Dat is helemaal goed zeg als je zo lang wachten kan @Brondy Wat balen voor je zeg Bij mij begint mijn menstruatie ook vaak met wat oud bruin bloed verlies, dit tel ik wel altijd als mijn 1e menstruatie dag. @Sarahh Wat vreemd, geen idee wat het geweest kan zijn. Foutje van de fabrikant misschien.
Kleinmeisje en sarah sorry ik zie ze ook niet de streepjes.. Balen brondy! Succes in de volgende ronde.
Ik zie niks kleinmeisje. Op jou foto zie ik ook niets sarah. Ja Brondy, rood is roodd, dus cyclus dag 1. Wel balen daarom!😩 Bruin verlies mag je nooit als dag 1 rekenen hoor eshertie! Als het rood gemengd met bruin is, dan wel, als je er écht rood bij ziet zitten zeg maar.
Ik heb ook geen tweede streepje maar t gast om t streepje wasr ik een groen streepje bij heb gezet. Waarom zit die daar en bij die andere test niet?
Dat heb ik de vorige ronde ook eens gehad Sarah. Heb toen contact gelegd met de verkoper/fabrikant en die gaf aan dat het idd aan de verkeerde kant stond. Aan de verdikking (geen idee hoe ik het anders moet noemen?). Schijnt een soort van schaduw te zijn van het materiaal wat los laat van elkaar in die verdikking. Man, wat een uitleg🙈🙈Hopelijk begrijp je het een beetje?
Waarom niet? Bij mij start het 9 vd 10 keer met bruinverlies en dan binnen een paar uur of s nachts komt er bloed.
idd estertje je begint pas te tellen als je rood ziet. bij onze kliniek mag je zelfs pas tellen als het voor 18.00 door breekt die dag anders pas de volgende dag. sarahh kan ook opgehoopte vloeistof zijn. sorry klein meisje ik zie niks
Haah nee snap he niet echtt. Maar t komt dus neer op een foutje ?. Hier nog steeds last van een paar kwaaltjes: - af en toe nog misselijkheid - pijn in de onderrug - steken bij het schaambot en liezen - moee - waterige afscheidingg. Onderbroek is echt gewoon zeiknat
Hier de hele dag lichte hoofdpijn en net een heel klein beetje bruin slijm bij afvegen. Denk dat ik morgen op rood mag
Nou vandaag toch halverwege de dag naar huis gegaan, hoofdpijn en koorts...zo blijft mijn temp wel hoog ja, niets van af te lezen. Jammer en ik dacht eindelijk van t gekwakkel af te zijn....blegh
@Linda Oh dat is irritant. Bij mijn laatste zwangerschap had ik dat ook. Buikgriep, met buikpijn en diarree rond mijn nod.
Esthertie, als er idd diezelfde dag nog rood bij komt, mag je het wel rekenen als cyclus dag 1🙂 Bij mij begint het ook alrijd met bruin, maar niet diezelfde dag rood. Zo bedoelde ik het meer😘
Medinilla, dat je je dan nog kon inhouden met testen zaterdag zeg, super knap!! Super mooie test, gefeliciteerd!❤️