NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chats, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

toch nog even online hier...

Zo raar. Ik ben niet ongesteld geworden vanochtend. Normaal word ik het altijd meteen in de ochtend. Ik heb geen hoop dat ik zwanger ben hoor. Ik denk dat het gewoon morgenochtend komt. Wel balen. Morgen gaan we op vakantie en dan dag 1 van de vakantie mijn menstruatie. En dag 1 ben ik het altijd zo heftig. Maarja, zonder pil kun je moeilijk plannen.
    Wel gek want had echt mijn menstruatie vanochtend verwacht maar nee dus. Heb wel het idee dat het er zit aan te komen want beetje lage buikpijn.

Nou, ik ga nu de vakantiespullen bij elkaar sprokkelen en dan morgenochtend gaan we. Ik ben woensdag de 22e weer online, dan ben ik weer thuis. Ik weet niet of ik op de vakantie online kan komen maar misschien nog wel even... maar dat weet ik nu niet zeker.

Doei doei!!!

2. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Vreemd verhaal idd meis.....
    Tampons en testjes mee op vakantie...? Een hele goede reis en geniet ! Je bent eraan toe om even je gedachten te verzetten 😙 ik zeg telefoon in de kluis en pas thuis weer aan😎

3. Pitahaya

Ja, misschien doe ik zo nog even een testje voor de zekerheid? Maar kan eigenlijk niet... Maar vind het zo apart. Mijn lijf klopt altijd precies. 14 dagen na gevoelige tepels word ik altijd ongesteld en dat is vandaag en ik word het altijd in de ochtend. :(

4. Dex1989

Dex1989 Bekend lid

21 dec 2016
    924
    651
    93
    Vrouw
    Vreemde cyclus. . Toch nog een beetje spannend! Ik zou er 1 testje tegenaan gooien, dan weet je het gewoon zeker. Maar sowieso een hele fijne vakantie meis, lekker genieten!!🎉

5. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Miss wordt je nu toch in de loop van de dag ongesteld???

Hier toch iets van rode sliert gespot in m'n afscheiding, een heel dub rood sliertje. Dus ben bang dat ik toch weer ongesteld ga worden 😓 Hoop dat het nu dan gauw komt. Baal er deze x toch wat meer van dan anders 😣

6. Pitahaya

Had jij al getest Brondy?

Ja, kan hoor, dat ik in de loop van de dag ongesteld ga worden, maar het is eigenlijk altijd in de ochtend meteen dus dat zou raar voor mij zijn.

Ik ga zo nog wel even een testje doen maar eigenlijk weet ik het al. Maar wie weet. Haha.

7. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Nee nog niet getest, test nooit voor NOD eigenlijk
    Of op NOD of er na. Mijn ongesteldheid kondigt zich namelijk altijd aan met bruin/rode afscheiding. Dus daar wacht ik eigenlijk altijd op, haha
    Als het uit blijft en er echt niks meer roods komt dan ga ik dinsdag wel testen.
    Ben af en toe wel misselijk en koffie smaakt mij niet echt. Maarja volgens mij kun je ook misselijk zijn vlak voor je ongesteldheid 🤔 Dus durf echt nergens op te hopen.

8. Marielle31

Marielle31 Actief lid

14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Goedemiddag meiden,

Vanmorgen positief getest!! morgen mijn nod.. 😁

Sorry voor de slechte kwaliteit foto maar mijn camera is kapot.

Bijgevoegde bestanden:

9. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Ik zie m hoor!!je controlestreep is wel maar half? Morgen of overmorgen nog eens testen!spannend he!!

10. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Wat een toestanden... niet ongesteld, wel symptomen, ik blijf duimen voor iedereen en hoop snel op meer roze

Marielle van harte gefeliciteerd!!!!

11. Marielle31

Marielle31 Actief lid

14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Ja die is nu helemaal doorgelopen beetje snel met foto maken haha..

Bijgevoegde bestanden:

12. beebj

beebj Niet meer actief

Ik zie hem ook Marielle! Gefeliciteerd😘

13. Pitahaya

Ik wil niet negatief zijn maar als die controle streep niet aanwezig is, lijkt mij dat niet goed hoor. En is volgens mij de test ongeldig.

14. Marielle31

Marielle31 Actief lid

14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Bedankt beebj.. Kan het nog bijna niet geloven haha maar hij staat er toch echt heb ook eigenlijk ook niet echt ergens last van. 😘

Number2 jij ook super gefeliciteert 😘

15. Marielle31

Marielle31 Actief lid

14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    De controle streep is duidelihk aanwezig.

16. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    marielle ik zie hem ook gefeliciteerd!!

pita raar! ik herken t wel ik word/werd ook altijd precies zelfde tijdstip ongi ook idd smorgens. hoop voor je dat t vandaag nog doorbreekt (of dat je zwanger bent natuurlijk!!!).

brody balen maar t kan nog he!

17. Marielle31

Marielle31 Actief lid

14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Bedankt denanja. Jij ook gefeliciteerd 😘

18. beebj

beebj Niet meer actief

Maar ik zie de controlestreep staan bij Marielle hoor Pitahaya.

19. Brondy

Brondy Fanatiek lid

23 jun 2011
    3.660
    438
    83
    Overijssel
    Voorzichtig gefeliciteerd Mariëlle!

Denanja
    Zou idd kunnen, maar altijd als ik dit heb, word ik een dag later ongesteld. Dus daarom heb ik geen hoop meer...

20. Pitahaya

Oh haha, okay. Dan ben ik scheel.

Deel Deze Pagina