Gefeliciteerdd. Kwam net op n forum waar veel meiden tijdens innesteling en rond nod wat grieperig waren en uiteindelijk positief testte ( denk aan. Verkouden zere keel opgezette klieren enz). Hopelijk mag dit ook n teken voor mij zijn. Morgen ( over 1,5 uur dus) ben ik 3 dagen overtijd. Ga er denk ik dan weer even een testje tegenaan gooien.
Bedenk me net iets. Had 6 feb n druppel bloed verloren. Dit is als t de innesteling is toch ong. Week voor nod. Dit betekend dat ik dus dan vandaag moest testen. Als ik morgen niet ongesteld ben ga ik weer testen. Maar dan met kv. 2v5. Die zijn voor mn gevoel prettiger dan de action testenn.
Ik wil je niet obtmoedigen Sarah, maar van dat "ziekerig" zijn heb ikook alvaak gehad en dat zonder zwangerschap. Hoop uiteraard voor jou dat het wel een voorteken is! Innesteling bloed heb ik geen ervaring mee.
Bij mij gaan alle symptomen die je denkt te voelen, niet zwanger. Nergens last van zwanger Omdat mijn cyclus alle kanten op vloog dacht ik ook deze ronde niet zwanger te zijn, want ik heb een 28 dagen cyclus aangehouden. Enige waar ik last van heb is dat ik nu naar de wc moest en af en toe ongi kramp sinds gister.
Medinilla GEFELICITEERD!! Hier was ik er sinds gisterenmiddag 15.45 uur van overtuigd binnen een paar uur ongesteld te worden.. ik kreeg bruine afscheiding en steeds meer ongesteldheidskrampen. Was erg teleurgesteld en kreeg een chagerijnige vriend thuis die ook helemaal van slag was, want we dachten allebei dat het raak was. In de avond werd de kramp even zo heftig dat ik dacht; het gaat NU doorbreken. Maar dat zwakte later weer af. Nu is het 4.30 uur 's nachts en ben ik nog steeds niet ongesteld en die erge krampen zijn weg. Nog wel wat donkerbruin verlies. Vooral inwendig en bij afvegen. Ik snap echt 0 meer van mijn lijf! En ik ben er inmiddels zo van van slag, dat ik al dagen nauwelijks meer slapen kan. .
@Sarah die druppel kan van een inestelling zijn. Ik heb dit 2x gehad op ongeveer 10 dpo. Bij mij was het een klein beetje roze slijm wat de volgende dag bruin werd. @Miekkie Hoe is het nu? Ik heb een beetje hetzelfde. Overdag de hele dag lichte hoofdpijn gehad (heb ik rond deze dag voor zwangerschap gehad maar ook bij menstruatie) Gisteravond 1x bruin slijm bij het afvegen, daarna niet meer. Vanochtend hele lichte menstruatie krampen. Nog geen bloed maar wel een temp. die gezakt is waardoor ik bijna zeker weet dat menstruatie eraan komt vandaag.
Net een derde testje gewaagd; negatief.. Inmiddels 12dpo. Ik verwacht eigenlijk gewoon m'n menstruatie overmorgen..😔
Hè meiden ik denk dat ik vandaag of morgen op rood mag. Op naar ronde 9 en ronde 4 in de mmm... *zucht* het valt mee Hoelang we nu bezig zijn, maar valt me vandaag toch even zwaar om te voelen dat de menstruatie eraan komt. Rood is de kleur van de liefde... maar kan hem nu wel even schieten 😉 Alle zwangeren gefeliciteerd! En alle meiden op rood op naar de volgende ronde.
beebj jildou farite balen zeg ik hoop gewoon dat t wegblijft hoor! miekke en Sarah spannend nog! nog gestest deze ochtend? madilla gefeliciteerd!!
@Beebje Wat rot, dan maar hopen dat je snel ongesteld wordt en op naar de volgende ronde. Hier ook echt ongesteld geworden vanochtend, ik had een positieve test op Valentijnsdag toch iets leuker gevonden
Esthertie BALEN!! Hier nog steeds niet ongesteld. Nog wel wat bruinverlies. Menstruatiekrampen van gisteravond zijn vannacht en vanmorgen ook niet terug gekomen. Ik snap het echt niet meer. Mijn laatst mogelijke nod ooit is ook vandaag. Ik heb niet getest vanmorgen omdat ik er gisterenavond van overtuigd was dat ik meteen of vannacht ongesteld zou worden. Daarnaast ben ik iedere twee uur uit bed geweest om te plassen en had ik dus geen geconcentreerde urine. Morgenvroeg anders maar als er nog steeds niets is. Maar ik ben ontmoedigd door die negatieve test afgelopen zondag en de menstruatieachtige klachten gisteren in combinatie met het bruinverlies nu nog.
