Denk dat de vloeistof over de teststrip loopt maar niet hecht door t ontbreken van (voldoende) hcg..?? Ik duim voor je!!
Oh balen meis!!! Shit... Tja ik ben realistisch en verdrietig tegelijk maar hoop dat t ons nog gegund is in de toekomst xxx
Jeetje meiden, gaat niet zo best hier he.. Number, vind het zo vervelend voor je.. had echt gehoopt op goed nieuws vandaag! Beebje, balen zeg, sterkte weer. Pita, balen, maar nu wel duidelijkheid toch? Op naar de volgende ronde meis! Hier nog steeds geen ongesteldheid, ook geen gevoel alsof het eraan komt. Wel wat slijm (sorry) maar is gewoon doorzichtig. Ik had mijn temperatuur toch weer wat dagen opgenomen, paar dagen voor het weekend en zaterdag was het 36,9, zondag ineens 36,6 en vanaf maandag weer 36,8 (voor ei 36,4)waarbij dus maandag die druppeltjes rood en buikkrampen. Maak mezelf geen illusies maar een beetje hoop is er nog toch? Ik ga dit weekend met mijn vader en broer naar Londen, dus als ik vrijdag niet ongesteld ben, doe ik dan weer een testje. Tot die tijd wachten we af....
Hier weer krampjes gehad.. maar weer geen bloedingen. Maar wel leuk nieuwd gehad. Ik heb nig geen rijbewijs maar ga deze zomervakantie dan eindelijk beginnen! Hahah
Zo erg als deze lijst heb ik nog niet eerder meegemaakt.. En natuurlijk gun je iedereen een (goede) zwangerschap maar ik vind dit zo'n leuk groepje dat ik het jullie nog meer gunde.
Helaas net een negatieve clear bleu zwanger niet zwanger gehad dus zal helaas vroeg zijn misgegaan. 😢
Nee en ook helemaal niet het gevoel dat het gaat komen bem ook pas 2 dagen over tijd! Geen idee misschien had ik m beter sochtends kunnen doen.
We kunnen natuurlijk ook gewoon blijven praten in dit groepje? Hahah ookal zitten de meeste weer in een nieuwe rondee. Zit in de bis en voelde weer iets lopen daar benede. Weet over drie kwartier pas of t weer witte afscheiding was of dat toch mn menstruatie is doorgebroken.....