NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chats, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Faithful

Faithful Niet meer actief

#161 Faithful, 19 jan 2017
    Laatst bewerkt door een moderator: 19 jan 2017
    Beebj, wat fijn dat je kleine zo lekker kan genieten van het slapen! De eerste is was 2 mnd te vroeg en de tweede 15 weken te vroeg (maar toch nog 7mnd geleeft), hopelijk drie keer is scheepsrecht en dus voldragen.;) Merken jullie momenteel nog veel van na haar vroeggeboorte als ik dat mag vragen?

2. Faithful

7u is een mooie tijd toch, jammer dat het toch nog niet zover is. Het lichaam is soms erg ondeugend (laat ik het netjes zeggen) met wat het laat zien is mijn ervaring.
    Nog maar weer even wachten dus.

3. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Precies. We blijven doortesten. Heb morgen als het goed is die zwanger en kids in huis want ze zijn al op de bus, super fijn. Dan kan ik hopelijk een oplopende lijn zien.

4. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Ik ben benieuwd of de zwanger en kids dipsticks ook vrij duidelijke streepjes laten zien buiten de vruchtbare periode. De z&k cassette variant iig wel. Succes ermee en hopelijk snel een mooie knaller :D

5. Pitahaya

Ik ga morgen trouwens ook het boek 'Innesteling' ophalen bij de bieb. Hoor daar goede verhalen over.

Het slijm was net weer niet aanwezig en daarna weer wel... dus wisselt.

Hoe zit het met jullie eieren? :) Of nog niets in zicht?

6. Faithful

Benieuwd wat je van het boek vindt Pitahaya, laat je het ons weten? Hier gezellig aan de klus en zaterdag eerste dag voor de ovulatietest.😊

7. Pitahaya

Heb je dat boek ook al eens gelezen?

Hier nog niet aan de klus geweest. We moeten maar eens aan de bak denk ik. :p

8. Faithful

Nee nog nooit van gehoord, mocht het wat zijn dan zal ik hier ook eens kijken of we hem hebben bij de bieb. Ik heb voorheen echt geluk gehad gelijk raak te hebben gehad, dus nooit bewust bezig mee geweest.
    Klusze vast.😉

9. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    7 hele zware maanden zullen dat geweest zijn....ik hoop ook op 3 x scheepsrecht... 1 ma , 1 mk en hopelijk nu een gezonde zwangerschap en kindje..xxx

10. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Hier de laatste dag van mijn menstruatie geweest. Heb even 1 ovulatietest gedaan zodat ik weet hoe duidelijk de streep is zonder hormonen (nagenoeg geen). Nog een paar daagjes en dan gaan we weer beginnen ;) eerst maar weer een paar keer oefenen voor we de echte uitvoering krijgen 😅😊

11. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Ik zal de testen delen zodra we van start gaan. Lijkt me leuk ... jullie ook of liever niet?🤔

12. beebj

beebj Niet meer actief

Pitahaya; Tsja, daar is nooit een oorzaak voor gevonden. Bij een volgende zwangerschap word ik nóg beter in de gaten gehouden. Ik heb bijna m'n hele zwangerschap int zh gelegen; misselijk, overgeven tot aan uitdroging aan toe, weeenremmers, longrijpingprikken; noem maar op. Tijdens 1 van de opname beviel ik plotseling, wat was ik "blij" al in het zh te zijn! Na 2 weken couveuse mocht ze eindelijk mee naar huis. Vind het stiekem doodeng, een volgende zwangerschap. Tuurlijk, elke is anders. Kan nu ook allemaal perfect gaan, maar 't kan ook nog slechter gaan. Probeer er maar zo min mogelijk aan te denken..

Faithful: Momenteel lopen we alleen nog bij de fysiotherapeut en heeft ze een VVE indicatie voor een 3e ochtend psz per week ivm vroeg geboorte en vertraagde motoriek. Kinderarts en kinderorthopeed hebben we sinds kort afgesloten!💪Haar grootste "probleem" is haar onzekerheid. We moeten haar letterlijk álles aanleren, anders zal ze het nooit gaan doen. Van omrollen int begin tot lopen aan toe, springen en noem maar op. Straks het schrijven en dergelijke. Werkelijkwaar álles. Maargoed. Als dat het enige is, denk ik dan maar..

Number2: Ik heb met zwanger&kids áltijd 2 streepjes zichtbaar🙂

Ik heb vanavond m'n laatste tablet tamoxifen ingenomsn, voor deze ronde. Maandag naar de gync voor een echo, follikel meting.

13. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    oh ik ben heel benieuwd naar het boek! laat je weten wat je er van vindt?

