NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chats, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Begrijpelijk haha nou gefeliciteerd hoor!!

2. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Oh sorry, nog eens gekeken. Ik zie de teststreep niet, haha.
    Of nou ja, heel licht. Denk ik.

3. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Net getest. Er kwam een eerst een horizontale streep die best wel duidelijk was maar daarna verdween die en was de test zo wit als de sneeuw... dus nu ben ik een beetje verdrietigg:(

4. Sarahhhh

Nee we waren uit met een paar vrienden ( ik had geen drank genomen voor het geval dat). En een vriend van me gooide een sneeuwbal toen gooide paar andere jongens terug en toen na die sneeuwbal rende ze op hem af en sloegen ze hem. Toen hele oogkas dik en wss fractuur maar uiteindelijk was het niks en mochten we weer naar huis. Hij heeft nu wel een heel dik oog haha maar verder gaat het goed

5. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahhh sarah wat balen :( :( :(

lekker nachtje gehad dus.. not..

6. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Oh balen meis.... knuffel!

7. Sarahhhh

Dankjullie well. Jullie heel veel geluk met jullie zwangerschap!! :)

8. Marielle31

Marielle31 Actief lid

14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Kwaliteit van de foto is nogal slecht dus.daarom.misschien wat.moeilijk te zien.

9. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Hee dames.
    Ik heb vandaag negatief getest,, dus ik denk dat het toch mijn menstruatie was die vorigge week zondag kwam tot aan donderdag?
    Al was het alleen met afvegen..
    ik wil niet steeds de gynaecoloog bellen of ik dat als een menstruatie moet tellen :( bloeding is helemaal over.

10. beebj

beebj Niet meer actief

Normaal gezien zou ik zggen idd menstruatie kleinmeisje, mits het écht rood was. Maar gezien je miskraam durf ik het echt niet te zeggen... Zou toch echt even de gyno bellenhierover.

11. KleinMeisje93

KleinMeisje93 Niet meer actief

Het was niet écht rood :( was meer roze

12. beebj

beebj Niet meer actief

Dan zou ik zeggen dat 't geen menstruatie was. Ik heb vaak rood gemengd met bruin, maar telt toch als rood, omdat er écht rood bij zit dan zeg maar.

13. Fleurtjej

Fleurtjej Actief lid

8 okt 2015
    191
    0
    16
    Ik mag op rood en op naar volgende ronde 😊

14. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    balen fleurtje

15. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Balen Fleurtje!!

Hier nog steeds niets van een aankomende ongesteldheid te bekennen.
    Daarnaast voel ik me helemaal belachelijk vandaag. Buiten het feit dat ik misselijk ben en mijn borsten pijnlijk, ben ik moe, prikkelbaar en jankerig. Heel erg.
    En het begint er toch echt om te spannen nu. Ondanks de negatieve test, begint alles er nu naar te neigen. En inmiddels is dag 28 van de cyclus bijna voorbij. Gemiddelde is 26 bij mij en maximale ooit 29. En gezien ik ook nog geen bruinige afscheiding heb die er normaal al dagen is...

16. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Spannend Miekkie!
    Ik heb het ook....datgene wat ik heel eng vind - hoop!
    Ik zit pas op 8dpo, maar op de een of andere manier hebben we (vriendlief ook) het idee dat het goed zit. Ben bang dat tzt de teleurstelling dan nog groter is weet je wel. Maar ja... Het voelt allemaal heel hoopvol en dat is raar ;)

17. Fleurtjej

Fleurtjej Actief lid

8 okt 2015
    191
    0
    16
    Vind het niet erg. Was mijn eerste cyclus na met de pil gestopt te zijn. Nu kan ik volgende ronde echt beginnen met ovulatie testen enzo :). Miekkie, heb je al getest?

18. miekkie

miekkie Bekend lid

24 feb 2006
    713
    162
    43
    Vrouw
    Ja vanmorgen getest, maar hartstikke wit.
    Misschien bouwt mijn hcg wat minder snel op? Dat zou natuurlijk kunnen op cyclysdag 28.

19. Sarahhhh

Hier geen krampjes meer gehad. Zo teleurgesteld. Dacht echt dat t raak was deze ronde..

20. beebj

beebj Niet meer actief

Oh hou op Miekkie, loop ook al het hele weekend mokkerig te janken🙄word gek van mezelf. Manlief vraagt wat er is, wist ik dat maar🙈Cylcusdag 30 alweer

Deel Deze Pagina