NOD lijst 8 t/m 15 februari

Discussie in 'NOD forum' gestart door Chats, 8 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sarahhhh

Sarahhhh Niet meer actief

Jeetje... zo jammer meid :( heel erg veel sterktee. En hopelijk snel weer een knal positieve test en dat ie wel blijft plakken

2. Jildouu

Jildouu Actief lid

19 aug 2016
    160
    4
    18
    Hier temp nog steeds 36.9, ga toch nog maar weer een testje wagen 🙈

3. Jildouu

Jildouu Actief lid

19 aug 2016
    160
    4
    18
    En.... nog steeds wit, grrrr. Vanaf nu ga ik ook niet meer testen. Wel een beetje vreemd, want heb een hele regelmatige cyclus van 26/27 dagen, dan was dus gisteren en eergister 😭

4. Sarahhhh

Jeetje jammer meid. Ik zit ondertusse op dag 36. Langste cyclus was 40 dagen maar testte op dag 39 licht positief.. had dus n dag kunnen genieten.. mjaa over 3a4 dagen is mn langste cyclus alweer. K hoop dat ik tege die tijd posi test of ongesteld ben geworden

5. sabagirl

sabagirl Fanatiek lid

15 okt 2015
    3.446
    1.129
    113
    Balen number 2! En balen jildou!

Sarah niet getest vandaag?

6. Sarahhhh

Nee ging gister met vriendlief naar dr bioss dus kon geen test kopen en vandaag hele dag stage lopen tot half 3 dan naar huis snel eten en dan supermarkt werken tot 9 uur dus als ik n test kan halen word het sws donderdag. Ben dan hele dag vrij

7. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    ahh meiden met een negatieve test ik hoop dat jullie volgende ronde een positieve test hebben!!

8. Lindavvv

Lindavvv Fanatiek lid

8 sep 2016
    1.414
    1.272
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Echt k*t number2!!

9. Sarahhhh

Hoe gaat het eigenlijk met jou nu?? Hoe ga je t aan je familie vertellen? 😝

10. jk84

jk84 Bekend lid

6 feb 2017
    594
    264
    63
    Ik mag op rood. Op naar de volgende ronde

11. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Nou ik snap er ook niks meer van. Net test gedaan van clearblue. Hij liep een er kwam een plusje tevoorschijn maar toen ineens verdween het verticale streepje! Hoe kan dit nou?!
    Ik heb ook zo'n rotnacht gehad. Werd badend in het zweet wakker, kotsmisselijk en heel veel pijn in m'n onderbuik. Ben er uren zoet mee geweest een naar de wc gegaan. Toen ging het beter, maar het rommelt nog steeds.

12. 1548

1548 Niet meer actief

Jammer :(.. Veel succes komende ronde! X

13. Pitahaya

Pitahaya Niet meer actief

Nou, eindelijk hoor. Ik mag ook op rood. Vanochtend dan ongesteld geworden. Leuk hoor, op vakantie.

Number2, zit jij nu nog steeds voor je nod? Vind het zo erg voor je!

14. Nutella

Nutella Actief lid

13 feb 2017
    387
    213
    43
    NULL
    NULL
    Wat jammer allemaal.:( Is er geen hoop meer Number2?

15. denanja

denanja Fanatiek lid

18 nov 2013
    3.636
    203
    63
    Weert
    nutella wat gek!!

jk balen :( pita helemaal niet leuk op je vakantie!!

sarah lief dta je t vraagt.
    hebben gisteren een shirtje besteld emt ik word grote zus erop dat trekken we dr aan. over 2 weken mn schoonmoeder en dan na de eerste echo (6maart) mijn ouders en we gaan een weekendje weg met mn vrouw dr gezin incl. opa en oma en dan vieren we de vrijdag onze verjaardagen dus denk dat t wel leuk is om dan een taart met de echo foto erop te doen ofzo.
    ik voel me meestal goed. met vlagen misselijk en maagzuur en moe maja heb een meisje van 9 maanden rot kruipen/lopen dus bert zwaar. maar allemaal voor het goede doel!

16. Marielle31

Marielle31 Actief lid

14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Klote number2..

17. beebj

beebj Niet meer actief

Daar is m'n menstruatie😔1 dag te vroeg. Cyclus van 33 dagen. Weer iets langer, maar op zich nog redelijk netjes. Zet mij maar op rood.. Elke keer heb je maar 20% kans op slagen, óók als alles goed is. Het blijft gewoon 1 grote magie.

Denk dat ik me in dit groepje (helaas) ga afmelden. Het is immers al 15 februari ook. Heb alleen nog geen idee wanneer m'n volgende NOD is. Zit in het groepje 15 t/m 21 februari ook🙂 Aangezien m'n NOD eigenlijk 16 februari was.

18. Marielle31

Marielle31 Actief lid

14 dec 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Jammer beebj. Succes de volgende ronde 😘

19. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Hi meiden, vind jullie reacties heel lief! Dat doet wel goed. Baal enorm maar officieel noemden ze dit niet eens een zwangerschap of miskraam. Voor nod mag je dat zo niet noemen. Er was iets in ontwikkeling maar zo minimaal en 60% gaat mis. Zo realistisch ben ik dan ook wel weer al had ik t heel graag anders gezien. Nee denk geen hoop meer en denk dat ik binnenkort wel ongesteld zal worden. Nu nog niets maar door de aanwezige hcg zal t wel enkele dagen duren. Gisteren weer zo een indroogstreep/tuurtest dus er zit nog een beetje in mijn lichaam. Hoop zo dat t vandaag of morgen start want anders duurt t allemaal weer zo lang. Ga me er iets minder mee bezig houden want het gaat mijn leven beheersen merk ik. Dus even stapje terug en genieten van mijn huidige gezinnetje. Misschien moet ik me erbij neerleggen dat het misschien nooit meer lukt maar voor nu hou ik hoop maar ga me er iets minder mee bezig houden. 😙 blijf zeker op t forum lezen en schrijven en jullie volgen natuurlijk. Zal zodra mijn menstruatie er is me inschrijven op t nieuwe nod forum en ben benieuwd met wie 😄 op naar een nieuwe ronde!

20. Number2

Number2 Fanatiek lid

10 okt 2016
    1.647
    495
    83
    Balen dames op rood....
    Wie weet is het geluk met ons in de volgende ronde!knuffel!!!

Deel Deze Pagina