NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Typfoud, 3 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noettie

noettie Actief lid

9 okt 2015
    135
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oepsie zie nu pas dat dit de lijst van oktober is; had ik overheen gelezen

2. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ik plak even mijn verhaal uit de nieuwe NODlijst hier, omdat niet iedereen in dezelfde lijst zit! ;)

Zo.. het is 9 DPO en ik ben gezwicht. Ik dacht bij mezelf... laat ik gewoon een test doen, want een omo witte test drukt de testdrang zo weer een paar daagjes verder! :)

Nou.. vanmorgen naar het toilet... heel kalm.. niet echt op de tijd letten en na 4 min. keek ik toevallig hoeveel tijd er voorbij was...
    Mooi.. voorzichtig vast kijken en telefoon gereed, zodat ik binnen de afleestijd nog wat foto's kon maken waarop ik later kan turen! Maar... zie ik daar nou heeeeeeeeeeeel licht een tuurstreepje.. natuurlijk maakt mijn hoofd mij gek, want volgens mij zie ik heel licht een streepje. Of is het de teststrip?

Ik besluit effe te gaan douchen, want het zal nog wel niet zo zijn. 10 minuten later kom ik uit de douche.... kijk ik op mijn test en zie de streep toch wel weer hoor. Iets duidelijker nu!
    Op de foto is het natuurlijk niet te krijgen, maar vind het heel spannend.

Als mijn progesteron goed is (vandaag ga ik weer bellen) dan zou het natuurlijk kunnen... met een laag progesteron is het misschien een idee om het los te laten, want volgens mij is het dan niet meer mogelijk! Spannend zeg!

Sowieso ben ik nog niet happy - de - peppie, want ik weet dat er voor NOD niet zoveel zeker is..... maar toch.... het idee dat mijn lichaam met een beeeeetje hulp misschien toch nog zelf kan, is wel heeeeel prettig! :)

3. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Aangezien mijn nieuwe lijst toch vroeg om de foto's.. kan ik het hier ook wel plaatsen ;)

Een gewoon en een versie waarin de testen in negatief zijn gezet! :)

Bovenste foto is dan binnen afleestijd
    Middelste foto is 10 minuten later gemaakt
    Onderste foto na minimaal een half uur

4. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Eigen onderneming in detailhandel
    Zeeland

Op de bovenste zie ik echt wel een licht lijntje :D:D
    Die tweede ook best wel goed.. :)
    Ik duim zo voor je dat deze oploopt :D

5. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Zeeland
    Hihihi thanks voor het verhaal :D

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.271
    25.742
    113
    Ik zie het hoor SJ! Zo zag mijn streepje er ook uit bij een test van sensitest. Spannend!!! Ik ga duimen dat hij mooi oploopt!

7. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Zeeland
    Hahah is gelukt.. Vanavond ook nog maar keer voor de zekerheid
    Helemaal geen zeurende buikpijn meer sinds gisteravond

@zolta zelfkennis is heel goed :) ik heb spijt dat ik niet eerder ben begonnen met ovulatie testen,uitzoeken,forums etc.

8. IrisBloem

IrisBloem Fanatiek lid

9 okt 2015
    1.332
    537
    113
    Vrouw
    Docent
    Delft
    Eerste foto, bovenaan...LIJNTJE!

Voorzichtige maar blije gefeliciteerd!

9. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Sj, ik wil je extra hoop geven. Kv testen mag je buiten afleestijd lezen omdta ze traag oplopen dus ik denk echt dat het raak is. Yessss voorzichtig gefeliciteeeerd. Morgen nogmaals testen

10. PeAn

PeAn Niet meer actief

Ook ik lijk een streepje te zien. Op de middelste test.
    Nu ben ik een slechte tuurder en hou niet zo van die tuurtesten dus ik hoop heel hard dat als je vrijdag test, je een duidelijkere streep hebt.

Spannend SJ!!!

11. Smurffin

Smurffin Bekend lid

11 sep 2012
    923
    0
    0
    zwemonderwijzeres
    NULL
    Spannend SJ ik zie ook een streepje op je testen:D duimen draaien rond dat die mooi mag oplopen.

12. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ooooh, wat een fijne en lieve reacties! Ik ga niet morgen testen hoor, maar vrijdag pas...tenminste...daar ga ik vanuit en dan zaterdag en zondag. Bij een duidelijk positieve test ga ik mijn man pas inlichten. We hebben al vaker posi testen gehad he.. maar dat ware wel vette tuurders! Heb al stiekem een rompertje besteld!

Wow.... het zal maar zo zijn dat de Clomid zijn werk heeft gedaan!
    Eerste ronde... eerste echte eisprong (of nou ja.. dat weet ik niet zeker, maar goed..... in ieder geval de eerste keer een fatsoenlijke kans)...

13. Zolta

Zolta Bekend lid

6 sep 2015
    611
    234
    43
    Vrouw
    SJ86 ik zie het ook!! Zoals Iris als zei; een voorzichtige gefeliciteerd!! Heel spannend dit. Ik ben benieuwd hoe je man zult reageren? :)

14. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ooohh het is zoooo spannend!! Ik moet ineens overdreven vaak naar de wc ...haha! Het voelt soms echt of ik superveel moet plassen, maar dan komt er naar zo weinig uit... ennn.. ik word nooooit snachts wakker om te plassen en nu net wel! Spannend....

Zit constant te giechelen en mij in te houden...echt ff een geheimpje tussen mij en mijn lichaam.... ik hoop zo dattie morgen donkerder is . ..

15. Knuff

Knuff Actief lid

24 sep 2015
    157
    1
    16
    Superspannend SJ, ik duim!!

16. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Spannend, vorige maand toen ik zwanger was moest ik ervoor ook vaak plassen met 9 dpo en 10dpo

17. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Spannend SJ! Ik zie een heel dun lijntje op je bovenste foto, dus ga voor je duimen dat ze oplopen en dat het deze eerste maand met Hulp meteen is gelukt! Spannend!

18. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Wauw SJ super leuk! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd :D

Hier heb ik een beetje een dip dag...
    Vandaag zit ik op dag 14 na Ovitrelle.
    Vorige ronde op dag 12 in de avond bruin verlies en op dag 13 zette het goed door.
    Had heel erg het gevoel dat het raak kon zijn, echter de test van vanochtend was wit.. SPIER wit :( En heb nog steeds geen ongi.
    Dus ik baal.... ik baal echt gigantisch.. maar goed.. we gaan maar weer door en wachten maar af wanneer mijn ongi komt.. hopelijk snel zodat ik weer verder kan.. s

Sorry voor mijn verdere ego berichtje maar moest er even uit :)

19. Mila89

Mila89 Actief lid

7 okt 2015
    434
    1
    16
    Zeeland
    O wat vervelend zeg!! :( snap ik wel hoor! En dat lucht hopelijk een beetje op!
    Maar er is nog hoop zolang je menstruatie niet doorbreekt toch :D
    Misschien ben je wel een laat tester :)

Dikke knuffel

Liefs

20. mimi1988

mimi1988 VIP lid

7 apr 2015
    6.946
    4.154
    113
    Gatsie koekie. Ik hoop inderdaad dat je ongi niet komt en je van het weekend een positievetest krijgt!

Deel Deze Pagina