14. Pitahaya

Nou, of ei hier al komt, geen idee. Ik denk het niet want had zojuist weer geen slijmerige afscheiding maar vanochtend weer wel. Heel wisselend dus.
    Ach ja, we wachten het maar weer af. Ik heb het boek bij de bieb gehaald. Zit er zo even in te bladeren en vooral dan de tips t.a.v. voeding. Nou, de eerste: Geen koffie drinken en geen groene of zwarte thee en cola. Dus geen cafeine. Nou ja, dat doe ik eigenlijk al allemaal niet. Ook geen suiker en dat is nog wel een dingetje bij mij. Probeer altijd suikervrij te eten maar heb soms van die vreetkicks.

En leuk als we ovu-testjes gaan delen. Als het goed is komen de mijnes vanmiddag binnen.

15. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Ik moet nog even wachten op mijn ovulatietesten, begin pas op dag 15 (zit nu op dag 5) aangezien ik meestal rond dag 18-21 een knaller heb.

16. Pitahaya

Ik hoop dat een volgende zwangerschap je makkelijker af gaat!! En dat beep tot 40 weken blijft zitten.

Hier een hele makkelijke zwangerschap gehad. voelde mij echt top. Ga er beetje vanuit dat dat straks weer zo is. Mja... dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Wel tot 14 weken bloedverlies gehad. Dat was wel onzeker.

17. Pitahaya

Huh, hoe kunnen wij dezelfde NOD dag hebben dat jij pas over 16 dagen een eisprong hebt en ik al over 11 dagen??

18. Faithful

Ik zou ze zo weer overdoen, maar ik wens ze niemand toe. Hoop dat je begrijpt hoe ik het bedoel, was idd zeer zwaar. Maar zo te lezen heb jij het ook niet makkelijk gehad. Op naar een aantal goede zwangerschappen en gezonde kindjes in onze armen!
    Ja helemaal goed, ik begin morgen met testen ben erg benieuwd.
    Pittige zwangerschap, hopelijk dat de volgende een stuk plezanter mag zijn! Fijn dat je wat de jonge dame in ieder geval een aantal hoofdstukken het kunnen sluiten in artsen/controle land. Op een gegeven moment ben je die abonnementen zo zat, ik iig wel met toen een stuk of 5 verschillende artsen. Bevalt het haar een beetje op de psz? Hopelijk zal ze in de toekomst wat zekerder van zichzelf worden en dat dit zich zal uiten in haar handelen. Wel fijn dat ze dingen wel oppakt als je ze aanbied, al zal het jullie vast veel tijd en energie kosten. En spannend voor maandag!
    Voeding zit hier wel goed, maar ik snap je helemaal als je zegt dat suiker zo lastig is. Soms moet je gewoon even genieten van die heerlijke dingen. ;)

Ik houd mijn app maar aan wat mijn cyclus betreft aangezien internet wat wisselt. ;) Ik zit op dag 10 en morgen kan ik beginnen met ovulatietesten. Vermoedelijk is mij ei er op woensdag klaar voor. Uitgaande dat ik een cyclus heb van 28 dagen, anders zal dit pas vrijdag zijn. Ik blijf de 30 dagen maar aanhouden voor mijn NOD hier, want het wisselt erg iedere maand. Nu kan het alleen maar mee vallen, toch.

Ik zal morgen hier een foto plaatsen van mijn test. Zoonlief is dit weekend ook thuis en die weet wel dat we weer bezig zijn, maar wil er pas wat van te weten als het raak is. En groot gelijk, zou ik op zijn leeftijd ook hebben. Dus ik moet even kijken hoe ik dat ga doen.
    Hoe doen jullie dat trouwens qua eten en drinken, houden jullie er nu al rekening mee? In de week dat ik ongesteld ben mag ik van mezelf "alles" en de andere 3 weken let ik op met bepaalde voeding/alcohol. De meningen zijn verdeeld of het al wel/niet invloed zou kunnen hebben, maar zo kan ik er ook vast aan wennen en baad het niet dan schaad het ook niet.

19. beebj

beebj Niet meer actief

Er is rooibos thee zonder cafeine hoor! Ik let eigenlijk nergens op, drink alleen geen alcohol, maar dat deed ik sowieso al nooit.

Psz bevalt haar meer dan goed! Ik werk niet buitenshuis, dus vind het ook wel heel belangrijk voor dr, aangezien we geen kdv voor haar nodig hebben.

20. Esthertie

Esthertie Fanatiek lid

30 mei 2016
    1.124
    4
    38
    Vrouw
    Ik heb een korte lf (de periode tussen je eisprong en menstruatie. Deze is bij mij meestal 9 dagen.

Deel Deze Pagina