He meiden, hier ook een witte test.. :x Had t/m gisteren steeds witte/doorzichtige afscheiding (sorry) en in de avond voor slapen ineens met afvegen 2 druppels rood/roze. Dacht dat het vandaag dan wel zou gaan gebeuren, maar nog geen menstruatie te bekennen. Is ook gebleven bij die 2 druppels. Had wel een mega kokhals aanval, maar goed, dat kan wel meer oorzaken hebben. Ik heb ergens anders een topic geopend hierover, maar natuurlijk is het voor iedereen gissen, antwoorden zijn er natuurlijk niet. Overigens in dat topic zeggen ze ook dat vandaag waarschijnlijk pas 13 dpo is, maar goed, dan zou de evt. innesteling gisteren wel echt laat zijn op 12 dpo. Eigenlijk is er maar 1 oplossing en dat is denk ik afwachten.. Pff dipje hier! Andere meiden met witte test.. sterkte, denk aan jullie! Number, hoe gaat het nu bij jou op je Nod? Medinilla, gefeliciteerd!
Hoi! Ik heb mezelf er ook maar op gezet. Gisteren mijn eigenlijke nod, maar de ovulatie was in de late avond dus de nod zou ook nog vandaag kunnen zijn. Tot nu toe nog geen bruin of rood in zicht! ❤️️ nod lijst 8 t/m 14 februari ❤️ 8 februari (1) Zoranya - 35 jaar - 1e kindje - ronde 1 9 februari (5) anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - 2 jaar bezig bloem92 - 24 jaar - 1e kindje - ronde 2 faithful - 36 jaar - 3e kindje - ronde 6 1548- 28 jaar - 3e kindje - ronde 1 pluisje10- 22 jaar-1e kindje- ronde 7 10 februari (4) chats - 33 jaar - 1e kindje - ronde 30 - mmm marielle31 - 31 jaar - 3e kindje - ronde 5 fleurtjej - 24 jaar - 2e kindje - ronde 1 denanja - 29 jaar - 2e kindje - ronde 1 - mmm 11 februari (3) monet - 26 jaar - 2e kindje - ronde 9 (ronde 1 na mk) zonnestraal- 32 jaar - 3e kindje - ronde 6 (na ma) miekkie - 36 jaar - 1e kindje - 4de ronde 12 februari (5) pitahaya - 31 jaar - 2e kindje - ronde 2 sarahhhh - 22 jaar - 1e kindje - ronde 7 iejoor- 29 jaar - 1e kindje - ronde 12 sabagirl - 30 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) Klaasje82 - 34- 4e kindje - MMM cryo terugplaatsing uit IVF 13 februari (3) cisum - 24 jaar - 1e kindje - ronde 13 KleinMeisje - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MA Nutella - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 14 februari (5) lindavvv - 29 jaar - 1e kindje - ronde 2 farite - 35 jaar - 5e kindje - ronde 8 mmm dex1989 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 number2- 41 jaar - 2e kindje - ronde 3 brondy - .. jaar - 3e kindje - ronde 7 15 februari (1) jildouu - 23 jaar- 1e kindje - ronde 9 16 februari (2) beebj - 23 jaar - 2e kindje - ronde 6 - mmm esthertie - 34 jaar - 2e kindje - ronde 7 (ronde 2 na mk) datumloos (1) JK84 - 32 jaar - 1e kindje - ronde 2 totaal: 30 wachtbankje (17) , zwanger (4) , ongesteld (7) , mmm (5) , negatieve test (0) , twijfel-/tuurtest (2) wil je op de lijst? vul de lijst zelf even aan met je: Naam, leeftijd, ronde en hoeveelste kindje heel belangrijk pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op"quote" te klikken onderaan de laatst geposte lijst, die tekst te kopiëren en te plakken in een nieuw bericht en de woorden [quote ] en [/ quote] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet te vergeten om je eigen wijziging door te voeren!) Ik heb heel wat gemist, maar klopt de lijst zo weer?