Meiden wat een triest nieuws hier.. Marielle ik duim heel hard dat het toch goed komt! En Sarah ook bij jou blijft het nog spannend. Nutella sterkte meis.. knuff! Hopelijk hebben we snel allemaal een positieve test in ons handen! En zwangeren.. jullie moeten lekker gaan genieten, het blijft spannend maar vertrouw er op dat het goed zit! Ik wacht nog steeds in spanning af.. Hihi 😊
Het kan zijn dat je nog te pril bent. De cb zonder indicatie is niet gevoelig al zeggen ze 4 dagen voor nod Probeer anders nog eenzelfde test als de eerste. Hele dikke knuffel!! Weet wat je voelt helaas ...
Ja ik weet het ook niet hoor. Wel een raar weeïg gevoel in mijn buik lijkt totaal niet op menstruatiepijn. Ook sinds gisteren is mijn temperatuur weer gestegen. Ik doe morgen ochtend weer een action test en kijken wat daaruit komt. Echt niet leuk! Hoe is her met jou nu? Al iets van ong?
Bizar... Nee hier nog niets... ben misselijk en ook een weeiig gevoel in mijn buik en lijf... waardeloos he... testen heeft voor mij weinig zin.. gister nagenoeg witte test dus moet gewoon wachten op bloedverlies. Als t er vrijdag niet is dan ga ik de gyn bellen...
Dank je wel!😊 Farite wat rot meis.. succes de volgende ronde. Marielle ik hoop echt dat morgen positief is! Number wat een rottige situatie zeg.. zou het echt niet meer kunnen...? Knuff! Even een vraagje, ik heb nog 1 cb digitaal met indicator, een kv 2v5 en een cb plus in de kast.. Hebben jullie enig idee welke het gevoeligst is? Ik ben op zich heel ontspannen op dit moment en wacht tot vrijdag maar hoop dan wel de meest gevoelige test te gebruiken..
Moest vandaag appels schillen en mineolas voor de kinderen ( stagiaire op basissschool) en werd me toch een partij misselijk van de geir van de appels en mineola wat ik normaal nooit heb ik vond t zonraar
Nou Sarah dat klinkt goed... vandaag testen toch? Ik ben een klein beetje licht misselijk wakker geworden, heb ook wel echt honger nu dus kan daardoor komen. Nog geen ongi klachten en temp is 37. Gisteravond wel steekjes heel laag in mn buik. Ben erg benieuwd waar dit heen gaat..
Spannend dex!! Maar ik kan nu toch ook al testen nadat ik een kopj koffie heb gedronken want ben vandaag 4 dagen overtijd