NOD-lijst 8 t/m 15 oktober 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Typfoud, 3 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Succes vanmiddag SJ86! Ben ook wel benieuwd wat ze zeggen bij jou.

Nou, mijn update:
    Nog steeds 2 eitjes te zien.
    1 van 19.5mm en 1 van 16.8mm dus ze zijn goed gegroeid.
    Ook was er nog iets wazigs te zien maar ze dacht zeker te weten dat dit geen eitje was. Ook zag ze nog een hele kleine die niet noemenswaardig is.
    Vrij advies blijft staan... hihi.
    Vrijdag moet ik terug om te kijken of ze zijn gesprongen.
    Ik zit nu op dag 13 dus ik hoop dat de 1 vandaag of morgen springt en de ander morgen of donderdag :D

ovulatietesten geven nog steeds zo goed als niks aan

2. rae

rae Bekend lid

17 mrt 2015
    576
    0
    16
    Medemblik
    Koekje dat is goed nieuws! Wie weet springen ze beide wel ☺
    Sj jij ook veel succes.

Hier een steeds duidelijker 2de streepje. Ik denk vanavond of morgen een knaller te hebben. Wel een vroeg ei dan!

3. Frummels

Frummels Fanatiek lid

31 mrt 2015
    4.475
    2.835
    113
    Vrouw
    Koekje wat goed dat je eitjes gegroeid zijn! Het is toch zo dat er in principe maar 1 springt toch en de ander daarna weer kleiner wordt, of hoop je op een twee-eiige tweeling?
    Spannende dagen voor jou zeg! Fijn dat je vrijdag weer een check hebt!

Rae dat zou welkom zijn, zo'n vroeg ei! Dan ook een lekker korte cyclus!

4. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @koekie, fijn dat ze goed gegroeid zijn!
    Ben benieuwd vrijdag of ze gesprongen zijn

@ sj, spannend ben benieuwd wat de gynaecoloog gaat zeggen!

5. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Dankjewel dames.

Frummels de kans is groot dat ze beide springen.
    Vorige keer ook 2 gesprongen.
    Het is niet zo dat er altijd maar 1 eitje springt en de ander kleiner wordt.

Het is niet dat ik hoop op een 2 eiige tweeling maar hoop gewoon dat ze beide springen zodat de kans op bevruchting en zwangerschap iets groter is. We hopen op minimaal 1 plakker.
    Maar nog een 2 eiige tweeling erbij is natuurlijk ook hartstikke welkom en het lijkt me hartstikke leuk :D

6. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.271
    25.740
    113
    Spannend, Koekie! Ik hoop dat ze alle twee springen!

Ook spannend voor jou SJ! Ik ben benieuwd wat de gyn zegt!

Dat zwanger worden bestaat toch eigenlijk uit meerdere wachtbankjes, om gek van te worden! Eerst menstruatie, dan wachten op je ei, hopen dat je hem niet mist, dan wachten op je nod.
    Ik zit nu op cd7, misschien morgen of overmorgen starten met ovutesten. Mijn ei was vorige keer op cd12. Nu maar hopen dat het weer zo vroeg is...

7. Roosje24

Roosje24 Fanatiek lid

21 jan 2012
    4.149
    154
    63
    Ik zit nu op cd12 en heb een heel lichte ovu test. Heb wel rekbaar slijm (sorry voor details) dus eisprong komt er aan

8. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Dankje Adje.
    Ja dat wachten is niet fijn he.
    Ik zit nu alweer te wachten en te zenuwen voor vrijdag.
    Dat de dagen maar snel voorbij gaan :)

Morgen nog gezellig maken en misschien donderdag nog en dan is het alweer bijna vrijdag. Haha

9. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je foto Laurzoey!!

Ik had dus precies hetzelfde!! Normaal heb ik zo rond dag 16-17 (best laat) mijn eisprong maar om een of andere reden had ik nu het gevoel dat ik eerder moest beginnen met ovulatietesten. Nou dat heb ik gedaan, ben zondag gestart toen nog een heeel licht streepje.
    Gisteren in middag en avond gedaan (helaas geen foto's nu beschikbaar) maar in de aovnd was ie al iets duidelijker geworden maar nog niet donker.

Nu ziet hij er zo uit:
    Ik denk dat m'n ei dus vandaag is??!! Of ben ik al te laat.
    Gezien hij gister avond nog licht was hebben we niet geklust (verwachtte het eigenlijk pas over 2/3 dagen).
    Is vanavond klussen nog op tijd? Hebben wel maandag geklust gelukkig hihi dus 1 dag ertussen.

Zie graag wat jullie ervan denken!

Bijgevoegde bestanden:

10. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Ik denk dat je nog wel op tijd bent als je een positieve test hebt is je ei binnen 24-48u en als je ei is gesprongen ben je nog 12u vruchtbaar geloof ik
    Ik duim voor je dat het lukt en je straks een mooie positieve zwangerschapstest mag showen

11. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.271
    25.740
    113
    Ik denk ook dat je nog wel op tijd bent, Sop!
    Precies wat wens zegt, na je posi ovutest heb je nog 24-48 voor hij springt. Dus dan ben je er mooi op tijd bij!
    Zeker als je vanavond nog klust, veel plezier ;)

12. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dankje wel voor je reactie, lief van je ik hoop het ook!! :)

13. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank! :D

14. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Sop klussen op de dag van de positieve test is prima dus ben je echt niet te laat :)

15. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Lief dat er zo wordt meegeleefd....
    Nou.. dit is mijn verhaal..

