Maar er is nog wel hoop toch, Number2? Hier nog steeds helemaal niets te bekennen. Ben weer erg moe en niet bepaald lekker. Net zoals ik iedere laatste paar dagen begin eigenlijk. Voel me superzwak. Hoeveel zegt zo'n negatieve test op cyclusdag 28? Want alles lijkt er toch echt op nu. Nog 1 dagje en mijn allerlangste cyclus ooit is al voorbij. En ik heb nog geen voortekenen van menstratie.
Ik denk dat het helemaal niks zegt miekkie. Tis echt een kwestie van afwachten😔Ik zit op cyclus dag 31 nu & 11dpo, ook nog vol in onzekerheid.
Spannend zeg. Het hangt ervan af wanneer je je eisprong gehad hebt. Als die rond dag 14 geweest is zit je nu op +/- 13 dpo en zou je bij een zwangerschap een licht positieve test kunnen hebben. Heb je een korte lf (dus een eisprong na dag 14) dan hoeft hij nog niet positief te zijn. (Hoop dat ik het duidelijk uitgelegd heb) Ik heb meestal een lf van 9 dagen, voor nof testen heeft bij mij dus helemaal geen zin omdat een test dan haast nog niet positief kan zijn. Daarom wacht ik altijd mijn nod af voordat ik ga testen.
Jeetje meiden, het is wel spannend hier. Ik hoop zo dat er nog vele positieve testjes voorbij komen! Sterkte allemaal.
Ik heb geen idee hoe het gaat aflopen maar gezien mijn ervaringen denk ik niet goed. mijn borsten ontploffen bijna voor mijn gevoel en heb een hele gevoelige buik maar dat komt denk ik van mijn darmen. kan me niet voorstellen dat ochtendurine te verdund kan zijn door teveel drinken? toch... dus ja bereiden ons voor op het slechtste scenario. ben enorm moe en opvliegers en dan weer extreem koud. met alles wat ik voel zou ik bijna zeggen dat ik een knaltest zou moeten hebben maar helaas. zo zie je maar dat je gewoon niet voor NOD moet testen. anders had ik het nooit geweten en veel minder teleurgesteld geweest. of er nog hoop is voor deze ronde.. als de testjes kloppen dan denk ik dat niet. normaal op NOD echt knaltesten en ik kan me niet voorstellen dat deze morgen ineens uit het niets flink positief is zou leuk zijn maar realistisch.. nee ik duim wel voor de nog onzekere dames hoor!!
morgenochten nog 1 keer met mijn laatste test. is wel een cb digital zonder indicatie en nu hoorde ik dat die minder gevoelig zijn. ga geen nieuwe testen meer halen dus doe het maar met deze en dan zie ik het wel.
gevoelige gezwollen borsten en pijn in mijn buik en onderrug. totaal geen trek maar dat kan ook door de test van vanmorgen komen (door de teleurstelling zeg maar). meer witte afscheiding en moe. voel me gewoon niet fit. mogelijk was er wel wat hcg en daardoor deze klachten maar de testen laten zien dat er toch niet zoveel hcg is dan dat ik voel. zo dubbel. vanmorgen en vannacht had ik het bloedheet en nu weer koud. wordt een beetje gek van mezelf
Herkenbaar.. maar eigenlijk vooral na toilet bezoek met afvegen zeg maar. Beterschap trouwens! Ik ga zo even naar Kruidvat, een nieuwe test halen. Had vanochtend een beetje rare buik, maar dat is nu wel minder. Had ook last van mn darmen, dus misschien kwam het daardoor. Nu ineens weer zware bovenbenen. Morgen is het zover..Valentijnsdag & testdag! Ik ben zo benieuwd en hoop het zo! Number.. hoe dan ook duim ik verder, hoop echt dat de beeb goed blijft zitten!