Opnieuw testen Dex? Heb je al een keer getest? Het is idd superspannend! Als het zo doorgaat kan ik nog steeds morgenvroeg testen. Nog niets te zien hier. En ik kom de bank vanavond even niet meer af, zo moe.
Ja gisteren, maar was nog niks te zien. Nod is als het goed is de 14e dus ik wacht maar rustig af. Die wite testen zijn niet leuk..
Nee, geen ovulatie testen gedaan. Ik wacht maar af tot ik ongesteld ben denk ik.. hoewel het er voor het eerst niet aankomt naar mijn gevoel 😪. Hopelijk duurt deze cuyclus niet té lang en dan beginnen we volgende cyclus wel met ovulatie testen...
Nog steeds enorm aan t twijfelen over de testen. Nadat er een streepje kwam binnen de minuut. Maar hij stond wel heel ver naarrechts... morgen ochtend ofzo nog een keer testen.. ze zeggen dan wel een streep is een streep maajaa.. wat moet ik er van denken
Jaa ga ik doen het was toch best wel een duidelijk streepje voor twee dagen voor nod... mjaa doordat ie zover naar rechts was, ben ik toch gaan twijfelen..
Succes aan alle testers morgen! Mijn duimen draaien voor jullie. Hier is de misselijkheid al begonnen...
Ik hoop dat het mij morgen nog even lukt om online te komen en te kijken of er nog positieve testen waren.
Ik wens jou alvast een hele hele fijne vakantie! Geniet ervan, lekker ontspannen en plezier hebben 😙
Hier nu lichte menstruatie pijn dat doortrekt naar onderrug en bovenbenen??? We zullen t zien morgen ochtend
Number2.... wauw geweldig gefeliciteerd. Tubetje bizon kit gestuurd hoor 😉 Pithaya een hele goeie vakantie. Hier morgenochtend nogmaals een test doen 11dpo dan... we zullen zien. Ging vanmorgen kokhalzen van een kopje thee. Laatste bijwerkingen van de ab? We zullen zien
Ben toevallig in t ziekenhuis. Kijk ik naar een deur staat er: bent u zwanger? (Misschien?). Zou het een teken zijn? Hahah