Net terug van de gynaecoloog...
    Hij vond het niet erg dat ik nog maar een jaar (iets overdreven, want het is 10 maand)... toen hij las dat mijn cyclus tussen de 30 - 60 dagen is, vond hij het goed dat ik gekomen was...

Hij stelde voor een echo te doen, bloed te laten prikken en een zaadonderzoek uit te voeren. Toen hij de (inwendige) echo deed, zag hij al direct dat ik PCOS heb. Gatverdamme! Dat lees ik wel vaker hier...

Ik heb nog geen idee wat het is.. maar het voelt wel heel rot....
    Geen/weinig eisprongen is natuurlijk wel een vorm van falen van mijn lichaam.. Zo voelt het voor mij in ieder geval. Ook al kan ik er niks aan doen..

Ik weet niet zo goed wat ik er van moet vinden.... ik voel me gewoon rot.. en kan het effe niet plaatsen..
    Volgende week moet ik terugkomen. Dan krijg ik de uitslag van het bloedonderzoek en het zaadonderzoek. Bah!
    Ik vind het maar niks... het lijkt er op dat bij mij de MMM gaat starten :(

16. Sop86

Sop86 Actief lid

5 jun 2015
    314
    0
    16
    NULL
    NULL
    *Dikke knuffel SJ86*
    Weet even niet wat te zeggen want heb hier geen ervaring mee of überhaupt wat het inhoud maar het lijkt mij verdrietig dit te ontdekken... Angsten die elke vrouw heeft wanneer het zwanger worden niet snel lukt waarbij er nu een oorzaak gevonden is.

Sterkte met alles! Misschien dat mensen hier met ervaring je er meer over kunnen vertellen?

Liefs

17. wens86

wens86 Actief lid

22 apr 2015
    479
    1
    0
    Ooh jeetje wat ontzettend vervelend!! Ik weet hoe je je voelt ik heb ook pcos is bijna een jaar geleden vastgesteld bij mij waren toen iets meer dan een jaar bezig.
    Ik voelde het ook als falen van mijn lichaam inderdaad had niet zien aankomen dat er iets mis met me is ook omdat ik uit een familie van zeer vruchtbare vrouwen kom iedereen in mijn familie is zo zwanger dus dat maakte het extra zuur voor me.
    Dus ik weet precies hoe je je voelt!!
    Hoop voor jullie dat het zaadonderzoek goed is en met zijn zaad niks mis is want dan zullen jullie denk ik gelijk het IUI traject ingaan.
    Ik zit nu in de 8e ronde met clomid50, hoop dat het bij jullie sneller raak is en je niet zolang in de mmm hoeft te zetten.
    Heel veel succes meid en je kan me ook altijd pb-en als je erover wilt praten.
    Voel je even lekker rot en huil lekker uit zodat je er straks tegenaan kunt als je gaat starten, het is heel moeilijk en rot allemaal en het word ook zeker niet makkelijker (niet om je de grond onder de voeten weg te slaan maar gewoon eerlijkheid dat je weet wat je kan verwachten)
    Praat er ook zeker met elkaar gewoon over zodat je weet wat er in elkaar omgaat en je kan elkaar dan ook beter steunen.

Voor nu sterkte en een hele dikke knuffel meid!! Leef met je mee meid

18. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    @ sj, ow wat rot nieuws! Doe maar rustig aan en denk aan jezelf. Nu je weet dat je pcos hebt kunnen ze je wel gaan helpen!

19. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Sop86...lief.. dankjewel! :)
    De dokter ging zo snel met de info.. voor het wist stond ik weer buiten.. ik heb volgende week wel weer een afspraak, maar het was wel een klap...
    Al deed hij niet alsof het superernstig was en dat het echt wel goed kwam!

Wens86... dankjewel! Fijn dat je zo'n eerlijk verhaal schrijft. Het is alleen wel heavy, als ik dan lees dat je al 8 rondes verder bent... met je PCOS... het idee dat ik nog zolang bezig ben... word er gewoon misselijk van! Wanneer ga je dan IUI in..? Als het zaad wel of niet goed is? Voor mij effe heel nieuw, dus ik heb werkelijk geen idee wat IUI dan inhoudt... zou graag in een PB met je praten...! Dan hoeft niet iedereen hier zo met onze ellende mee te praten..

clarajilla.. dankjewel!

20. Adje

Adje VIP lid

21 aug 2015
    16.271
    25.740
    113
    Oh SJ, Wat onwijs naar dat je dit nieuws hebt gekregen. Ik heb geen ervaring met pcos of met mmm, maar ik kan me voorstellen dat het even hard aankomt! Ik leef met je mee!

Deel Deze Pagina