit verkeerd, de test streep hoort links te zitten van de controlestreep net als deze,, (deze is van 2 weken geleden trouwens)
Jaa hahah ik zei t net al. Zo dom hahah. Maar ik zie het streepje eht super licht en moet herl goed kijken. Krijg t niet op de foto dus ga morgen nog een keer testen
Number2 - dat is niet eens een tuurstreep! Die is mooi! gefeliciteerd!! Sarahhh ziet er ook goed uit hoor ook alvast gefeliciteerd! Mooie dag hier vandaag
Number2, ik snap dat je daar onzeker over bent. Je hebt al 2x een miskraam gehad he? Is dat ooit onderzocht verder of niet?
Sarah, deze was van gisteravond toch? Probeer anders morgen ochtend nog een keer! Ik weet niet meer wie het vroeg over de 13dpo en negatief, maar ik zou nog voorzichtig hopen hoor. Vriendinnetje testte op nod negatief en 2 dagen later positief (15 of 16 dpo).
Ja, het schijnt wel te kunnen ja.... Ik zit ook op 13dpo en heb wel al menstruatiekrampjes. Heb jij dat dan niet? (Weet niet meer wie het vroeg...). Sarah, ik zie hem niet. Hopelijk over een paar dagen wel knalpositief!