Ik ben vrijdag begonnen met testen. Heel misschien een heeeeeeel licht streepje maar niks noemenswaardigs. Ik verwachtte a.s. woensdag mijn ei. Heb net nog getest en nu is er een licht streepje te zien. Maar ik denk niet dat die zo hard gaat oplopen dat ik morgen al mijn knaller heb.... Dus het zal, net als vorig maand, wel weer een laat ei worden. Wat eigenlijk niet uitkomt want vriendlief moet komend weekend het hele weekend fietsen en is 's nachts ook niet thuis Ik duim dus dat hij snel gaat oplopen en we voor het weekend nog mijn ei gevonden hebben...
Ik hoop voor je dat je niet zolang bezig zal hoeven zijn ik gun je nu al een mooie test en een klein wondertje. Gun het iedereen hier hoe kort of lang jullie ook bezig zijn. Ik weet hoe het voelt als het zo lang niet lukt en dat gun je niemand dus ik hoop dat iedereen gauw in het roze komt. Moet wel toegeven dat het niet altijd even makkelijk is om positief te blijven maar moet wel voor mezelf dus blijf mijn best doen en blijf positief voor zover dat kan Wat mij ook helpt is dat ik het in een soort dagboek van me af schrijf, heb in het verleden toen ik in een slechte relatie zat met mijn ex die niet goed voor me was mijn gevoelens in gedichten gezet en dat hielp wel wat want je kan je gevoelens even ergens in kwijt en het lucht ook op
Gewoon om de dag gezellig maken, ligt er in ieder geval iets klaar Oh ik ben echt zenuwachtig voor morgen. Ben zo benieuwd of er een eitje is doorgegroeid of misschien wel beide en hoe groot ze dan zijn. Vind het echt spannend hihi
Spannend voor iedereen die nu rond de eisprong zit... Ik heb normaal een cyclus van 35 dagen of meer. Max 44. Erg onregelmatig dus. Sinds deze maand doe ik ovutesten op advies van de gyn. Ik heb 15 sep een iets donkerder lijntje gehad, maar ik dacht dat is geen knaller. Alleen lopen de lijntjes nu alleen maar af. Als ik de 15e positief zou hebben gehad kom ik uit op een cyclus tussen de 28 en 30 dagen. Erg kort voor mijn doen. Vorige menstruatie was 3 september. Ik zal zo even de foto's plaatsen. Zouden jullie even willen meekijken?
Bovenste van 15 sep en de onderste van vandaag 18.30 uur. Na 15 sep werden ze alleen maar lichter. Terwijl ik deze ook nog wel erg licht vind.
Ik denk niet dat je ei 15-09 sprong. Daar is de streep echt veel te licht of je hebt te veel water gedronken en kwam er daardoor een lichte streep. Gewoon doortesten voor de zekerheid. Temp je ook? Want dan kun je met zekerheid zeggen of je ei gesprongen is.
Nee heb geen extra water gedronken. Was al naar het toilet geweest en ruim 1.5 uur later deze test gedaan. Ik ga nog ff een week door met testen.
Mimi..deze zijn naar mijn mening nog lang niet positief. Zelf heb ik gedurende de helemaal altijd minimaal zulke streepjes
Ik snap er ook niks van. Heb hetzelfde als jou streepjes. Net nog een test gedaan en deze is echt zo goed als niet meer te zien. Dus ben echt heel benieuwd of er morgen nog iets te zien is op de echo
Die van mij was ook niet donkerder.. Maar moest ook veeeewl plassen.. dus ik denk dat het wat verdund is. Heb wel beetje zeurderig gevoel in mijn buik..begin van de avond nog geklust.... Op hoop van zegen...
Mimi ik test met action en volgens mij als ik t goed zag jij ook. Ik heb hier een foto van mijn test voor vergelijking De donkere test is positief. Die heb ik savonds rond 22.00 uur gedaan. De lichtere was de ochtend erna. Zo snel kan het gaan
Ik ben ook benieuwd! Houdt ons op de hoogte! Had vanavond wat zeurderige pijn in mn onderbuik en een tijdje links in mn onderbuik. Moet sinds 3 dagen ook meer plassen. Alles wat ik drink moet er een half uur later al weer uit.. Ik hoop dat ik nog positiever ga testen. Als de 15e al wel poditief was dan weet ik het zo net nog niet. 13e geklust. .. Daarna pas afgelopen zaterdag weer....
Dat is wel heel snel idd! Misschien heb ik dan mijn piek gemist? Ze werden daarna alleen maar vager.... Ik ga nog een week door met testen denk ik... of misschien wel tor mn menstruatie. Kijken of ik iets kan vinden Dank je wel voor de vergelijking.
Natuurlijk houdt ik jullie op de hoogte. Ow dan zou ik dus ook mijn piek gemist kunnen hebben. Had om 18.00u een iets duidelijkere streep en om 10.00u de volgende dag was die weer een stuk lichter en nu bijna niks meer te zien. Ik ga zo naar het ziekenhuis en dan zullen we het zien
Succes! Vanmiddag om 14.00 uur heb ik een (eerste) afspraak bij de gyn. Ben benieuwd wat hij/zij zegt. Waarschijnlijk eerst nog zelf een hele poos proberen... maar dan hebben we de kennismaking en eerste stap iig gehad!