Ik plak even mijn verhaal uit de nieuwe NODlijst hier, omdat niet iedereen in dezelfde lijst zit! Zo.. het is 9 DPO en ik ben gezwicht. Ik dacht bij mezelf... laat ik gewoon een test doen, want een omo witte test drukt de testdrang zo weer een paar daagjes verder! Nou.. vanmorgen naar het toilet... heel kalm.. niet echt op de tijd letten en na 4 min. keek ik toevallig hoeveel tijd er voorbij was... Mooi.. voorzichtig vast kijken en telefoon gereed, zodat ik binnen de afleestijd nog wat foto's kon maken waarop ik later kan turen! Maar... zie ik daar nou heeeeeeeeeeeel licht een tuurstreepje.. natuurlijk maakt mijn hoofd mij gek, want volgens mij zie ik heel licht een streepje. Of is het de teststrip? Ik besluit effe te gaan douchen, want het zal nog wel niet zo zijn. 10 minuten later kom ik uit de douche.... kijk ik op mijn test en zie de streep toch wel weer hoor. Iets duidelijker nu! Op de foto is het natuurlijk niet te krijgen, maar vind het heel spannend. Als mijn progesteron goed is (vandaag ga ik weer bellen) dan zou het natuurlijk kunnen... met een laag progesteron is het misschien een idee om het los te laten, want volgens mij is het dan niet meer mogelijk! Spannend zeg! Sowieso ben ik nog niet happy - de - peppie, want ik weet dat er voor NOD niet zoveel zeker is..... maar toch.... het idee dat mijn lichaam met een beeeeetje hulp misschien toch nog zelf kan, is wel heeeeel prettig!
Aangezien mijn nieuwe lijst toch vroeg om de foto's.. kan ik het hier ook wel plaatsen Een gewoon en een versie waarin de testen in negatief zijn gezet! Bovenste foto is dan binnen afleestijd Middelste foto is 10 minuten later gemaakt Onderste foto na minimaal een half uur
Op de bovenste zie ik echt wel een licht lijntje Die tweede ook best wel goed.. Ik duim zo voor je dat deze oploopt
Ik zie het hoor SJ! Zo zag mijn streepje er ook uit bij een test van sensitest. Spannend!!! Ik ga duimen dat hij mooi oploopt!
Hahah is gelukt.. Vanavond ook nog maar keer voor de zekerheid Helemaal geen zeurende buikpijn meer sinds gisteravond @zolta zelfkennis is heel goed ik heb spijt dat ik niet eerder ben begonnen met ovulatie testen,uitzoeken,forums etc.
Sj, ik wil je extra hoop geven. Kv testen mag je buiten afleestijd lezen omdta ze traag oplopen dus ik denk echt dat het raak is. Yessss voorzichtig gefeliciteeeerd. Morgen nogmaals testen
Ook ik lijk een streepje te zien. Op de middelste test. Nu ben ik een slechte tuurder en hou niet zo van die tuurtesten dus ik hoop heel hard dat als je vrijdag test, je een duidelijkere streep hebt. Spannend SJ!!!
Ooooh, wat een fijne en lieve reacties! Ik ga niet morgen testen hoor, maar vrijdag pas...tenminste...daar ga ik vanuit en dan zaterdag en zondag. Bij een duidelijk positieve test ga ik mijn man pas inlichten. We hebben al vaker posi testen gehad he.. maar dat ware wel vette tuurders! Heb al stiekem een rompertje besteld! Wow.... het zal maar zo zijn dat de Clomid zijn werk heeft gedaan! Eerste ronde... eerste echte eisprong (of nou ja.. dat weet ik niet zeker, maar goed..... in ieder geval de eerste keer een fatsoenlijke kans)...
SJ86 ik zie het ook!! Zoals Iris als zei; een voorzichtige gefeliciteerd!! Heel spannend dit. Ik ben benieuwd hoe je man zult reageren?
Ooohh het is zoooo spannend!! Ik moet ineens overdreven vaak naar de wc ...haha! Het voelt soms echt of ik superveel moet plassen, maar dan komt er naar zo weinig uit... ennn.. ik word nooooit snachts wakker om te plassen en nu net wel! Spannend.... Zit constant te giechelen en mij in te houden...echt ff een geheimpje tussen mij en mijn lichaam.... ik hoop zo dattie morgen donkerder is . ..
Spannend SJ! Ik zie een heel dun lijntje op je bovenste foto, dus ga voor je duimen dat ze oplopen en dat het deze eerste maand met Hulp meteen is gelukt! Spannend!
Wauw SJ super leuk! Alvast een voorzichtige gefeliciteerd Hier heb ik een beetje een dip dag... Vandaag zit ik op dag 14 na Ovitrelle. Vorige ronde op dag 12 in de avond bruin verlies en op dag 13 zette het goed door. Had heel erg het gevoel dat het raak kon zijn, echter de test van vanochtend was wit.. SPIER wit En heb nog steeds geen ongi. Dus ik baal.... ik baal echt gigantisch.. maar goed.. we gaan maar weer door en wachten maar af wanneer mijn ongi komt.. hopelijk snel zodat ik weer verder kan.. s Sorry voor mijn verdere ego berichtje maar moest er even uit
O wat vervelend zeg!! snap ik wel hoor! En dat lucht hopelijk een beetje op! Maar er is nog hoop zolang je menstruatie niet doorbreekt toch Misschien ben je wel een laat tester Dikke knuffel Liefs
Gatsie koekie. Ik hoop inderdaad dat je ongi niet komt en je van het weekend een positievetest krijgt!