NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chats, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Gefeliciteerd number2!!!

2. Zoranya

Zoranya Bekend lid

31 jan 2017
    783
    488
    63
    Dit zijn mijn testen. De laatste is van vanochtend

Bijgevoegde bestanden:

3. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd Number2!!!! Thats great. Ben blij voor je.

Zelf hier nog geen ongie.
    Wel weer lichte menstruatieachtige krampen nu. Maar dat had ik eergisterenavond ook al. En het is niet heftig genoeg om te zeggen; het gaat zo doorzetten.
    Daarnaast geen gekleurde afscheiding meer. Dat heb ik normaal meerdere dagen in de aanloop naar menstruatie. Wel net ineens een volledig wit minimaal klein "brokje" afscheiding. Raar. Kent iemand dit? En totaal geen bloed in te herkennen, waardoor ik ook weer denk dat er nu geen menstruatie aan zit te komen.
    Mijn borsten zijn ook wat pijnlijk, maar daar ben ik weleens vaker bekend mee.
    En ik ben zo zo moe. En niet helemaal lekker. Maar ja, mijn leven is momenteel ook vrij druk en stressvol, dus ja wat komt waardoor?
    Veel klachten dus, maar die ook weer andere oorzaken kunnen hebben..
    Wat zijn die dagen rond je nod toch altijd lastig zeg!

4. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    De 14de pas

5. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Nee nog niet.. de 1ste was een ma . Mooi hartje met 8.5 week en bij 11 weken was het gestopt.. bij de echo zagen ze t pas. De 2de was een mk en met 6.5 week bloedverlies.
    Bij een derde keer gaan ze pas verder kijken. Ik hoop dat 3keer scheepsrecht is en dat deze mag blijven 😊

6. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Oh echt....😣sorry ook van mij......

7. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Nu gaan genieten!!mooie test

8. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Dank je 😍

9. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Wat een mooie oplopers!!!

10. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Dank je wel!ja deze dagen zijn een drama.... je voelt van alles en je denkt van alles maar je moet maar wachten. En ik heb echt geen geduld....😆
    Normaal test ik nooit voor nod dus waarom nu ineens wel... geen idee haha. Xxx
    Even afwachten maar voor jou.. lastig he.

11. Jildouu

Jildouu Actief lid

19 aug 2016
    160
    4
    18
    Gefeliciteerd dames!
    Ik heb net een early test van zwanger en kids gedaan, iemand ervaring met deze testen? Helaad negatief, maar als ik heeeeeeel goed kijk lijk ik een tuurstreepje te zien.. (met een beetje fantasie haha) ben ook nog aan de vroege kant, maar kon het niet laten.. Nu toch maar wachten tot NOD 😔

12. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Maakt niet uit hooor moest er eigenlijk zelf en beetje om lachen

13. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    Dat was ik :) thanks. Zal over paar dagen nog een keer testen voor de zekerheid maar ik ga er vanuit dat die ook negatief zal zijn :(

14. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    Ik had menstruatiekrampen, een week lang. Ook ren heel moe zwaar gevoel in m'n bovenbenen. Dat gevoel heb ik ook altijd wanneer ik ongesteld ben. Sinds gisteren is dat gevoel weg, ook geen krampen meer.

15. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    Ooh en voor alle positieve testers: super! Van harte gefeliciteerd!! Geweldig nieuws!

16. beebj

beebj Niet meer actief

Jildou, over de Zwanger&Kids ovulatie testen ben ik heel tevreden. Zeangerschaptest nog nooit gedaan, die van hun.

Miekkie; Die afscheiding die jij benoemt, heb ik wel vaker. Bij mij zegt het iig niks.

17. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

ZwAngerschapstesten van hun heb ik wel gedaan en was daar erg tevreden over,, waren overigens ook snel positief toen ik zwanger was ☺️ Heb nu weer die van 2besure (als ik het goed heb) of ik heb ze van zwangerschapstestbestellen.nl ik vergeet t altijd 😬😬

18. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Ja echt lastig Number2..
    De menstruatiekrampen van een paar uur geleden zijn ook weer weg. En geen afscheiding die gaat duiden op een menstruatie te bekennen. Ieder bezoekje aan het toilet is toch spannend momenteel.
    Net hele huishouden gedaan, maar dat kostte me veel moeite. Ben echt moe. Beetje uitgeput.
    Maar ook heel slecht geslapen. Drie schone shirts aangehad omdat ik ze uit kon wringen van het zweet..

19. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Ahh oké beebje, bij mij is de afscheiding wel daadwerkelijk anders dan normaal voor een menstruatie. Eerst veel wit gehad en nu nagenoeg niets meer. Terwijl ik normaal steeds bruinere afscheiding krijg in aanloop naar menstratie.

20. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Miekkie, dat laatste is hier ook een beetje, al heb ik nog maar weinig vergelijkingsmateriaal. Is best wel waterig/wittig.

Vermoeidheid hoort er ook bij hè? Net per ongeluk 2 uur op de bank geslapen.. en continu kriebelende buik en borsten. Ik heb nog geen idee welke kant het op gaat maar heb besloten niet eerder dan de 14e opnieuw te testen. Duimen jullie mee? Vind het erg spannend! 😊

Deel Deze Pagina